Подушки безпеки разом із ременями безпеки. SEAT оснащує свої автомобілі подушками безпеки кількістю до шести штук, що дозволяє передбачити різні види аварій. Додатково до передніх подушок безпеки для водія та переднього пасажира, які захищають голову й верхню частину тіла у разі лобового зіткнення, на зовнішніх частинах сидінь встановлені бічні подушки безпеки, які також захищають голову й верхню частину тіла у разі бокового зіткнення. У разі бокового зіткнення, подушки безпеки для голови розташовані практично вздовж усього периметра бокових вікон, що захищає голову пасажирів від можливих травм. Подушка безпеки водія інтегрована в кермо, а подушка безпеки переднього пасажира розташована на приладовій панелі, яка у разі активації пробивається в передбачених для цього швах. У разі удару датчик зіткнення запускає піротехнічний газогенератор, який наповнює подушки безпеки азотом менш ніж за 50 мілісекунд. Для того, щоб наповнена подушка безпеки могла зафіксувати верхню частину тіла пасажира й утримувати його, вона оснащена клапанами. Ці клапани розроблені для контролю виходу повітря. Подушка безпеки повністю здувається, коли пасажир повертається на своє місце після зіткнення. Повнорозмірна подушка безпеки водія вміщає до 80 літрів, а подушка безпеки переднього пасажира має об’єм до 150 л. Деактивація подушки безпеки переднього пасажира можлива за допомогою ключа запалювання, наприклад, щоб встановити дитяче автокрісло на передньому пасажирському сидінні. SEAT обладнує всі автомобілі системами подушок безпеки, функціонування системи постійно контролюється електронним блоком керування.
Подушки безпеки водія та переднього пасажира призначені для захисту голови й грудей у разі лобового зіткнення. Вони досягають повної ефективності лише у випадку, якщо використовуються разом із ременями безпеки. Подушка безпеки водія інтегрована в кермо, а подушка безпеки переднього пасажира розташована перед місцем його сидіння в обшивці на приладовій панелі, яка пробивається в передбачених для цього швах при спрацьовуванні. Коли система датчиків електронного пускового пристрою фіксує удар, вона вмикає піротехнічний газогенератор подушок безпеки від певної швидкості зіткнення. Газ, який швидко вивільняється заповнює подушку безпеки перед тим, як тіло вдариться об поверхню.
При ударі голови й верхньої частини тіла, подушка безпеки розрахована на те, щоб не утворювати тверду перешкоду, підтримуючи свій тиск. Під час зіткнення, тіло, яке вдаряється, виштовхує газ, який заповнює подушку безпеки, через вихідні клапани в ній. Це забезпечує ефект м’якого перехоплення.
Повнорозмірна подушка безпеки водія вміщує від 60 до 65 літрів газу, подушка безпеки пасажира має об’єм до 150 літрів, залежно від розміру автомобіля. Зокрема деактивація подушки безпеки переднього пасажира часто можлива за допомогою ключа запалювання, наприклад, щоб встановити дитяче автокрісло на передньому пасажирському сидінні.
SEAT обладнує всі автомобілі системами подушок безпеки, їх функціонування постійно контролюється системою контролю.
Деактивація подушки безпеки переднього пасажира дозволяє встановити дитяче автокрісло на передньому пасажирському сидінні. Подушку безпеки також слід деактивувати при розміщенні довгомірних предметів на пасажирському сидінні. Це сприяє практичності та зручності використання. Зрозумілий попереджувальний сигнал інформує про деактивацію й гарантує тим самим безпеку.
Колінна подушка безпеки є сучасною інновацією, розробленою на основі досліджень аварій. У системі безпеки автомобілів SEAT також використовується колінна подушка безпеки для водія. Цей модуль охоплює нижню частину приладової панелі під рульовою колонкою, і призначений для захисту колін і ніг водія в разі лобового зіткнення.
Під час активації колінна подушка безпеки також утримує стегна й таз. Завдяки активації колінної подушки безпеки під час зіткнення гарантується, що водій залишиться в безпечному вертикальному положенні з передньою подушкою безпеки, не прослизнувши під ременем безпеки. Такий підхід також сприяє зменшенню навантаження на грудну клітку.
Бічні подушки та подушки безпеки для голови активуються у разі бокового зіткнення, яке є другим за поширеністю типом аварій. Подушки безпеки для голови знижують ризик травмування голови в ситуаціях бокового удару, й доповнюють ефективність бічних подушок безпеки.
Вони часто відомі як «віконні подушки», розташовані вздовж даху автомобіля. Подушка безпеки для голови — це пласка подушка безпеки, яка при активації, охоплює зону бічних вікон від стійки А до стійки С. Це забезпечує додатковий захист голови пасажира.
Бокові зіткнення, що становлять близько 20 % всіх аварій, є другим за поширеністю типом аварій після лобових зіткнень. Бічні подушки захищають верхню частину тіла й голову пасажира. Вони підтримують дію всіх конструктивних заходів, передбачених в кузові для захисту пасажирів від бокового удару.
Розташування бічних подушок безпеки в спинках передніх сидінь дозволяє їм завжди знаходитися в оптимальному положенні для захисту верхньої частини тіла водія та переднього пасажира у випадку бокового зіткнення. Для пасажирів ззаду бічні подушки безпеки часто розташовуються в дверних панелях.
Оскільки автомобіль має невеликі зони деформації в боковій частині, а відстань між пасажирами й дверима автомобіля є невеликою, то часу на реагування, активацію та наповнення подушки безпеки в разі бокового зіткнення значно менше, ніж у випадку з передніми подушками.
Бічна подушка безпеки для голови й грудної клітки для водія та переднього пасажира доступна для багатьох моделей SEAT, і також захищає пасажирів від ударів головою й ребрами в разі бокового зіткнення.