На замерзлому озері в Лапландії відбулися незвичайні перегони аляскинських і сибірських хаскі та автомобіля Leon CUPRA. Погонич Сюзі Норманд (Susi Normand) та гонщик Хорді Жене (Jordi Gené) вирішили порівняти міцних їздових собак, здатних щодня долати до 130 кілометрів, і найпотужніший 300-сильний SEAT.
Сила і стійкість: динамічний Leon CUPRA набирає перші 100 км/год за 4,9 секунди. А хаскі - одна з найвитриваліших і найспритніших порід. Собаки витримують п'ятиденні поїздки, тягнучи по 30 кілограмів, та розганяються до 40 км/год.
Крига під колесами: озеро Пікку-Ніссі, як і 188 тисяч інших у Фінляндії, промерзає на метр углибину. Крига тримається з кінця року аж до середини квітня, тому в цей час водоймою можуть сміливо їздити й авто, й сани, запряжені собаками.
Бути попереду: Мамба та Мастіс ведуть зграю. Їхній тренер Сюзі Норманд (Susi Normand) розповів, що вони самі очолили упряжку, і з усмішкою додав: «Ватажки мають бути міцні духом та сміливі, як гонщики».
Будь-де: у хаскі особливі лапи, тому вони легко бігають по льоду і снігу. А Жене користується перевагами зимових шин та повного привода Leon CUPRA.
25°С нижче нуля: п'ятиградусний мороз хаскі не відчувають, бо мають густе хутро, а найкраще їм при -10°С…-25°С. Такий холод не страшний і автомобілю, адже його тестують при температурах від -40°С до +110°С, щоб загартувати для всяких погодних умов.
Для могутньої сили - надійні гальма: CUPRA оснащений 4-поршневими гальмовими супортами Brembo, а сани - металевою перекладиною з наконечниками. Це важливий орган управління. Адже собаки тягнуть так сильно, що погоничеві доводиться гальмувати обома ногами, щоб втримати упряжку на місці. А під час руху гальма врівноважують сани на поворотах.
Чистокровні чемпіони: хаскі беруть участь у різноманітних змаганнях на собачих упряжках, приміром у Європейському чемпіонаті чи Перегонах на край світу в Аргентині. Проте і CUPRA досягає вражаючих результатів: на гоночній трасі Нюрбургринг Leon ST та п'ятидверний Leon поставили два рекорди, проїхавши коло менш ніж за вісім хвилин.