Марторель, 16.02.2017. - дані з продажів і частки на ринках SEAT у 2017 р. по всьому світу продовжують зростати. Компанія завершила 2016 рік, демонструючи зростання четвертий рік поспіль. Покращивши свої позиції майже на 30% порівняно з 2012 роком, SEAT показав найкращі січневі результати за період 2003-2016 р. У першому місяці 2017 р. продано вже 32300 автомобілів цієї марки, що на 16,5% вище, ніж за той самий період минулого року.
«Ми почали рік із солідним зростанням на всіх наших основних ринках з
темпами, які значно випереджають середні показники в галузі. Новий Ateca дає нам
змогу привабити нових клієнтів, тоді як попит на Leon зріс у зв'язку з запуском
оновленої версії. Продажі Ibiza демонструють стабільні показники і
надалі перевершують наші очікування наприкінці випуску нинішнього покоління», -
сказав Уейн Гріффітс, віце-президент зі збуту та маркетингу SEAT.
Зростання збуту було особливо значним на основних ринках SEAT. Іспанія в січні
лідирувала, продавши 6700 автомобілів (+ 41,7%), за нею йшли Німеччина (5.800; +
14,5%) та Великобританія (3.800; + 18,3%). Франція (1 700; + 14,6%) та Італія
(1600; + 25,2%) також показали зростання, яке у процентах виражено двозначним
числом. У більшості європейських країн аналогічні показники неухильно зростають. Ще
одним важливим ринком для SEAT стала Мексика, яка продемонструвала зріст на 16,3% і
загальний обсяг збуту в 2700 автомобілів.
Вдосконалений Leon - найпопулярніша модель марки SEAT - надійшов у продаж в січні.
Крім того, компанія також представила п'яте покоління Ibiza, яка з'явиться у
автосалонах вже цього літа. Виходом на ринок Arona в другій половині цього року,
SEAT завершить найбільший наступ продукту в своїй історії, який почався у 2016 році
з виводу першого в історії бренду кросовера Ateca.