Гоночний електромобіль класу «туринг»

Екштрьом підкорює кіловат-години потужності

06.11.2019

>        Посланець бренду CUPRA й офіційний водій e-Racer Матіас Екштрьом провів перші дорожні випробування на трасі в Монтмело (Montmeló)

 >        У такий спосіб шведський водій бере участь у розробці першого у світі гоночного автомобіля з повністю електричним приводом

  >        Найбільшими проблемами для гонщика-чемпіона стали потреба призвичаїтися до відсутності коробки передач і значно тихіший двигун

Маючи понад 25 років досвіду участі в різних змаганнях у класі «туринг», ралі та чемпіонатах з картингу, він є одним з найбільш універсальних автогонщиків у світі. Зараз він почав роботу над одним з найскладніших у своїй кар'єрі завдань, що полягає в роботі над удосконаленням CUPRA e-Racer у ролі офіційного водія. Він тісно співпрацює з командою інженерів і механіків, щоб забезпечити точне налаштування першого у світі повністю електричного гоночного автомобіля та взяти участь у новому форматі гонок ETCR у 2020 році. Підготовку до першого виїзду Матіаса Екштрьома на трасу з твердим покриттям у Монтмело (Montmeló) в Барселоні завершено, і ми зустрічаємося з ним у боксах, щоб дізнатися про його враження.

Два чемпіони: поточна статистика

Чого ви очікуєте від цього першого тесту?

Я по-справжньому сподіваюсь, що зможу контролювати й підкорити всю потужність автомобіля. Мені здається, найбільшою проблемою буде звикнути водити без коробки передач і без ревіння двигуна, яке зазвичай дозволяє зрозуміти, наприклад, з якою швидкістю треба проходити повороти.

 Яким було ваше перше враження?

Усе було справді чудово, особливо під час максимального прискорення на виході з повільних поворотів на трасі. Я дійсно насолоджувався першим колом. Друге коло також пройшло нормально, хоча я почав помічати, що перевантажую шини на задніх колесах. Мені все ще потрібно трохи часу, щоб звикнути до звуку двигуна. Він значно тихіший за двигуни будь-яких інших автомобілів, які мені доводилося водити до цього, а я дуже емоційний водій. Крім того, я повинен уважно стежити за споживанням енергії під час кожного кола. Для гоночного електромобіля це дуже важливо, майже так само, як його швидкість.

 Що ви відчуваєте, беручи участь у розробці першого у світі гоночного автомобіля з повністю електричним приводом?

Я сподіваюсь, що мій досвід і враження, отримані за кермом автомобіля, допоможуть команді CUPRA зробити автомобіль швидшим і водночас стабільнішим та простішим у керуванні. Після початку змагань на CUPRA e-Racer ми повинні будемо прагнути до перемоги, а для цього потрібна належна підготовка.

 На що будуть схожі гонки на e-Racer у чемпіонаті ETCR?

Для мене головне - перемога, для CUPRA e-Racer немає жодної різниці між будь-яким з-поміж інших автомобілів, на якому мені доводилося виступати раніше. Тому я мрію перемогти й стати чемпіоном. Я хочу вивести CUPRA на подіум світового автоспорту.

 Два чемпіони: поточна статистика

CUPRA e-Racer:

·         Набирає максимальну швидкість у 270 км/год

·         Спринт від 0 до 100 км/год долає за 3,2 с, а прискорення від 0 до 200 км/год триває 8,2 с

·         Батарея автомобіля масою 450 кг за сукупною ємністю дорівнює ємності батарей 9000 мобільних телефонів, підключених разом

·         Частота обертання його чотирьох двигунів становить 12 000 об/хв на противагу до 6500 об/хв в гоночного автомобіля з бензиновим двигуном, водночас використовується лише одна передача

·         Безперервна потужність автомобіля становить 300 кВт, а пікове значення потужності сягає 500 кВт

 Матіас Екштрьом:

·         Переможець чемпіонату світу з ралі-кросу 2016 року під егідою FIA

·         Дворазовий переможець чемпіонату Deutsche Tourenwagen Masters, загалом у його портфоліо 25 перемог у цій серії

·         Триразовий переможець Гонки чемпіонів

·         25-річний досвід участі в змаганнях з картингу, ралі та гонках у класі «туринг»