Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Концепт-кари

П’ять концепт-карів, що визначили майбутнє

19.06.2019

/ Шоу-кари не лише демонструють лінії дизайну майбутніх поколінь автомобілів, але й визначають тенденції мобільності

/ Історичні концепт-кари SEAT стали першопрохідцями у сфері електромобілів та підключених автомобілів, а також призвели до різкого зростання популярності позашляховиків

/ До яскравих прикладів належать IBE, Tribu або версія Toledo з електроприводом, створена для Олімпійських ігор у Барселоні

Марторель, 19 червня 2019 року. - Концепт-кари зазвичай описують як дизайнерські розробки, які визначають майбутнє. Для дизайнерів це чудова нагода дати волю своїй уяві, малюючи ескізи силуетів майбутніх автомобілів. У цьому є часточка істини, оскільки концепт-кари демонструють, як будуть виглядати майбутні дорожні моделі. Доказом цього слугують наступні витвори SEAT.

Олімпійський електромобіль

1992 рік. Поки Барселона поспішала підготуватися до Олімпійських ігор, інженери SEAT напружено працювали над знаковою подією. Перед ними стояло непросте завдання - розробити електричний автомобіль, який повинен був взяти участь в забезпеченні естафети Олімпійського вогню та олімпійського марафонського забігу. У результаті було створено Toledo з електроприводом, оснащений батареями масою 500 кг, запас ходу якого становив 65 км. «Хоча це і не був концепт-кар у прямому сенсі слова, але цей автомобіль вже на початку 90-х років продемонстрував можливість використання інших систем привода», - зазначив Ісідре Лопес (Isidre López), відповідальний за колекцію старовинних автомобілів SEAT.

Сьогодні цю версію Toledo та інші знакові шедеври бренду можна знайти в корпусі А-122 на заводі в Зона Франка, де вони вказують шлях вперед для майбутніх автомобілів.

І стало світло!

! Коли люди запитують в Ісідре Лопеса, який концепт-кар найкраще відображає світлові прилади автомобілів майбутнього, він завжди називає SEAT Bolero. Цей купеподібний седан став справжньою зіркою Женевського автосалону 1998 року не лише з огляду на двигун потужністю 330 к. с., але й завдяки унікальним блокам ліхтарів. «Саме Bolero започаткував тенденцію до незалежного розміщення світлових приладів: у цій моделі вони розташовані за прозорою кришкою з полікарбонату, а не за звичним склом», - сказав Ісідре. Далі настала черга IBE: цей концепт-кар першим отримав ексклюзивні фари, які зараз використовуються у SEAT Leon та моделях поточної лінійки.

На шляху до позашляховиків.

На даний час модельний ряд SEAT включає три позашляховики (Arona, Ateca і Tarraco), але компанія почала працювати над виходом у цей сегмент набагато раніше. Однією з перших розробок була модель Salsa Emoción (2000), яка більше нагадувала кросовер, але навіть така архітектура нагадувала позашляхові автомобілі. У 2007 році компанія SEAT продемонструвала концептуальну модель справжнього позашляховика під назвою Tribu. «Ця модель мала перші чіткі ознаки, які вказували на створення позашляховика у майбутньому», - підкреслив Ісідре.

IBE, сучасний дизайн.

Паризький автосалон 2010 року. SEAT представляє концепт-кар IBE, який перетворюється на переломний момент для дизайну бренду. Його пружні лінії, пропорції, світлодіодні фари - всі його елементи натякали на особливості дизайну майбутньої лінійки. «IBE чітко визначив мову дизайну третього покоління Leon, а його характерні особливості відіграли вирішальну роль в електрифікації мобільності майбутнього ще у 2010 році», - зазначив Ісідре. Більше того, IBE став символом переломного моменту для дизайну: цей електричний концепт-кар з двигуном потужністю 102 к. с. продемонстрував бачення майбутнього компанією SEAT.

Завжди онлайн.

Комунікаційні можливості стали важливим чинником мобільності сьогодення і майбутнього, і саме вони відіграють ключову роль у стратегії SEAT. Дедалі більші екрани та постійне з'єднання з мобільним телефоном стали частиною нашого повсякденного життя.

Один із концепт-карів SEAT вже був оснащений багатьма з цих елементів у 2015 році. Модель 20v20 являла собою гібридний кросовер, у якому був реалізований футуристичний підхід до забезпечення зв'язку. Ключовим елементом цієї концепції був сенсорний пристрій у формі монети під назвою Personal Drive, який використовувався для управління мобільною навігаційною системою та дистанційного керування клімат-контролем автомобіля. У салоні 20v20 були встановлені три екрани (один з них мав діагональ 12,3 дюйма), вміст яких можна було персоналізувати за допомогою Personal Drive.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.