Для покращення роботи з нашим веб-сайтом
Ми використовуємо файли cookie, щоб дозволити нашому сайту працювати належним чином, персоналізувати контент і рекламу, надавати функції соціальних мереж і аналізувати наш трафік. Ми також ділимося інформацією про використання вами нашого сайту з нашими партнерами в соціальних мережах, рекламі і аналітиці.
Прийняти всі файли cookies

Щорічна прес-конференція 2021

SEAT випустить міський електромобіль у 2025

29.03.2021

SEAT випустить міський електромобіль у 2025 році - про це представники компанії повідомили на щорічній прес-конференції 2021. Ця модель дозволить бренду увійти до сегменту електромобілів за ціною 20-25 тисяч євро і зробити електричну мобільність більш доступною для широкої аудиторії клієнтів. Також поява цієї моделі сприятиме розвитку компанії відповідно до "Зеленого курсу", на меті якого зведення шкідливих викидів до нуля. На якому заводі виготовлятиметься нова модель, SEAT оголосить уже найближчим часом.

Під час прес-конференції представники бренду прдставили план дій на майбутнє під гучним ім'ям «Future Fast Forward». Згідно з цим проектом, компанія збирається статипровіним брендом-виробнком електромобілів в Іспанії. І почнеться все це у 2025-му з випуском першого міського електрокара бренду.

Президент компанії Уейн Гріффітс так прокоментував плани на майбутнє: «Ми плануємо створення доступних електромобілів вже за п'ять років. Перед нами стоїть завдання - створювати понад півмільйона таких автомобілів на рік на нашому заводі у Мартурелі, не тільки для свого бренду, але і для інших компаній концерну Volkswagen Group. Однак для цього нам спочатку необхідно отримати схвалення Комісії ЄС».

SEAT не лише прагне розпочати масове виробництво доступних електрокарів, але і має стати провідним брендом VW Group у цій галузі. «Для цього ми збираємося трансформувати наш Технічний центр - один з найважливіших науково-дослідних інститутів у всій Південній Європі», - сказав Гріффітс. - «Електрифікація Іспанії наразі в наших руках, ми несемо за неї відповідальність. 70 років тому ми поставили цю країну на колеса. Зараз ми хочемо поставити її на електричні колеса».

Створення доступного міського електромобіля - це величезний амбітний проект, який вимагає чимало часу, зусиль і грошей. Його реалізація дозволить SEAT вийти на новий рівень виробництва, перевернувши іспанську автомобільну промисловість, а також зробити свій внесок у трансформацію автомобільного світу в цілому.

«Ми склали план, у нас є партнери, і в цілому, ми готові інвестувати необхідну кількість грошей. Цей проект покликаний стати каталізатором для трансформації іспанської автомобільної промисловості. Підтримка міжгалузевого і загальнонаціонального плану з боку уряду Іспанії та Комісії ЄС потрібна для того, щоб Volkswagen Group зміг прийняти остаточне рішення про початок його виконання», - підсумував Гріффітс.

На сьогодні Іспанія посідає друге місце за обсягом виробництва автомобілів у Європі, тому країна повинна відігравати ключову роль у досягненні цілей проекту European Green Deal до 2030 року. Проект включає у себе створення нової автомобільної екосистеми, яка складається виключно з електромобілів. А для цього потрібно, перш за все, простимулювати розвиток інфраструктури зарядних станцій на всій території Європі. Подальші цілі проекту передбачають розробку заходів, що допоможуть знизити вартість електромобілів, яка розпочнеться із спроб знизити ціну на батареї.

План SEAT Future Fast Forward має на меті не лише досягнення цілей Зеленого курсу, а й створення значної кількості робочих місць, особливо для молодих фахівців. Цей план підтримується урядом Іспанії і багатьма іншими компаніями країни, як великими, так і малими. На сьогодні у проекті беруть участь 15 іспанських брендів з абсолютно різних галузей: Aeorum, Antolín, Asti Mobile Robotics, CaixaBank, Delta Vigo, Ficosa, Fisas Navarro, Gestamp, Iberdrola, Lithium Iberia, Mind Caps, Sayer Technologies, SEAT S.A., Sesé і Telefónica.

CUPRA Tavascan: від мрії до реальності

Уейн Гриффітс оголосив під час конференції, що очікувана модель Tavascan з'явиться на ринку в 2024 році і стане другою повністю електричної моделлю бренду після el-Born, який вийде вже цього року.

«Наша мрія нарешті здійсниться: CUPRA Tavascan стане реальністю. Створений на платформі MEB концерну Volkswagen, він буде спроектований і розроблений у Барселоні і вийде на європейські та закордонні ринки в 2024 році», - доповідає Гріффітс.

Цього року CUPRA відіграватиме не останню роль у покращенні фінансових досягнень компанії. Прогнозується подвоєння кількості проданих автомобілів бренду CUPRA і збільшення майже у два рази загального обігу, який склав у 2020 році близько 900 міліонів євро. Моделі CUPRA складатимуть 10% від загальної кількості реалізованих авто.

Також CUPRA збирається розширити поле своєї діяльності та вийти на нові ринки у найбільш електрифікованих країнах світу. У 2022 році бренд почне продавати автомобілі в Австралії, що стане першим кроком до розширення у Азіатсько-Тихоокеанському регіону.

«Австралія - молодий ринок, а CUPRA - молодий бренд. Місцеві клієнти у пошуку нових брендів, середній клас має високий дохід, і взагалі це дуже прогресивне суспільство. Ми впевнені, що CUPRA матиме успіх у цій країні», - сказав Гріффітс.

 

Для завантаження щорічного звіту 2020  натисніть тут.

Головна мета: повернення до позитивної динаміки у 2021 році

Через коронавірусні обмеження зростання продажів SEAT призупинилося у 2020 році, і це мало неабиякий вплив на загальні фінансові показники. Прибуток компанії після сплати податків був на рівні -194 мільйонів євро (346 мільйонів євро за результатами 2019 року).

Такі показники є прогнозованими, адже основні ринки SEAT - Іспанія, Великобританія та Італія - більше за всіх у світі постраждали від наслідків пандемії. Тенденції у компанії відповідали трендам світової автопромисловості. Незважаючи на всі зусилля, після зняття обмежень компанії так і не вдалося повернути позитивну динаміку продажів. Всього за 2020 рік було продано 427 000 автомобілів -  на 25,6% менше, ніж у 2019.

Падіння продажів, природно, призвело до зменшення обігу до 8 784 млн євро, що на 21% менше за минулорічний результат (11 157 млн євро у 2019). Також на операційні результати вплинули витрати, пов'язані з викидами СО2, у розмірі понад 260 мільйонів євро.

Як каже виконавчий віце-президент SEAT та IT Карстен Ізензе, «великою проблемою 2020 року були нові цільові показники викидів CO2. Зростання кількості електрифікованих версій SEAT і CUPRA припало лише на кінець 2020. У цьому році, з запуском CUPRA Formentor e-HYBRID і CUPRA el-Born, ми розраховуємо нарешті досягти актуальних цільових показників викидів CO2».

Президенг SEAT S.A Уейн Гріффітс прокоментував ситуацію так «наша мета - збільшити продажі й відновити обсяги виробництва до рівня, що існував до COVID-19. У 2021 року ми повинні повернутися до позитивної динаміки продажів і прибутковості. Це наша нова фінансова мета. Ми докладаємо усіх зусиль, щоб якомога швидше досягти цих показників». 

«Ключовими важелями у досягненні цілей 2021 року стануть розширення лінійки PHEV-моделей і запуск повністю електричного CUPRA el-Born. Крім цього, ми зосередимо свою увагу на скороченні додаткових витрат і управлінні прибутками на ключових ринках», - додав Гріффітс.

Минулого року, незважаючи на обмеження через пандемію, компанії SEAT вдалося зберегти свою долю на європейському ринку і навіть збільшити її на окремих ринках, таких як Німеччина, Італія, Австрія, Швейцарія, Ізраїль та Туреччина. Зокрема зросла маржинальність бренду. Досягнення кількох минулих років демонструють ефективність SUV-стратегії, а з 2018 зокрема й позитивні результати вдалого управління прибутками та внесок бренду CUPRA, який неможна недооцінювати.

Результати 2020 року в бренду CUPRA були чудовими: реалізовано 27 400 одиниць автомобілів, а це зростання на 11% порівняно із 2019. Таким чином, CUPRA стала однією з небагатьох компаній, яким вдалося не тільки зберегти, але і збільшити свої доходи під час кризової ситуації з COVID-19. Почавши свій шлях у 2018, компанія реалізувала понад 70 тисяч авто, що перевищило усі найоптимістичніші очікування.

У 2020 компанія все ж продемонструвала деякі позитивні результати. EBITDA компанії (об'єм придутку до сплати процентів, податків, зносу та нарахованої амортизації) 157 мільйонів євро. «Це показник того, що наш бізнес стійкий, незважаючи на кризу. У нас є надійний фундамент, що дозволяє нам повернутися до позитивних показників минулих років», - запевняє Карстен Ізензе, віце-президент компанії з питань фінансів та ІТ-технологій.

Компанії вдалося зберегти інвестиції на рівні минулих років. Так, SEAT виділила понад мільярд євро на НДДКР. Уже третій рік поспіль фірма витрачає понад мільярд в інвестиції. Цю планку триматимуть протягом мінімум п'яти наступних років, згідно з інвестиційним планом, оголошеним влітку минулого року.

Загалом у 2020 компанія отримала 466 мільйонів євро прибутку від різних джерел. «Ця цифра є підтвердженням великих досягнень у контексті економічної кризи і труднощів в галузі охорони здоров'я, викликаних пандемією. Цей результат є зокрема наріжним каменем для реалізації наших амбітних стратегічних планів на майбутнє. Ми продовжуємо готуватися до труднощів, які виникають у результаті технологічної трансформації автомобільного сектора. І для цього ми повинні зберегти рівень інвестицій, досягнутий за останні роки», - підкреслив Ізензе.

Компанія з двома окремими успішними брендами

Завдяки SEAT і CUPRA компанія зміцнила свої позиції і на сьогоднішній день має найкращий модельний ряд, ніж будь-коли раніше, що і дозволить повернути високі показники продажів і прибутковості. CUPRA в цьому році робить великі ставки на Formentor, продажі якого, згідно з прогнозами, складуть 50% від загальної кількості. Половина з усіх вироблених Formentor будуть гібридними. Оновлені версії Ibiza і Arona з'являться на ринку вже цього року. Дві ключові моделі покликані залучити більше молодих клієнтів до крутого бренду з Барселони.

Крім усього іншого, і SEAT, і CUPRA нарощують кількість PHEV-моделей. Наразі у модельному ряді наявні такі гібридні моделі: SEAT Leon, SEAT Leon Sportstourer, SEAT Tarraco, CUPRA Leon, CUPRA Leon Sportstourer and CUPRA Formentor.  На кінець року також запланований ы вихід на ринок повністю електричної версії, автомобіля CUPRA Born.