Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

День інновацій

Компанія SEAT, проводячи День інновацій, заохочує своїх працівників мислити інноваційно

01.10.2019

/ Виробник автомобілів організовує особливий день для просування інновацій, створених компанією, з воркшопами над новими проектами та надихаючими розмовами

/ Чотири із 20 проектів, які були представлені, здобули перемогу. Вони пов'язані з новими рішеннями мобільності, Industry 4.0 та новими бізнес‑моделями

/ Перемогу отримали наступні проекти: сервіс електронної торгівлі у Норвегії Click, Click & Go; автобус ByBus - мобільний сервіс за вимогою; функція попереднього налаштування температури сидіння Smart SEAT Heating та центр контролю логістики у реальному часі

Мартурель (Martorell), 01 жовтня 2019 р. Компанія SEAT відсвяткувала перший День інновацій у своїй штаб-квартирі у Мартурелі. Це була надихаюча подія, під час якої демонструвалося та заохочувалось інноваційне мислення і культура серед працівників компанії. Під час події було представлено 20 інноваційних проектів, які створювалися протягом року, і 4 з них були оголошені переможцями. Всі проекти стосувалися нових рішень мобільності, Industry 4.0 та нових бізнес-моделей.

Віце-президент SEAT з питань кадрів Хав'єр Рос (Xavier Ros) заявив, що День інновацій відкритий для всіх працівників компанії. Ініціатива започатковувалася з метою поєднання ідей, проектів та талантів з різних галузей. У той же час подібні події матимуть багатогранний ефект, адже вони сприяють розробці інновацій, створенню синергії між проектами та визначенню нових можливостей.

Завдяки цій ініціативі, що об'єднала більш ніж 15 000 співробітників, компанія SEAT показала, як запускаються інноваційні проекти - від моменту, коли хтось представляє нову ідею, до моменту її реалізації. Ця подія спрямована на мотивацію креативного мислення серед професіоналів бренду. Крім того, було організоване надихаюче спілкування з експертами у сфері інновацій, які поділилися своїм досвідом. Також всі працівники компанії мали нагоду обмінятися інноваційними ідеями через цифрову платформу, створену з нагоди проведення Дня інновацій.

Ініціативи, які отримали перемогу, були нагородженні «Паспортом інновацій».

З метою сприяння професійному розвитку команд, що взяли участь у події та розробили різноманітні проекти, їх оцінювало журі, до складу якого входили співробітники з різних відділів компанії. Вони приймали рішення, аналізуючи інноваційну цінність проектів та їхні переваги для клієнтів, ринку та власне компанії.

Проектами-переможцями були визнані сервіс електронної торгівлі у Норвегії Click, Click & Go, процес онлайн- та офлайн-продажів, інтегрований у єдину платформу електронної торгівлі для впорядкування процесу купівлі та забезпечення продажів у режимі 24/7; сервіс виклику автобуса за вимогою додатка ByBus, мета якого - покращення внутрішніх пересувань на території SEAT Martorell для зменшення кількості автомобілів; функція попереднього налаштування температури сидіння Smart SEAT Heating, результатом якої стало патентування технології; і, нарешті, новий центр контролю логістики, який поєднує та показує кожен етап та постачальника у ланцюгу поставок, забезпечуючи покращене відстежування та прозорість процесу.

Команди, які розробили проекти-переможці, отримали «Паспорт інновацій» для заохочення їх професійного росту та розвитку. Вони зможуть пройти курс роботи з дронами, відвідати виставку 4YFN (MWC), а також захід Smart City Congress, а потім відправитися у подорож у Кремнієву долину.

День, присвячений інноваціям

У всіх відвідувачів була можливість потрапити у демонстраційну залу, де були представлені проекти, які були представлені на конкурсі, а також декілька нещодавніх ініціатив, наприклад моделювання дронів. Окрім того, їх також запросили відвідати 10-хвилинну подію Sprint Talks, де вони отримували інформацію про інноваційні проекти, які були представлені власне розробниками. Нарешті, 35 учасників розділилися на сім команд та взяли участь у SEAT Challenges, де вони повинні були впоратися з чотирма викликами, які стосувалися нових форм мобільності, спільною економікою, сталим розвитком та зв'язком, дотримуючись методології, яка використовувалась у створенні революційних проектів.

Студенти «Школи вихованців SEAT» відвідали конференцію з питань підприємництва, яку проводив Пау Гарсіа-Міла (Pau García-Milà), співзасновник eyeOS. Решта учасників також могли послухати промову про руйнівну силу лідерства, яку підготував Хав'є Родрігес Сапатеро (Javier Rodríguez Zapatero), президент Інституту прогресивного розвитку Інтернету; і взяти участь у заключній конференції, яку підготував Карлос Буеносвінос (Carlos Buenosvinos), технічний директор SEAT:CODE, нового центру розробки програмного забезпечення компанії.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.