Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Альянс надасть імпульс стратегії глобалізації бренду

CUPRA і футбольний клуб Barcelona об’єднують зусилля у форматі глобального альянсу

25.08.2019

/ CUPRA і ФК Barcelona започатковують інноваційне партнерство, яке буде тривати п'ять наступних сезонів
/ За умовами договору CUPRA стане Офіційним партнером «Барси» з питань автомобілів і мобільності
/ Обидві компанії будуть спільно працювати над проектами у сфері мобільності та впроваджувати інновації на стадіоні «Камп Ноу»

Мартурель, 25 серпня 2019 р. - CUPRA вступає в глобальний альянс з футбольним клубом Barcelona, за умовами якого бренд стане ексклюзивним Офіційним партнером з питань автомобілів і мобільності. За умовами альянсу підрозділ спеціалізованих автомобілів SEAT на п'ять наступних сезонів об'єднає зусилля з футбольним клубом свого рідного міста.

В основі цієї угоди, яка виходить за рамки традиційного партнерства, лежать три стратегічні «стовпи». По-перше, обидва партнери походять з Барселони і мають спільне бачення щодо популяризації іміджу міста у світі. По-друге, сторони докладають значних зусиль для підтримки молодих талантів та інновацій. І, нарешті, обидва бренди мають спільні цінності - пристрасть, амбіції та глобальне визнання. 

З урахуванням цього альянс між CUPRA і ФК Barcelona допоможе забезпечити унікальні враження для спільноти прихильників в усьому світі, а також сприятиме розробці проектів міської мобільності в районі, де знаходиться стадіон «Камп Ноу». 

Президент SEAT і Голова ради директорів CUPRA Лука де Мео (Luca de Meo) та Президент ФК Barcelona Хосеп Марія Бартомеу (Josep Maria Bartomeu) зустрілися сьогодні на «Камп Ноу» перед першою домашньою грою «Барси» в чемпіонаті «Ла Ліга» сезону 2019-2020 років. «Цей інноваційний альянс з одним із найкращих футбольних клубів світу демонструє нашу міцну відданість бренду CUPRA та майбутньому мобільності в Барселоні. Більше того, партнерство з такою різносторонньою організацією, як ФК Barcelona, спільнота прихильників якої налічує понад 340 мільйонів, допоможе підтримати нашу стратегію глобалізації», - заявив де Мео. 

Своєю чергою, Президент ФК Barcelona Хосеп Марія Бартомеу зазначив: «Ми з радістю сприйняли приєднання CUPRA до ФК Barcelona в якості нового Офіційного партнера з питань автомобілів і мобільності. Ми разом стаємо на новий шлях, спираючись на спільні цінності, як-от попит, пристрасть, амбіції та командна робота. Цей інноваційний альянс допоможе нам запропонувати унікальні враження нашим фанатам з усього світу, завдяки цьому ми зможемо долучитися до розробки нових рішень, які сприятимуть покращенню міської мобільності».

Особливе партнерство

На додачу до ролі Офіційного партнера з питань автомобілів і мобільності CUPRA стане одним із Глобальних офіційних партнерів ФК Barcelona. Два бренди мають однаковий генотип, адже вони розділяють сучасне бачення, в основі якого лежать унікальний стиль та усвідомлення важливої ролі динамічних якостей.

Цей унікальний альянс передбачає розміщення візуальних матеріалів на території довкола стадіону та встановлення VIP-боксу CUPRA на самому «Камп Ноу» під час усіх домашніх ігор ФК Barcelona. Крім того, поряд зі стадіоном планується облаштування тимчасового спеціалізованого майданчика, який дозволить фанатам «Барси» познайомитися з брендом. 

 

Спільне бачення майбутнього

Задля додаткового стимулювання інновацій в індустрії мобільності SEAT, CUPRA й ФК Barcelona будуть спільно розробляти рішення у сфері мікромобільності та електромобільності з метою їх впровадження довкола «Камп Ноу». Об'єкти футбольного стадіону стануть випробувальною лабораторією для проектів міської мобільності в Барселоні.

 Докладніша інформація щодо спільних проектів за участі SEAT, CUPRA й ФК «Barcelona» буде опублікована найближчим часом.

CUPRA - ексклюзивний бренд для унікальних людей, створений для того, щоб приваблювати клієнтів та відповідати очікуванням щодо унікальності, витонченості та ходових характеристик усіх любителів автомобілів.

У перший рік існування CUPRA продажі автомобіля у 2018 році збільшилися на 40 % порівняно з минулим роком, сягнувши 14 400 одиниць. Разом із запуском нових моделей CUPRA також підтримуватиме дух автоспорту та перегонів, беручи участь у міжнародній серії перегонів TCR. Світ CUPRA живий. Він готовий підкорювати нові групи ентузіастів у 280 спеціалізованих відділеннях та магазинах по всьому світі.