Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Гоночний електромобіль класу «туринг»

Екштрьом підкорює кіловат-години потужності

06.11.2019

>        Посланець бренду CUPRA й офіційний водій e-Racer Матіас Екштрьом провів перші дорожні випробування на трасі в Монтмело (Montmeló)

 >        У такий спосіб шведський водій бере участь у розробці першого у світі гоночного автомобіля з повністю електричним приводом

  >        Найбільшими проблемами для гонщика-чемпіона стали потреба призвичаїтися до відсутності коробки передач і значно тихіший двигун

Маючи понад 25 років досвіду участі в різних змаганнях у класі «туринг», ралі та чемпіонатах з картингу, він є одним з найбільш універсальних автогонщиків у світі. Зараз він почав роботу над одним з найскладніших у своїй кар'єрі завдань, що полягає в роботі над удосконаленням CUPRA e-Racer у ролі офіційного водія. Він тісно співпрацює з командою інженерів і механіків, щоб забезпечити точне налаштування першого у світі повністю електричного гоночного автомобіля та взяти участь у новому форматі гонок ETCR у 2020 році. Підготовку до першого виїзду Матіаса Екштрьома на трасу з твердим покриттям у Монтмело (Montmeló) в Барселоні завершено, і ми зустрічаємося з ним у боксах, щоб дізнатися про його враження.

Два чемпіони: поточна статистика

Чого ви очікуєте від цього першого тесту?

Я по-справжньому сподіваюсь, що зможу контролювати й підкорити всю потужність автомобіля. Мені здається, найбільшою проблемою буде звикнути водити без коробки передач і без ревіння двигуна, яке зазвичай дозволяє зрозуміти, наприклад, з якою швидкістю треба проходити повороти.

 Яким було ваше перше враження?

Усе було справді чудово, особливо під час максимального прискорення на виході з повільних поворотів на трасі. Я дійсно насолоджувався першим колом. Друге коло також пройшло нормально, хоча я почав помічати, що перевантажую шини на задніх колесах. Мені все ще потрібно трохи часу, щоб звикнути до звуку двигуна. Він значно тихіший за двигуни будь-яких інших автомобілів, які мені доводилося водити до цього, а я дуже емоційний водій. Крім того, я повинен уважно стежити за споживанням енергії під час кожного кола. Для гоночного електромобіля це дуже важливо, майже так само, як його швидкість.

 Що ви відчуваєте, беручи участь у розробці першого у світі гоночного автомобіля з повністю електричним приводом?

Я сподіваюсь, що мій досвід і враження, отримані за кермом автомобіля, допоможуть команді CUPRA зробити автомобіль швидшим і водночас стабільнішим та простішим у керуванні. Після початку змагань на CUPRA e-Racer ми повинні будемо прагнути до перемоги, а для цього потрібна належна підготовка.

 На що будуть схожі гонки на e-Racer у чемпіонаті ETCR?

Для мене головне - перемога, для CUPRA e-Racer немає жодної різниці між будь-яким з-поміж інших автомобілів, на якому мені доводилося виступати раніше. Тому я мрію перемогти й стати чемпіоном. Я хочу вивести CUPRA на подіум світового автоспорту.

 Два чемпіони: поточна статистика

CUPRA e-Racer:

·         Набирає максимальну швидкість у 270 км/год

·         Спринт від 0 до 100 км/год долає за 3,2 с, а прискорення від 0 до 200 км/год триває 8,2 с

·         Батарея автомобіля масою 450 кг за сукупною ємністю дорівнює ємності батарей 9000 мобільних телефонів, підключених разом

·         Частота обертання його чотирьох двигунів становить 12 000 об/хв на противагу до 6500 об/хв в гоночного автомобіля з бензиновим двигуном, водночас використовується лише одна передача

·         Безперервна потужність автомобіля становить 300 кВт, а пікове значення потужності сягає 500 кВт

 Матіас Екштрьом:

·         Переможець чемпіонату світу з ралі-кросу 2016 року під егідою FIA

·         Дворазовий переможець чемпіонату Deutsche Tourenwagen Masters, загалом у його портфоліо 25 перемог у цій серії

·         Триразовий переможець Гонки чемпіонів

·         25-річний досвід участі в змаганнях з картингу, ралі та гонках у класі «туринг»