Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Тим часом на заводі SEAT...

Мистецтво перешіптування з роботами

01.12.2019

>   Алгоритм, який малює, гуманоїд-художник чи прискорювач часток у музеї Лувру - приклади того, як технології вриваються у світ мистецтва

>  Лекторка тренінгів Masterclass by SEAT у SONAR+D Медлін Ґеннон займається розробкою форм невербальної комунікації з роботами

>  «Заклинальниця роботів» уперше відвідала автомобільний завод SEAT у Марторелі, де використовується понад 2000 роботів

432 500 доларів. Саме такою виявилась переможна ставка на портрет, намальований алгоритмом, на аукціоні «Крістіз» у Нью-Йорку. Картина «Портрет Едмонда де Беламі» («Portrait of Edmond de Belamy») є лише одним з останніх прикладів того, як технології та штучний інтелект пробиваються в такий вид діяльності, як образотворче мистецтво, що дотепер вважалось виключно цариною людей.

Але це ще не все - варто згадати гуманоїда AI-DA, першого у світі робота-художника, чи прискорювач часток AGLAE, що працює в музеї Лувру, а також... заклинальницю роботів. Саме так називають Медлін Ґеннон (Madeline Gannon) - художницю, дослідницю та лекторку тренінгів Masterclass by SEAT у SONAR+D. Під час своєї поїздки в Барселону вона скористалась цією нагодою, щоб відвідати завод SEAT у Марторелі, де мала змогу пошепотітися з 2000 роботів, що працюють цілодобово й цілком ідентичні з тими, які взаємодіють з нею в процесі її роботи.

Які відчуття виникають в оточенні 2000 роботів?

Мені вперше довелось побувати на автомобільному заводі посеред стількох роботів, і я почувалась, немов дитина в кондитерській крамниці. Я була просто вражена, побачивши всі ці машини, що працювали довкола мене. Ходити по заводі та бачити, як вони синхронно працюють, створюючи настільки складну річ, як автомобіль - це було щось неймовірне. Дотепер я працювала з ними в лабораторіях, але не в таких гігантських масштабах. Уся будівля тут нагадує одного великого тривимірного робота.

Де і як перетинаються мистецтво, інновації та технології?

У міру нашого руху в майбутнє роботи стають фундаментальною частиною нашого повсякденного життя. Як художник, дизайнер і дослідник, я прагну знайти шляхи, які дозволять продемонструвати, що вони не лише корисні, але й можуть бути значущою частиною нашого життя. І саме тут у гру вступає мистецтво, щоб дослідити бажані майбутні сценарії, які можуть запропонувати машини.

А як ви це робите?

Я розробляю методи невербальної комунікації для створення зв'язку між нами і машинами. Працюючи з роботом, я прагну вразити людей. Усі ми маємо певні очікування щодо того, що вони роблять, і я хочу продемонструвати, що існує багато способів використання цієї вражаючої технології, не лише для автоматизації, але й для розширення та покращення можливостей людини.

Чим для вас є роботи?

Я сприймаю їх як істот з механічними мізками й м'язами. Коли я дивлюсь на групу роботів, які зварюють кузови автомобілів, вони нагадують мені мурах, які працюють над спільною метою.

Завдяки вашій роботі вас назвали «заклинальницею роботів»...

Мені подобається ця назва! Для мене це означає не лише говорити з ними, а в першу чергу слухати їх. Я сподіваюсь, що завдяки моїй роботі більше людей зацікавляться робототехнікою, мистецтвом і технологіями й що, можливо, десь у світі з'являться нові заклинателі роботів.

Ви отримали насолоду від візиту на завод?

Я була в захваті, побачивши, як вони працюють і використовують закріплені на них інструменти, що допомагають виконувати їхні завдання. Зараз моя голова переповнена ідеями щодо ще більш креативних і художніх інсталяцій. Цей візит надихнув мене на мій наступний проєкт - колекцію роботів у моєму будинку в Піттсбурзі (Pittsburgh), що є столицею роботів у США. Це мій будинок мрії, у якому повно всіляких машин, з якими я можу гратися і взаємодіяти, прокинувшись уранці.

SEAT демонструє відданість інноваціям у Sonar+D

Медлін Ґеннон взяла участь у діяльності Sonar+D в Барселоні, виступивши в ролі фахівця світового рівня з питань креативності та технологій. Вона провела один з дев'яти тренінгів Masterclass by SEAT - нового формату навчання, який ставить на чільне місце у вирішенні інноваційних завдань креативний талант. Для перегляду додаткових матеріалів відвідайте вебсайт Sonar+D.

2000 роботів кузовного цеху

 ·         Вони працюють з ідеальною синхронізацією 24 години на добу

·         У співпраці з 1700 працівниками вони виготовляють один автомобільний кузов кожні 68 секунд

·         Окремі роботи висотою майже 6 метрів здатні переміщувати вантажі масою 700 кг

·         Вони мають шість ступенів свободи та здатні обертатися на кут до 720°

·         Один робот здатен виконати до 16 000 зварних точок щодня.