Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Концепт-кар CUPRA

Як спроектувати концепт-кар з повністю електричним приводом

09.09.2019

/ Нині електромобіль став реальністю, яка призвела до перетворень в усіх сферах автомобільної галузі, зокрема у дизайні
/ Аеродинаміка є ключовим чинником для збільшення запасу ходу, тож від непотрібних елементів на зразок вентиляційних решіток відмовилися    /Незважаючи на відмінності, увага до деталей і прагнення вразити публіку залишилися на незмінному рівні, про що свідчить, зокрема, дизайн Tavascan

Мартурель (Martorell), 09 вересня 2019 р. - Електромобіль став сьогоденням автомобільної промисловості. Його прорив тягне за собою зміни в усьому процесі розробки і виробництва автомобіля, починаючи з його дизайну. Від яких елементів варто відмовитися? Як можна збільшити запас ходу за рахунок дизайну? Відповіді на ці запитання ми знайдемо у дизайні нового концепт‑кара CUPRA - позашляховика-купе Tavascan з повністю електричним приводом.

Аеродинаміка відіграє ключову роль

«При проектуванні моделі з електроприводом найбільшою проблемою є аеродинамічна ефективність», - пояснив Альберто Торресільяс (Alberto Torrecillas), дизайнер екстер'єру моделей CUPRA. Адже для цього кузов концепт-кара доповнюють цілком природними у такій ситуації «крилами» та виступами. «Продумані обриси кожної деталі мають на меті вдихнути в автомобіль життя. Кожен його елемент виглядає так, наче він створений вручну: виступи нагадують м'язи, що проступають з кузова і вирізняють силует позашляховика-купе CUPRA», - додав дизайнер. Такий підхід сприяє зменшенню аеродинамічного опору та забезпечує збільшення запасу ходу.

Автомобілі з меншими габаритами.

Електромобілі мають новий елемент, важливий для їхнього функціонування, - батареї. А дизайнери повинні визначити місце їх розташування. У моделі Tavascan батареї знаходяться у нижній частині автомобіля. З огляду на масивність батарей пріоритетне значення для дизайнерів має робота з полегшеними матеріалами. «Весь концепт‑кар виготовлений з вуглецевого волокна, оскільки саме за допомогою цього матеріалу ми прагнемо відобразити суть самого поняття "легкості"», - сказав Альберто.

Колеса, переваги яких не обмежуються чудовим виглядом.

Зниження ваги прямо впливає на збільшення запасу ходу, і колеса тут теж відіграють критично важливу роль. Tavascan отримав колісні диски діаметром 22 дюйми, мідні елементи та кришки маточин яких вкриті вуглецевим волокном: таке рішення оптимізує потоки повітря, допомагаючи охолоджувати гальма. «Під час розробки електричного автомобіля велике значення має гальмування та економія енергії, тому колеса є ключовим компонентом», - наголосив дизайнер екстер'єру автомобілів CUPRA.

Революційний дизайн передньої і задньої частин

До визначальних елементів зовнішності нових електричних моделей можна цілком однозначно віднести передню частину, оскільки вона позбавлена традиційної для всіх моделей з двигуном внутрішнього згорання вентиляційної решітки. «В основі дизайну передньої частини лежить цілковито нова концепція. Тут розташувалися великі функціональні повітрозабірники. Два з них є визначальними для ширини передньої частини і відповідають за розподіл потоків повітря, а повітряна завіса спрямовує їх і виводить зпід капота», - підкреслив Альберто.

Неординарний інтер'єр

Інтер'єр моделі з електроприводом теж кидає виклик дизайнерам. Батареї забирають значну частину об'єму, але при цьому салон повинен залишитися просторим і комфортним. «Ми спроектували інтер'єр з чотирма спортивними сидіннями з вуглецевого волокна, щоб максимізувати вільний простір, та поекспериментували з полегшенням таких елементів, як передня панель і дві центральні консолі», - сказав Марк Франч (Marc Franch), дизайнер інтер'єрів компанії CUPRA.

Кольори і матеріали також допомагають створити відчуття просторості. «Ми використали білу шкіру Nappa для оббивки сидінь та верхньої частини "плаваючої" передньої панелі, щоб посилити відчуття просторості. Завдяки фоновому підсвічуванню, яке створили ексклюзивно для цього концепт-кара, передня панель наче висить у повітрі, контрастуючи з вкритою чорним неопреном підлогою», - зазначив Фредерік Бауман (Frederik Baumann), дизайнер відділу кольорів та оздоблення.

Багато відмінностей, але незмінна пристрасть

Передові технології, ексклюзивні кольори і матеріали, чіткі обриси ходових вогнів; 13-дюймовий «плаваючий» центральний дисплей з можливістю зміни орієнтації; сидіння з індивідуальними інтерфейсами для під'єднання зовнішніх пристроїв та електричний самокат. Які риси дизайну CUPRA з двигуном внутрішнього згорання та електрокара CUPRA залишилися спільними? «Прагнення викликати почуття, збудити пристрасть; ми називаємо це "вау-ефект", і він повинен бути однаковим як у звичайного, так і в електричного автомобіля. Саме такою філософією ми керуємося під час розробки автомобілів CUPRA», - підсумував Альберто. Повністю електричний дизайн і 100 % генів CUPRA.

CUPRA - ексклюзивний бренд для унікальних людей, створений для того, щоб приваблювати клієнтів та відповідати очікуванням щодо унікальності, витонченості та ходових характеристик усіх любителів автомобілів.

У перший рік існування CUPRA продажі автомобіля у 2018 році збільшилися на 40 % порівняно з минулим роком, сягнувши 14 400 одиниць. Разом із запуском нових моделей CUPRA також підтримуватиме дух автоспорту та перегонів, беручи участь у міжнародній серії перегонів TCR. Світ CUPRA живий. Він готовий підкорювати нові групи ентузіастів у 280 спеціалізованих відділеннях та магазинах по всьому світі.