Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Новий маркетинг директор SEAT

Джейсон Ласті — новий директор SEAT з глобального маркетингу

06.06.2019

З 1 липня Джейсон Ласті замінить Сюзанну Франц, яка переходить на посаду керівника відділу бренд-комунікацій та контент-маркетингу AUDI AG

Ласті розвивав свою професійну кар'єру у рекламних агенціях і працював керівником відділу маркетингу Audi в Німеччині з 2015 року

Він приєднується до SEAT, щоб посилити керівництво бренду в період, визначальними особливостями якого є трансформація автомобільного сектору і нові цифрові платформи

 

Мартурель, 06 червня 2019 року. Джейсон Ласті (Jason Lusty) (Сент-Олбанс (St Albans), Велика Британія, 1970 рік) призначений новим директором SEAT з глобального маркетингу, починаючи з 1 липня. Ласті замінить Сюзанну Франц (Susanne Franz), яка переходить на посаду керівника відділу бренд-комунікацій та контент-маркетингу AUDI AG. Новий директор SEAT з глобального маркетингу розвивав свою професійну кар'єру у різних рекламних агенціях і працював керівником відділу маркетингу Audi в Німеччині з 2015 року.

Досвід

 

 

Ласті приєднується до SEAT, щоб посилити керівництво бренду в період трансформації автомобільного сектору і впровадження нових цифрових платформ. Пан Ласті має вчені ступені з економіки та ділового адміністрування, які він здобув в університеті Йоганна Вольфганга Гете у Франкфурті. У період з 1997 по 2015 роки він обіймав різні за обсягом відповідальності посади в таких агенціях, як Saatchi & Saatchi та DDB у Німеччині і Великій Британії, та вів рекламні облікові записи Audi і Volkswagen, а також інших глобальних споживчих брендів.

У 2010 Ласті був призначений на посаду глобального директора агенції DDB, відповідального за бренд Volkswagen, а з 2015 року до переходу в SEAT працював керівником відділу маркетингу Audi на німецькому ринку. На додачу до інших проектів протягом останніх років він організовував вихід Audi e-tron на ринок Німеччини та працював над активізацією переходу на цифрові формати обміну інформацією на національному і міжнародному рівнях.

«Протягом останніх чотирьох років Сюзанна Франц виконала чудову роботу на посаді директора SEAT з глобального маркетингу. Її креативність, пристрасність та професіоналізм відіграли ключову роль у виведенні SEAT на наступний рівень. Успіх SEAT і створення нового бренду CUPRA були б неможливими без внеску Сюзанни», - зазначив віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths).

«Джейсон Ласті забезпечить нам новий імпульс на шляху, яким ми рухаємося протягом кількох останніх років. Одним з його ключових завдань стане зміцнення та закріплення CUPRA у якості окремого бренду. Його 20-річний досвід у різних рекламних агенціях та нещодавня робота в Audi дозволять йому поєднувати глобальне бачення різних секторів з чудовим розумінням автомобільної промисловості і майбутніх тенденцій», - додав Гріффітс.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.