Зростання продажів

SEAT демонструє двозначні цифри зростання продажів у травні

10.06.2019

/ У минулому місяці компанія поставила 54 400 автомобілів, що на 10,5 % більше, ніж у 2018 році

/ За період з січня по травень продажі SEAT сягнули рекордного значення: 257 000 автомобілів (+7,7 %)

/ Продажі у Німеччині, Франції та Італії продовжують демонструвати стрімке зростання

/ Продажі CUPRA за станом на травень зросли майже на 80 %

 

Мартурель, 10 червня 2019 року. Результати травня поточного року стали найкращими за всю історію SEAT. У минулому місяці обсяги поставок бренду в усьому світі зросли на 10,5 % і склали 54 400 автомобілів. Вперше у своїй історії компанія SEAT продала протягом травня понад 50 000 автомобілів і значно перевищила рекорд травня 2018 року (49 200 одиниць).

Показники SEAT з початку року також сягнули рекордного значення: загальна кількість проданих автомобілів склала 257 000 одиниць, що на 7,7 % більше, ніж за аналогічний період попереднього року. За період з січня по травень 2018 року замовникам поставлено 238 500 автомобілів SEAT, що до поточного року було попереднім рекордним результатом.

Крім того, продажі CUPRA* встановили новий рекорд. За перші п'ять місяців 2019 року обсяги продажів нового бренду склали 10 300 автомобілів, що на 76,8 % більше, ніж за період з січня по травень 2018 року. (* Примітка: результат включено у загальний показник продажів SEAT.)

Зміцнення позицій у Європі

 

 

Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) зазначив: «Ми особливо задоволені двозначними цифрами зростання у травні і плануємо підтримувати цю тенденцію протягом наступних місяців. Ми демонструємо успіхи на всіх важливих ринках, зокрема в Німеччині, Франції та Італії, де зростання склало близько 15 %. Наша лінійка позашляховиків продовжує забезпечувати чудові результати, тоді як CUPRA перевищує наші очікування у світовому масштабі і починає відігравати дедалі важливішу роль у таких країнах, як Німеччина, Велика Британія і Швейцарія».

Протягом перших п'яти місяців поточного року темпи зростання SEAT у Німеччині, Франції та Італії удвічі перевищили середнє значення зростання бренду. Лідером за обсягами продажів стала Німеччина: тут продали 52 900 автомобілів, що на 14,6 % перевищує результати аналогічного періоду минулого року. Крім того, продажі SEAT зросли в Іспанії (52 500; +4 %), де за кількістю реєстрацій нових автомобілів компанія зі значним відривом випереджає конкурентів; зростання продажів у Великій Британії склало 5,5 % (31 000 автомобілів). Франція та Італія стали двома ключовими ринками Європи, де продажі SEAT зросли найбільше: на 16,5 % (14 600 автомобілів) та 16 % (12 400 автомобілів) відповідно.

Обсяги поставок автовиробника зросли й на інших європейських ринках, таких як Австрія (10 100; +3,6 %), Швейцарія (5700; +15,5 %), Нідерланди (5200; +26,0 %), Португалія (5100; +11,3 %), Швеція (3700; +9,3 %), Данія (2800; +21,8 %) та Ірландія (2700; +8,9 %). Крім того, продажі SEAT зросли в Мексиці (10 200; +5,3 %).

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.