Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

SEAT Leon

Leon на Транссибірській залізниці

16.09.2019

/ Свій 20-річний ювілей напередодні презентації четвертого покоління компактна модель SEAT відзначає з чудовим результатом: з 1999 року продано понад 2 мільйони екземплярів

/ Вишикувані в одну лінію, вони б розтягнулися на більш ніж 9000 км - саме таку довжину має легендарна Транссибірська залізниця

/ Зростання й інтернаціоналізація, які пережив Leon, подібні до того, через що компанія SEAT проходить останні два десятиліття

/ У Німеччині продажі цієї моделі зросли вдвічі, тож зараз ця країна є ключовим ринком

 

Мартурель, 16 вересня 2019 року. Від Москви до Владивостока. Їх відділяє понад 9000 кілометрів, на які простягнулася легендарна Транссибірська залізниця. Саме таку довжину мали б вишикувані в одну лінію понад два мільйони SEAT Leon, продані донині. Напередодні виходу четвертого покоління ми пригадаємо еволюцію однієї з головних опор компанії.

Зліт моделі й бренду

Кількість проданих одиниць Leon не просто перевищила двохмільйонну позначку, на шляху до цього результату модель демонструвала постійне зростання протягом випуску всіх трьох поколінь. Продажі поточної моделі, яка вийшла в 2012 році й досі продається, налічують понад один мільйон одиниць, або вдвічі більше за результат першого покоління (вихід на ринок у 1999 році, загалом продано 534 797 автомобілів), і на третину більше, ніж обсяги продажів другого покоління (вихід на ринок у 2005 році, продано 675 915 одиниць).

Ключовими чинниками, які забезпечили стрімке зростання продажів іспанського компактного авто, стали вихід на нові ринки та розширення модельного ряду, до якого увійшли версія з сімейними габаритами та її різноманітні варіації, такі як Leon X-Perience; цим обумовлений імпульс, аналогічний до того, впливу якого зазнала компанія SEAT у цілому, продажі якої з 2010 року зросли на 60 %.

З Мартуреля у світ

Leon першого покоління продавався в 43 країнах, тоді як поточне покоління представлене на 48 ринках. До переліку нових країн належать, зокрема, Алжир, Україна та Азербайджан. До речі, найвіддаленішим з географічної точки зору ринком є Нова Зеландія, де продажі Leon стартували в 2017 році.

У результаті цієї міжнародної диверсифікації експорт SEAT різко збільшився, і зараз на закордонні ринки постачається понад 80 % усієї продукції компанії, як і практично така ж частка від усього обсягу Leon. Відображенням цієї глобалізації слугують результати компанії на основних ринках: якщо говорити про перше покоління, то 38 % від усієї кількості було продано в Іспанії, а сьогодні цей показник знизився до 20 %.

Цілком протилежна ситуація склалась у Німеччині, де частка від загальних продажів цієї моделі зросла від 13 % для першого покоління до 24 % для сучасного. Ще одним прикладом міжнародного розширення як для SEAT у цілому, так і конкретно для Leon є Велика Британія, де продажі поточного покоління перевищили результат першого покоління більш ніж удвічі (132 684 автомобілі до серпня 2019 року проти 50 740 одиниць).

Створено в Барселоні

Три покоління компактної моделі SEAT були розроблені й випускалися на потужностях заводу SEAT у Мартурелі (Барселона). Дизайнером першого покоління був італієць Джорджетто Джуджаро (Giorgetto Giugiaro), другого - Вальтер да Сілва (Walter da Silva), а третього - Алехандро Мезонеро-Романос (Alejandro Mesonero-Romanos). Іспанський дизайнер також вдихнув життя в четверте покоління моделі.

 

Найпотужніший: динамізм завжди був унікальною рисою SEAT, яка особливо яскраво проявилася на прикладі Leon. Сьогодні SEAT Leon Cupra R - серійний автомобіль бренду з найпотужнішим двигуном, який видає 310 к. с. Ще в момент початку виробництва першого покоління в 1999 році SEAT Leon став найпотужнішою моделлю в історії компанії: він отримав двигун потужністю 180 к. с., 6-ступеневу коробку передач і повний привод.

 

Історія змагань: SEAT Leon був переможцем Чемпіонату світу серед легкових авто (World Touring Car Championship, WTCC) у 2008 та 2009 роках, завдяки чому автовиробник уперше виборов титул на моделі з дизельним двигуном.


Рекорд на треку: SEAT Leon Cupra під управлінням Хорді Жене (Jordi Gené) в 2014 році встановив рекорд швидкості для передньоприводних автомобілів на німецькому треку «Нюрбургринг»: секундомір зупинився на позначці 07:58. Крім цього, через рік Leon ST CUPRA став найшвидшим сімейним автомобілем на цьому легендарному треку з часом 7:58:12.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.