SEAT завжди дотримується своїх головних цінностей стосовно співробітників: толерантності, поваги і залученості в робочий процес та діяльність компанії. Стратегія різноманітності та відкритості бренду SEAT вчить не визначати талановитість людей за статевою, національною та іншими ознаками. Усе це входить і в політику Volkswagen Group, яка заснована на семи основних принципах: відповідальність, чесність, сміливість, різноманітність, гордість, солідарність і надійність.
Нещодавно компанія SEAT увійшла до складу ради директорів REDI - першої іспанської бізнес-мережі з питань різноманітності та відкритості ЛГБТ+. Бренд неодноразово доводив своє прагнення сприяти різноманітності як одній з найважливіших цінностей у сучасному світі. Наразі це сприяння вийшло на новий рівень завдяки REDI. Від імені SEAT у раді директорів цієї бізнес-мережі виступить Гільєрмо Серрон - один з головних людей в ініціативі Pride@SEAT.
Ця співпраця не залишилося непоміченою і була відзначена британською газетою Finanical Times. Видання називає SEAT провідною в Європі компанією у галузі підтримки різноманітності та відкритості.
Також згідно з дослідженням, проведеним компанією FT-Statista, у цій галузі SEAT знаходиться на 65-му місці серед 850-ти організацій Європи. Це означає, що бренд глибоко прихильний людям, незалежно від їх расової, статевої та сексуальної приналежності. Дослідження FT-Statista включало в себе опитування понад ста тисяч працівників різних організацій та експертів з галузі людських ресурсів. Співробітникам ставили питання щодо політики компанії з різних питань: гендерна різноманітність, відкритість для людей різної сексуальної орієнтації, раси, етнічної приналежності, віку і дієздатності.
«SEAT твердо прихильний людям, а різноманітність, толерантність, повага і залученість є частиною наших основних цінностей. Вступ до ради директорів REDI - ще один крок у нашому прагненні до різноманітності та поваги до всіх людей у компанії», - говорить Ксавьє Рос, виконавчий віце-президент з персоналу й організації робочого процесу SEAT. «Ми прагнемо розвивати інклюзивну, відкриту компанію, вільну від бар'єрів і стереотипів. А також підвищувати обізнаність як всередині компанії, так і в суспільстві. Завдяки унікальності кожної людини SEAT продовжить залишатися інноваційною, конкурентоспроможною і стійкою компанією», - додає Рос.
Президент REDI Мігель Кастро сказав наступне: «Ми вітаємо SEAT S.A. в якості члена REDI і нової ради директорів. Важливо відзначити, що це одна з провідних компаній, для яких інновації є однією з найважливіших складових всієї діяльності. Просуваючи повагу до різноманітності і вступаючи в співтовариство ЛГБТ+, SEAT бере на себе тверде зобов'язання поширювати цю інновацію людям, які становлять штат бренду. Ми не сумніваємося, що це також матиме позитивний вплив на робочу силу компаній-постачальників в її ланцюжку поставок».
У свою чергу Гільєрмо Серрон від імені SEAT каже, що «приєднавшись до Ради директорів REDI, ми виконуємо наш план щодо просування різноманітності та інтеграції ЛГБТ+ в життя SEAT. Ініціативи, подібні до цієї, зобов'язують нас перетворювати рівність в компанії з мрії в реальність».
З цієї причини у 2020 році компанія анонсувала ініціативу Pridе@SEAT. Її мета - розширити підтримку різноманітності і толерантності в компанії. Багато в чому завдяки учасникам ініціативи SEAT приєдналася і до REDI.