CUPRA e-Garage на мисі Форментор

CUPRA посилює свою цифрову стратегію завдяки відкриттю інтерактивної віртуальної платформи

06.11.2020

>  Метою бренду є створення в майбутньому віртуального простору з ефектом занурення для всіх своїх споживачів

>  Більш ніж 600 Майстрів CUPRA вже пройшли навчання на платформі

Цифрова стратегія CUPRA передбачає створення платформи для живих концертів, яка стане місцем зустрічі любителів музики з улюбленими виконавцями

Бренд також виступить співпродюсером серії телевізійних програм, присвячених потужним автомобілям, що демонструватимуться на платформі для відео на замовлення

 

Марторель (Іспанія). В рамках програми виходу на ринок нової лінійки автомобілів бренд CUPRA вчора презентував свою цифрову стратегію, яку планується запровадити у всіх напрямах бізнесу бренду. Для забезпечення реалізації цього цифрового плану дії автомобільний бренд створив віртуальну платформу, яка має назву «CUPRA e-Garage на мисі Форментор».

Онлайн-платформа, створена у партнерстві з компанією Mediapro Group, офіс якої розташований у Барселоні, та її дочірньою компанією Visyon, що надає інноваційні послуги. Платформа є віртуальним простором з ефектом занурення, в якому користувачі можуть створити свій аватар і взаємодіяти з іншими людьми, використовуючи для цього функціональні можливості голосового спілкування й обміну текстовими повідомленнями в режимі реального часу.

Цей цифровий світ відтворює концептуальні дилерські центри CUPRA, що існують у різних каїнах світу, але фактично онлайн-платформа розташована на острові, який слугував натхненням для створення першої ексклюзивної моделі бренду - Formentor. Користувачі можуть вільно ознайомлюватися з моделями CUPRA, а також відкривати для себе колекції товарів відповідно до свого стилю життя і різноманітний контент, що пропонує бренд. Віртуальний простір має залу для проведення живих презентацій.

«CUPRA - це сучасний бренд, який був створений у 21-му столітті, і як корінний мешканець цифрового світу він прагне скористатися перевагами технологій, щоб у центрі його стратегії були люди й емоції. Завдяки нашим новим моделям ми отримали можливість встановити контакт із більш широкою аудиторією у незвичний спосіб. У цьому сенсі платформа «CUPRA e-Garage на мисі Форментор» є відправним пунктом нашої подорожі до створення нового досвіду взаємодії у цифровому просторі. Наша мета полягає в тому, щоб перетворити цю платформу на місце зустрічі для клану CUPRA, і тому в майбутньому вона буде відкритою для всіх наших споживачів незалежно від того, в якій країні світу вони знаходяться», - розповів Директор CUPRA з питань стратегії, розвитку бізнесу й операційної діяльності Антоніно Лабате (Antonino Labate).

Нові цифрові ініціативи

Під час інтерактивної конференції, яка відбулася на віртуальній платформі, керівники бренду підняли завісу над деякими із захопливих проектів, що становлять частину цифрової стратегії CUPRA. Керівник відділу маркетингу Ігнасі Пріето (Ignasi Prieto) зазначив, що бренд працює над розробкою платформи для трансляції живих концертів, яка дасть любителям музики можливість взаємодіяти з їхніми улюбленими виконавцями та насолоджуватися ексклюзивним контентом. Крім того, серед цифрових вражень, які були підготовлені CUPRA і будуть представлені у найближчі місяці, є спільне виробництво циклу телевізійних програм, присвячених потужним автомобілям, які демонструватимуться на платформі для відео на замовлення.

Ігнасі Пріето також оголосив, що амбасадори бренду Марк тер Штеґен (Marc ter Stegen), Маттіас Екстрем (Mattias Ekström) і Фернандо Беластегвін (Fernando Belasteguín) також незабаром приєднаються до цифрового світу CUPRA зі своїми власними аватарами.

Конвенція Майстрів CUPRA

28 жовтня в CUPRA e-Garage на мисі Форментор відбулася перша Конвенція Майстрів CUPRA. Більш ніж 600 Майстрів CUPRA з 35 країн світу зустрілися у віртуальному просторі, щоб пройти базовий курс навчання і стати кваліфікованими спеціалістами з продажу продукції бренду. Як пояснив Халед Суссі (Khaled Soussi), керівник відділу розвитку мережі й обслуговування клієнтів, бренд застосував технології та гейміфікацію, щоб провести інтерактивний курс навчання, в рамках якого Майстри CUPRA мали можливість ознайомитися зі стратегію бренду, яку представили Експерти CUPRA, та перевірити свої знання за допомогою гри на вибування, не покидаючи водночас власних домівок.

Після відкриття першого європейського CUPRA Garage у Гамбурзі (Німеччина) бренд продовжив створення ексклюзивної мережі продажів у нових гнучких форматах, які виходять за межі традиційних дилерських центрів. Метою CUPRA є розвиток мережі, до складу якої до кінця цього року ввійдуть 520 Спеціалістів CUPRA з різних країн світу, а також відбудеться залучення ще більшої кількості Майстрів CUPRA.