Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Новий маркетинг директор SEAT

Джейсон Ласті — новий директор SEAT з глобального маркетингу

06.06.2019

З 1 липня Джейсон Ласті замінить Сюзанну Франц, яка переходить на посаду керівника відділу бренд-комунікацій та контент-маркетингу AUDI AG

Ласті розвивав свою професійну кар'єру у рекламних агенціях і працював керівником відділу маркетингу Audi в Німеччині з 2015 року

Він приєднується до SEAT, щоб посилити керівництво бренду в період, визначальними особливостями якого є трансформація автомобільного сектору і нові цифрові платформи

 

Мартурель, 06 червня 2019 року. Джейсон Ласті (Jason Lusty) (Сент-Олбанс (St Albans), Велика Британія, 1970 рік) призначений новим директором SEAT з глобального маркетингу, починаючи з 1 липня. Ласті замінить Сюзанну Франц (Susanne Franz), яка переходить на посаду керівника відділу бренд-комунікацій та контент-маркетингу AUDI AG. Новий директор SEAT з глобального маркетингу розвивав свою професійну кар'єру у різних рекламних агенціях і працював керівником відділу маркетингу Audi в Німеччині з 2015 року.

Досвід

 

 

Ласті приєднується до SEAT, щоб посилити керівництво бренду в період трансформації автомобільного сектору і впровадження нових цифрових платформ. Пан Ласті має вчені ступені з економіки та ділового адміністрування, які він здобув в університеті Йоганна Вольфганга Гете у Франкфурті. У період з 1997 по 2015 роки він обіймав різні за обсягом відповідальності посади в таких агенціях, як Saatchi & Saatchi та DDB у Німеччині і Великій Британії, та вів рекламні облікові записи Audi і Volkswagen, а також інших глобальних споживчих брендів.

У 2010 Ласті був призначений на посаду глобального директора агенції DDB, відповідального за бренд Volkswagen, а з 2015 року до переходу в SEAT працював керівником відділу маркетингу Audi на німецькому ринку. На додачу до інших проектів протягом останніх років він організовував вихід Audi e-tron на ринок Німеччини та працював над активізацією переходу на цифрові формати обміну інформацією на національному і міжнародному рівнях.

«Протягом останніх чотирьох років Сюзанна Франц виконала чудову роботу на посаді директора SEAT з глобального маркетингу. Її креативність, пристрасність та професіоналізм відіграли ключову роль у виведенні SEAT на наступний рівень. Успіх SEAT і створення нового бренду CUPRA були б неможливими без внеску Сюзанни», - зазначив віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths).

«Джейсон Ласті забезпечить нам новий імпульс на шляху, яким ми рухаємося протягом кількох останніх років. Одним з його ключових завдань стане зміцнення та закріплення CUPRA у якості окремого бренду. Його 20-річний досвід у різних рекламних агенціях та нещодавня робота в Audi дозволять йому поєднувати глобальне бачення різних секторів з чудовим розумінням автомобільної промисловості і майбутніх тенденцій», - додав Гріффітс.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.