Модельний ряд

Коробка передач із подвійним зчепленням (DSG)

Коробка передач з подвійним зчепленням — це повністю автоматична 6-ступінчаста коробка передач, що характеризується перемиканням передач без переривання тяги. Ця сучасна розробка в конструкції трансмісії забезпечує особливо плавне перемикання передач, що ледь помітне для пасажирів.

Коробка передач з подвійним зчепленням складається з двох мокрих муфт, які перемикаються автоматично. Завдяки електроніці та гідравліці, перемикання передач займає лише кілька тисячних часток секунди. Дві мокрих муфти за допомогою двох привідних валів перемикають 1-шу, 3-тю, 5-ту та задню передачі (зчеплення 1) або 2-гу, 4-ту та 6-ту передачі (зчеплення 2).

Принцип роботи коробки передач з подвійним зчепленням

Загалом, дві передачі завжди вмикаються одночасно. Тобто наступна передача завжди вибрана заздалегідь. При рушанні з місця в коробці передач з подвійним зчепленням може відразу вмикатися як перша, так і друга передача. Однак зчеплення лише першої передачі замкнене. Під час перемикання передач, муфта першої передачі розмикається за долі секунди, тоді як муфта другої передачі замикається. Коли водій продовжує натискати на педаль газу, процес перемикання відбувається миттєво. Це забезпечує непомітні та безперервні зміни передач, що дозволяє автомобілю підтримувати зчеплення з дорогою.

На відміну від 6-ступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням, 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням має нове подвійне зчеплення, яке працює в сухому режимі, а не в оливному картері. Система сухого зчеплення має підвищену продуктивність. Це означає, що інноваційна технологія трансмісії SEAT доступна й для двигунів меншого об’єму, які розвивають крутний момент до 250 Нм. Нова 7-ступінчаста трансмісія DSG була детально доопрацьована, в результаті чого були усунуті деякі компоненти, а вага була зменшена.

Керування коробкою передач з подвійним зчепленням

Керування коробкою передач DSG досить просте. Бажана функція попередньо обирається за допомогою перемикача або важеля, аналогічно до автоматичної коробки передач. Існують такі положення: рух вперед, рух назад, нейтральне положення та режим паркування.

Після вибору режиму водієві потрібно лише натиснути на педаль газу. Коробка передач з подвійним зчепленням регулює перемикання передач за допомогою електроніки на основі даних про режим водіння та швидкість.

Переваги коробки передач з подвійним зчепленням

Основною перевагою коробки передач з подвійним зчепленням є суттєве покращення комфорту водіння. Коробка передач обирає відповідну передачу в будь-якій ситуації. Навіть під час руху з причепом, електронний блок управління регулює, яка передача найкраще підходить для відповідного навантаження.

Повернутися до огляду