Модельний ряд

Система допомоги при рушанні на підйомі (HHC)

Сьогодні практично всі сучасні автомобілі оснащені системою допомоги при рушанні на підйомі. Система допомоги при рушанні на підйомі, зокрема HHC (Hill Hold Control), підвищує комфорт водія, забезпечуючи плавний старт на підйомах. Завдяки цій системі, водієві не потрібно турбуватися про можливе відкочування автомобіля на схилах. Після відпускання педалі гальма, водій має кілька секунд для спокійного натискання на педаль газу й безпечного рушання з місця.

Як працює система допомоги при рушанні на підйомі?

При натисканні на педаль гальма, коли автомобіль стоїть на місці, створюється гальмівний тиск, який утримується протягом декількох секунд навіть після того, як гальмо відпущено. Автомобіль продовжує пригальмовувати навіть після переміщення ноги на педаль газу. Класичне ручне гальмо втрачає свою актуальність завдяки цій системі.

Система HHC є суттєвим полегшенням для водія, особливо, якщо автомобіль обладнаний механічною коробкою передач. Це дозволяє водієві спокійно рушати з місця вгору, не турбуючись про можливе переривання роботи двигуна або відкочування назад.

Система допомоги при рушанні на підйомі зберігає утворений гальмівний тиск після відпускання педалі гальма, тому водій повинен натискати на педаль гальма до упору.

Для правильної роботи системи допомоги при рушанні на підйомі (HHC) також потрібні й інші системи допомоги водієві, зокрема антиблокувальна система гальм (ABS) та електронний контроль курсової стійкості (ESP), які зараз є стандартними для всіх автомобілів. Ці системи поєднуються з блоком керування двигуном.

Особливо, коли автомобіль з’єднаний з причепом за допомогою тягово-зчіпного пристрою, система допомоги при рушанні на підйомі полегшує старт з місця на схилах. Така система також є справжньою допомогою для водіїв з невеликим досвідом.

Повернутися до огляду