Результати 2021

SEAT S.A. закриває 2021 рік з +10.3% продажів, але не досягає допандемічного рівня через нестачу напівпровідників

11.01.2022
  • CUPRA потроїла продажі завдяки успіху моделі Formentor, досягнувши продажів у майже 80 000 автомобілів
  • Продажі електрифікованих автомобілів зросли в чотири рази - з 14 700 до 60 600 автомобілів
  • Дефіцит напівпровідників перешкодив повному відновленню обсягів виробництва після важкого року
  • Попит на марки SEAT і CUPRA повернувся до рекордних показників до COVID-19

SEAT S.A. завершив 2021 рік із результатом у 470 500 проданих автомобілів, що на 10,3% більше, ніж у 2020 році (426 600). З огляду на значний вплив дефіциту напівпровідників, 2021 рік став дуже складним для всієї автомобільної галузі. Однак продажі компанії зросли завдяки появі бренду CUPRA та попиту на електрифіковані моделі.

У 2021 році продажі електричних і гібридних автомобілів SEAT S.A. зросли в чотири рази, з 14 700 до 60 600 автомобілів.

«2021 рік був не тим роком, на який ми очікували», - сказав Вейн Гріффітс, генеральний директор SEAT і CUPRA. «Після наполегливої роботи над боротьбою з наслідками кризи COVID-19 на нашу діяльність серйозно вплинув дефіцит напівпровідників. Попит на продукцію SEAT і CUPRA повернувся до рівня, що був до пандемії, а дефіцит напівпровідників викликав незадоволеність у наших клієнтів через довгі строки очікування доставки, з якими їм доводиться стикатися».

Гріффітс продовжив: «Ми очікуємо прогресивного відновлення ситуації з поставками та стабілізації виробництва автомобілів у 2022 році і оптимістично налаштовані на наступний рік. Наші клієнти залишаються нашим головним пріоритетом, і ми зробимо все можливе, щоб виправдати їхні очікування».

Німеччина стала вкотре найуспішнішим ринком за продажами SEAT S.A. з результатом у 104 100 реалізованих автомобілів, що на 5,0% менше, ніж у 2020 році (109 500). Далі йдуть Іспанія з 81 800 автомобілів, що на 11,5% більше, ніж у попередньому році (73 300), і Великобританія з 50 700, що на 11,2% більше за продажі 2020 року (45 600). До топ-5 країн для компанії увійшли Франція (31 200) та Італія (27 600), які досягли зростання на 14,0% і 24,6% відповідно, порівняно з 2020 роком.

Продажі SEAT S.A. також значно зросли в Мексиці (20 900, +39,3%), Туреччині (12 700, +10,3%) та Ізраїлі (12 600, +20,6%).

Основні моменти щодо продажів  SEAT 2021 року

Продажі SEAT сягнули 391 200, що на 2,0% менше, ніж у 2020 році, здебільшого через дефіцит напівпровідників. Найбільш продаваними автомобілями SEAT були SEAT Arona (106 900 одиниць), за ним йдуть SEAT Ibiza (95 800) і SEAT Leon (87 700). Найбільш активними ринками для бренду були Німеччина (73 300 проданих автомобілів), Іспанія (70 800), Великобританія (43 000), Франція (27 100) та Італія (21 500). 

Дефіцит напівпровідників перешкодив повному відновленню обсягів виробництва після 2020 року, ознаменованого пандемією. Незважаючи на це, у 2021 році виробництво SEAT S.A. в усьому світі зросло до 423 888, що на 4,2% більше, ніж у попередньому році (406 706). Виробництво на заводі в Мартореллі, центрі штаб-квартири SEAT S.A., зросло на 9,8% у 2021 році в порівнянні з 2020 роком (350 850). Всього було випущено 385 200 одиниць SEAT Ibiza, SEAT Arona, SEAT Leon, CUPRA Leon, CUPRA Formentor і Audi A1. Однак це майже на 30% нижче за загальну виробничу потужність заводу.

 «SEAT & CUPRA мають найпотужніші модельні ряди на ринку. Протягом останніх двох років CUPRA випустила абсолютно нові ексклюзивні моделі: CUPRA Formentor, першу унікально розроблену та створену модель самостійного бренду, і CUPRA Born, свій перший 100% електромобіль. А SEAT випустив свій найкращий в історії SEAT Leon, оновив SEAT Ateca, SEAT Ibiza і SEAT Arona, а також випустив SEAT Leon і SEAT Tarraco e-HYBRID», - сказав Кай Фоглер, виконавчий віце-президент із продажів і маркетингу SEAT S.A. «З цими новинками в сімействі та очікуваним покращенням глобальної ситуації з напівпровідниками ми з оптимізмом дивимося в майбутнє».

Захоплюючий 2022 рік

Незважаючи на дефіцит напівпровідників і постійну невизначеність, яку прогнозують протягом наступного року, SEAT S.A. консолідує свою стратегію електрифікації в 2022 році. 

А також SEAT представить нову комплектацію для Tarraco (Xperience) та інші оновлення у своєму модельному ряді.