Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Поради щодо водіння

Літо без зайвих турбот

25.06.2019

/ Люди значно частіше подорожують на невеликі відстані у вихідні дні, і їх безтурботність та легковажність може сприяти підвищенню ймовірності аварій

/ Літні звички можуть бути ризикованими і можуть призводити до штрафів

/ В автомобілі не місце шльопанцям, купальникам чи неприйнятним позам

 

Мартурель, 25 червня 2019 року. Сонячні промені, вільний час і десятки поїздок на пляж або до басейну. Більшість із них тривають усього декілька хвилин, але експерти з безпеки дорожнього руху попереджають про небезпеку цих коротких поїздок, обумовлену перш за все легковажністю водіїв. Багатьох типових для літа звичок слід уникати, оскільки вони ризиковані і можуть також стати причиною накладення штрафів. Нижче наведено сім порад для безпечного водіння влітку.

Зручний одяг

 

 

Ніяких шльопанців чи купальників: традиційний пляжний одяг не придатний для водіння. Наприклад, шльопанці на ногах водія не лише погіршують контроль над педалями, але й можуть застрягнути в них та обмежити можливості для реагування. У більшості європейських країн їх використання прямо не заборонене, але водіння у шльопанцях чи навіть босоніж може бути підставою для накладення штрафу, оскільки це обмежує свободу переміщення. Водії завжди повинні носити ергономічне взуття, що ідеально підходить їм за розміром.

Крім того, водіння без футболки (за даними Фонду Європейської автомобільної комісії, таке порушення здійснюють 25 % водіїв) може призвести до подразнення шкіри ременем безпеки. Для зниження температури усередині автомобіля Технічний центр SEAT рекомендує перед вмиканням системи кондиціонування повітря на хвилинку відчинити двері і вікна, щоб провітрити салон.

Загальні рекомендації

 

 

Кількість пасажирів повинна відповідати кількості посадкових місць: навіть якщо протяжність поїздки не перевищує кількох кілометрів, перевозити в автомобілі кількість людей, що перевищує кількість сидінь, небезпечно, оскільки це означає, що хтось не зможе пристебнутися ременем безпеки, а у випадку з дітьми - не зможе скористатися системою утримування дитини.

Водіям теж потрібно вживати необхідну кількість рідини перед поїздкою: хоча прямо це не заборонено, вживання їжі та напоїв під час водіння може призвести до відволікання, але разом з тим у спекотну погоду важливо підтримувати водний баланс. Згідно з результатами дослідження, проведеного британським Університетом Лафборо (Loughborough University) та Європейським інститутом гідратації (European Hydration Institute), зневоднений водій робить ті ж самі помилки, що й людина, яка випила 8 склянок вина. Тому потрібно пити воду перед початком поїздки і в подальшому - через регулярні проміжки часу. Крім того, такі системи допомоги водієві, як детектор сонливості, аналізують поведінку водія і в разі потреби надають рекомендації щодо перерв.

Насолоджуйтесь відпочинком

Також порушенням є неадекватні пози: поїздки з виставленим у відчинене вікно ліктем - порушення, що часто зустрічається на дорогах, але його слід уникати. По-перше, це впливає на можливість контролю над автомобілем, оскільки кермо утримується не двома руками, а однією; по-друге, при цьому значно зростає ризик серйозних травм у разі зіткнення. Ще одна надзвичайно небезпечна поза переднього пасажира - розташування ніг на передній панелі. У разі дорожньо-транспортної пригоди передня подушка безпеки не лише не зможе належним чином утримати пасажира, але й може його травмувати.

Пляжні рушники, сонцезахисні окуляри, парасолька... водійське посвідчення: навіть якщо ви любите подорожувати з мінімумом речей, завжди беріть із собою документи, що посвідчують особу. У більшості європейських країн водіння без посвідчення водія є підставою для накладення штрафу.

Виділіть час на пошук найкращого місця для паркування: паркування поряд із пляжем інколи може бути справжнім випробуванням, але постарайтесь не нервуватися. Пам'ятайте, що подавати звуковий сигнал можна лише для запобігання зіткненню, а не для демонстрації роздратування. Коли ви знайдете підходяще місце, такі асистенти, як система допомоги при паркуванні Park Assist, полегшать процес, взявши на себе контроль над кермом. Пам'ятайте, що слід завжди паркуватися у дозволених місцях. Штраф за паркування на піску або у заборонених зонах може бути досить великим.

Літні хіти і літня любов: компанія SEAT першою серед автовиробників світу інтегрувала у свої автомобілі додаток Shazam, який дозволяє ідентифікувати будь-які літні хіти. Але увімкнувши музику надто голосно, ви ризикуєте не почути інші важливі звуки, наприклад сирену швидкої допомоги чи звуковий сигнал іншого автомобіля, а все це також карається штрафом. Якою б романтичною не була пісня, зберігайте пильність. Поцілунки з переднім пасажиром вважаються відволіканням і на території Іспанії караються штрафом у розмірі до 80 євро.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.