Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Навчання у SEAT

Банк автомобільних талантів

17.09.2019

/ SEAT навчає фахівців у своїй професійно-технічній школі вже понад 60 років

/ Від перших курсів слюсарів та операторів токарних верстатів у 50-х роках до вчених ступенів з автоматизації та промислової робототехніки в наш час

/За останні 6 десятиліть у школі пройшли навчання 2815 слухачів

 

Мартурель, 17 вересня 2019 року. «Розкажіть мені, і я забуду; навчіть мене, і я запам'ятаю; захопіть мене, і я буду вчитися». Саме такий девіз можна прочитати над вхідними дверима до майстерні в професійно-технічній школі. Те, що починалося з курсів суто технічної спрямованості, зараз являє собою систему дуальної освіти, яка передбачає понад 5000 годин теоретичних і практичних занять на одного слухача. За 62 роки існування професійно-технічної школи SEAT тут пройшли підготовку понад 2800 слухачів. Зараз ми пригадаємо, як еволюціонувала ця школа.

15 000 000 годин навчання.

Професійно-технічна школа SEAT - проект, який створили на території заводу в Зона Франка в Барселоні в 50-х роках. Ідеальним способом для роботи з професіоналами стала їх підготовка на місці. Тривалість занять, проведених відтоді, вже перевищила 15 мільйонів годин.

Першопрохідці. Перші 18 учнів випустилися зі школи в 1960 році й пішли працювати на завод, ставши першовідкривачами шляху до якісного навчання та стабільної роботи, який працює й сьогодні. Хав'єр Мендес (Xavier Méndez) вступив до школи в 1963 році. «SEAT був зі мною практично протягом усього мого життя - від учня до робітника заводу, від робітника заводу до начальника служби техобслуговування кузовного цеху заводу в Мартурелі».

Завод як навчальна аудиторія. Колишній учень і працівник SEAT Антоніо Моліна (Antonio Molina) пригадує, що в 70-х роках «...у майстерні не було жодного автомобіля, оскільки ми вивчали обслуговування засобів виробництва. Школа передбачала потреби автомобільної індустрії й навчилась адаптуватися».

У наш час завод SEAT у Мартурелі став головною навчальною аудиторією. «Багато років тому практичні роботи виконувалися тільки в майстерні школи, але сучасні учні мають доступ до заводу вже з першого року навчання. Інколи вранці я займався в класі, а в інші дні йшов у цехи заводу в Мартурелі», - говорить Альберто Мартінес (Alberto Martínez), випускник 2016 року.

Поєднання теоретичних і практичних занять стало можливим завдяки впровадженню в 2012 році системи дуального навчання, за якою слухачі отримують свідоцтва, що визнаються в Німеччині й Іспанії. Наприкінці першого навчального семестру вони можуть почати працювати на заводі, отримуючи за це платню.

Це також і жіночий світ.

У 1971 році на поріг школи SEAT ступила перша учениця. Жінки прийшли, щоб залишитися. Зараз у професійно-технічній школі навчається вдвічі більше жінок, ніж в інших подібних навчальних закладах галузі. Маріса Дамеа (Marisa Dameá) завжди хотіла займатися робототехнікою і програмуванням. Вона навчається, щоб отримати вчений ступінь з автоматизації та промислової робототехніки, і пов'язує своє майбутнє з SEAT. «Я бачу себе в Технічному центрі або на заводі з роботами».

Договір на горизонті. Слухачів, які успішно завершують курс навчання, SEAT наймає на роботу на умовах безстрокового трудового договору. За останні шість десятиліть у такий спосіб були відзначені 2542 випускники. «Кожен семестр у професійно-технічній школі - можливість для молоді вдосконалити свій талант завдяки навчанню з використанням найкращих інструментів, щоб гідно зустріти своє професійне майбутнє. Наявність відповідних навичок і готовність до постійного навчання стане визначальним чинником як для їхніх кар'єр, так і для самої галузі», - говорить керівник навчального відділу SEAT Лаура Карніцеро (Laura Carnicero). Насправді 11 % усього керівного складу SEAT є випускниками цієї школи.

Навчання майбутнього. «Компанія SEAT усвідомлює, що в майбутньому з'являться професії, які зараз ще не винайшли. Наші люди мають бути готові до них», - говорить Лаура. Для цього вони одразу починають вивчати різні мови програмування й навіть мають доступ до маленького «розумного заводу», де вивчають і застосовують на практиці найбільш футуристичні технології.

Новий семестр починається 17 вересня, 74 слухачі розпочнуть навчання за чотирма спеціалізованими напрямками підготовки для отримання вчених ступенів. «Усе змінюється та еволюціонує дуже швидко, тож ми повинні дати слухачам навички постійного навчання, оскільки те, що вони засвоять сьогодні - гарний фундамент для майбутнього, але цього замало. Вони повинні продовжувати навчатися все своє життя», - підсумовує Лаура.

Професійно-технічна школа в цифрах

- Понад 4300 слухачів з моменту відкриття

- 62-річна історія, що веде свій відлік з 1957 року

- 3-річні курси загальною тривалістю 5000 годин

- Кожен десятий співробітник SEAT навчався в школі

- 11% керівного складу SEAT - колишні слухачі

- Інвестиції в навчання у 2018 році становили 23 мільйони євро

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.