Модельний ряд

Актуальна інформація щодо COVID-19

Ми поруч із вами навіть у важкі часи. Тут ви знайдете найважливіші запитання та відповіді на них.

Поточні замовлення

Коли прибуде мій новий SEAT?

Ваш партнер SEAT краще за всіх знає статус вашого поточного замовлення. Спеціаліст-консультант із вашого автосалону зможе якомога швидше надати вам всю інформацію про очікувану дату доставки.

Послуги сервісного центру

Поломки, обслуговування, ремонт або гарантія.

Наші сервісні партнери SEAT й надалі відкриті для вас. Також ми гарантуємо поставку запчастин. Послуги надаватимуться у звичайному режимі.

Поширені запитання про поточну ситуацію з COVID

Мій SEAT потребує технічного обслуговування / нової наклейки про проходження технічного огляду / зимові шини / тощо. — Це взагалі можливо?

Так, багато наших станцій технічного обслуговування залишатимуться й надалі відкритими для вас і вашого SEAT і пропонуватимуть повний обсяг послуг.

Я вже чекаю на доставку свого нового SEAT. Як мені отримати свій новий автомобіль?

Не турбуйтеся, якщо ваш новий SEAT уже прибув. Як і раніше, існують різні способи отримання свого автомобіля. Ваш дилер безпосередньо зв’яжеться з вами для вирішення цього питання.

Я шукаю нову машину, але не можу відвідувати автосалони. Як мені знайти потрібний автомобіль?

Наші спеціалісти, відповідальні за зв’язок із партнерами SEAT продовжуватимуть активно консультувати вас, тепер також за телефоном або електронною поштою. Ви також можете знайти багато інформації про різні моделі SEAT онлайн на нашому вебсайті.

Я хочу здійснити свою мрію про новий автомобіль навіть у часи локдауну. Як мені зараз купити SEAT?

Як і раніше, ви можете налаштувати всі наші моделі онлайн і отримати пропозицію від бажаного дилера. Однак тепер також доступні покупки у партнерів SEAT за телефоном або електронною поштою.