Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

1 000 000

SEAT Leon: обраний мільйон разів

29.07.2019

/ Обсяги продажів компактної моделі від SEAT з моменту його виходу на ринок у 2012 році сягнули 1 мільйона

/ Німеччина, Іспанія і Велика Британія - ключові ринки збуту Leon

/ Третє покоління змінило новітню історію бренду

Марторель, 29 липня 2019 р. Цього тижня продажі SEAT Leon третього покоління з моменту його виходу на ринок у 2012 році сягнули одного мільйона одиниць. Найпопулярніший автомобіль SEAT представили публіці на Паризькому автосалоні 2012 року, а вже незабаром автомобіль вийшов на ринок з повністю оновленим дизайном. Завдяки «формулі Leon», в основі якої лежать дизайн і функціональність, Leon став найпопулярнішою моделлю в лінійці SEAT і випередив Ibiza, який домінував протягом попередніх 30 років.

Leon сучасного покоління був створений у Марторелі й від початку виготовлявся на цьому заводі на базі модульної платформи MQB Volkswagen Group. Перехід на цю платформу, якому передували інвестиції на суму 800 мільйонів євро, став безпрецедентним технологічним стрибком. Завдяки Leon якість виготовлення підвищилася до рівня стандартів концерну, крім того, виробництво моделі дозволило створити 1600 робочих місць безпосередньо на заводі й понад 6000 у допоміжних галузях.

Президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo) пояснив: «SEAT Leon, і зокрема його третє покоління, є справжньою опорою бренду; ця модель - найбільш визнана й шанована клієнтами SEAT з усіх п'яти континентів. Leon являє собою одну з головних рушійних сил трансформації компанії й зіграв важливу роль у забезпеченні рекордних продажів SEAT у 2018 році, коли кількість поставлених автомобілів склала 517 600 одиниць».

Автомобіль, який змінив SEAT

Успіх Leon змінив новітню історію SEAT з комерційної й фінансової точки зору та забезпечив якісні зміни в сприйнятті іміджу бренду. Крім того, Leon дозволив збільшити прибутковість SEAT на одну модель, завдяки чому негативні показники 2012 року (-149 мільйонів євро) перетворилися на найкращий в історії компанії результат (прибуток після оподаткування 294 мільйони євро в 2018 році).

SEAT завершив 2012 рік з показником у 321 000 проданих автомобілів, майже стільки ж, скільки було поставлено протягом першого півріччя 2019 року (314 300 одиниць). Крім того, Leon відіграв ключову роль у зростанні продажів у таких країнах, як Німеччина чи Велика Британія, де обсяги поставок SEAT за період з 2012 року зросли приблизно на 70 % і 60 % відповідно. Leon і досі залишається бестселером SEAT - протягом перших шести місяців 2019 року кожним четвертим проданим авто марки був саме Leon.

Крім того, Leon першим у своєму сегменті отримав культові повністю світлодіодні фари, які в поєднанні з виступами його динамічного кузова лягли в основу унікального спортивного характеру моделі. Завдяки поступовому впровадженню новітніх технологій, таких як SEAT Full Link, і новіших розробок (цифрової панелі приладів та бездротового зарядного пристрою) покупці отримали змогу з комфортом користуватися сучасними засобами зв'язку в автомобілі. Усі ці досягнення лягли в основу власного стилю SEAT Leon третього покоління.

На початковому етапі SEAT представив компактну модель у трьох варіантах кузова: тридверному, п'ятидверному й у версії з кузовом «універсал», до яких пізніше приєдналася версія X-PERIENCE. Сьогодні комерційний успіх SEAT Leon забезпечують п'ятидверна версія й модифікація Sportourer ST, які оснащуються бензиновими та дизельними двигунами й більш екологічно чистими двигунами на стисненому природному газі, а також версія CUPRA.

Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) підкреслив: «SEAT Leon був і залишається однією з найбільш актуальних моделей для SEAT та CUPRA. Завдяки різним типам кузова й версіям він являє собою найбільш багатоцільовий та універсальний автомобіль бренду».

Чи знаєте ви, що...?

·         SEAT Leon першого покоління вийшов на ринок у 1999 році, тож цьогоріч він відзначає 20-ту річницю.

·         Загалом компанія SEAT продала 2 210 712 одиниць SEAT Leon: 534 797 одиниць першого покоління, 675 915 другого й 1 000 000 - третього покоління. Сучасне покоління становить 45 % від сукупних обсягів продажів Leon за останні 20 років.

·         SEAT Leon продається в країнах, розташованих на всіх п'яти континентах, - від Іспанії, де на цей момент продано найбільше одиниць SEAT Leon, до Мексики, Марокко, Сінгапуру чи Нової Зеландії.

·         Німеччина, Іспанія та Велика Британія - три ринки з найвищими обсягами продажів Leon третього покоління.

·         Якщо вишикувати в одну лінію 1 000 000 автомобілів SEAT Leon, проданих з 2012 року, вона простягнулася б на 4370 км, що втричі перевищує відстань від Барселони до Вольфсбурга.

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.