Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG.
Усі файли cookie активовані

Продажі SEAT

У серпні 2019 року продажі SEAT продовжували збільшуватися, показник зростання перевищив 7 %

06.09.2019

/ Іспанський автовиробник продав у серпні 42 100 автомобілів, побивши рекорд 2018 року

/Цього року SEAT поставив 411 600 автомобілів, що стало найвищим показником в історії компанії

/ Продажі CUPRA за перші вісім місяців року зросли на 70 %

/ CUPRA Tavascan і SEAT Tarraco PHEV стали зірками Франкфуртського автосалону

 

Мартурель (Martorell), 06 вересня 2019 р. У серпні продажі SEAT продовжували зростати. Наслідки впровадження процедури всесвітнбої гармонізованої методики випробувань для легкових автомобілів (WLTP), які призвели до різкого збільшення реєстрацій нових автомобілів у серпні 2018 року на території Європи та до зменшення у серпні поточного року, не вплинули на новий рекорд місяця, встановлений SEAT. У серпні компанія відвантажила 42 100 автомобілів, або на 2 % більше, ніж за аналогічний період минулого року (41 200 автомобілів), та на 41,6 % більше, ніж у серпні 2017 року (29 700 автомобілів).

За період з початку 2019 року SEAT поставив замовникам 411 600 автомобілів, що на 7,2 % більше порівняно з минулим роком (у серпні - вересні 2018 р.: 384 000 автомобілів). Завдяки цьому результату автовиробник побив рекорд, встановлений за аналогічний період 2018 року.

Продажі CUPRA * також продовжували демонструвати тенденцію до зростання: за період з січня по серпень кількість проданих автомобілів збільшилась на 70,6 % і склала 17 100 одиниць. Вже за чотири місяці до кінця року новий бренд значно перевищив показники 2018 року (14 400 автомобілів).

Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) підкреслив: «Показники серпня повністю відповідають результатам, які ми демонстрували у Європі 2019 року: незважаючи на складні умови, ми збільшуємо продажі і завойовуємо частку ринку протягом усього року. Ми переконані у подальшому покращенні наших результатів та збереженні цієї тенденції до зростання до кінця року».

Світові продажі SEAT зростали з січня по серпень, і ключовим чинником цього зростання стали результати на ринках Німеччини, Франції та Італії. Німеччина (94 800 автомобілів, +14,1 %), Іспанія (80 000 автомобілів; +1,2 %) та Велика Британія (46 800 автомобілів; +3,5 %) залишаються лідерами за обсягами продажів. У Німеччині та Великій Британії продажі SEAT за вісім місяців стали кращими в історії, а в Іспанії бренд залишився кращим за обсягами продажів, збільшивши відрив від конкурентів. Першу п'ятірку провідних ринків довершують Франція та Італія, де зростання склало 14,9 % (24 800 автомобілів) та 20,7 % (18 400 автомобілів) відповідно.

SEAT продемонстрував двозначні показники зростання у Швейцарії (8800 автомобілів; +10,9 %), Нідерландах (8300 автомобілів; +31,2 %), Швеції (6300 автомобілів; +21,8 %) та Данії (5200 автомобілів; +45,2 %), а також досягнув вищих за середні результатів у Австрії (15 900 автомобілів; +2,7 %), Португалії (7900 автомобілів; +6,8 %) та Ірландії (3900 автомобілів; +9,7 %). На тлі загального зменшення кількості реєстрацій автомобілів у Мексиці продажі SEAT зросли на 6,5 % (16 500 автомобілів), результат за вісім місяців року - з січня по серпень - став кращим в історії.

* Результат врахований у загальних обсягах продажів SEAT.

Франкфуртський автосалон: електричний, як ніколи

SEAT візьме участь у Франкфуртському автосалоні, який розпочинає свою роботу у вівторок, 10 вересня, з чітко визначеними планами у сфері електромобільності. Після повідомлення про вихід Mii electric та el-Born, двох перших моделей SEAT з повністю електричним приводом, CUPRA представить свій новий концепт-кар Tavascan, що являє собою перший повністю електричний автомобіль бренду. Крім того, компанія планує представити новий SEAT Tarraco PHEV - перший гібридний позашляховик із заряджанням від мережі.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.