Модельний ряд
Коротке пояснення

Короткі факти

  • Опір коченню визначається як сила, що виникає при русі колеса.
  • Шина постійно деформується під впливом навантажень, яких вона зазнає під час руху.
  • Шляхом використання спеціальних матеріалів, стійких до термічних впливів і деформації, у конструкції протектора й бічній стінці, здійснюється зменшення деформації, що мінімізує втрати енергії.

Опір коченню

Опір коченню визначається як сила, що виникає при русі колеса. На опір коченню впливають різні фактори. Опір коченню залежить від типу шини, її ширини, структури протектора й складу матеріалу, з якого виготовлений протектор. Навантаження автомобіля і, зокрема, тиск в шинах мають суттєвий вплив на опір коченню.

Саме тому важливо регулярно перевіряти тиск в шинах. Зокрема, шини з низьким рівнем тиску схильні до інтенсивнішого зношення, і ризик виникнення несправностей різко зростає.

Якщо опір коченню можна зменшити, наприклад, на десять відсотків, це дозволить заощадити два відсотки пального.

Шини зі зниженим опором коченню

Шина постійно деформується під впливом навантажень, яких вона зазнає під час руху.

Розмір площі контакту шини з дорогою й тиск повітря у шинах впливають на рівень опору коченню. Шляхом використання спеціальних матеріалів, стійких до термічних впливів і деформації, у конструкції протектора й бічній стінці, здійснюється зменшення деформації, що мінімізує втрати енергії. Шини зі зниженим опором коченню також містять спеціальні гумові добавки, які підвищують комфорт під час руху і сприяють зменшенню споживання пального й викидів вихлопних газів.

Повернутися до огляду

Також може вас зацікавити...