Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG.
Усі файли cookie активовані

Новий SEAT Ibiza

Рух у ритмі “Mas que nada”

25.05.2017

Світовий дебют на Кубку Іспанії з футболу "Copa del Rey"

 

/        Новий SEAT Ibiza презентує рекламний ролик із музикою The Black Eyed Peas та Серджіо Мендеса (Sergio Mendes).

 

/        «Назустріч мріям» - перша рекламна кампанія SEAT, організована креативним агентством C14TORCE.

 

Барселона, 25 травня 2017 року. - Під час фіналу іспанського Кубку короля відбудеться прем'єра нової телереклами славетного SEAT Ibiza п'ятого покоління з гаслом «Назустріч мріям». Найкраща в історії і повністю переобладнана Ibiza знаменує поворотний момент для SEAT. Задум реклами теж нестандартний: у кліпі автомобіль ніби танцює разом із 25 акторами.

Директор з міжнародного маркетингу SEAT Сьюзен Франц (Susanne Franz) зазначила, що «"Назустріч мріям" заохочує рухатися за покликом серця, не роздумувати, а діяти, кожним кроком наближуючи зміни». Кліп під керівництвом Начо Гаяна (Nacho Gayán) знімали в п'ятнадцяти мальовничих місцях Барселони, щоб, за словами Сьюзен Франц, «підкреслити міський характер нової Ibiza, покращений дизайн і новітні технології, створені для людей із молодечим запалом».

Саундтреком є хіт Серджіо Мендеса «Mas que nada» в обробці The Black Eyed Peas. Його запальні ритми змусять танцювати увесь стадіон. Хвилинний кліп показуватимуть перед фінальним матчем Кубку короля та після першого тайму.

«Назустріч мріям» - це перша співпраця SEAT із креативною агенцією C14TORCE, що входить до мережі DDB Worldwide. Із січня цього року C14TORCE є стратегічним партнером компанії, який розширює творчий потенціал SEAT і підтримує його цифрову стратегію. Головний художній директор C14TORCE Амір Кассаі (Amir Kassaei) наголошує, що «найближчими місяцями агентство проведе нетрадиційні рекламні кампанії SEAT на головних ринках, зокрема в Німеччині, Італії, Португалії, Мексиці та інших країнах, де є представництва компанії».

Вихід нового Ibiza - черговий етап найбільшого в історії бренда розширення модельного ряду, яке розпочалося торік із SEAT Ateca й оновленого Leon. П'ята генерація Ibiza розроблена в Барселоні і першою з-поміж компаній концерну Volkswagen отримала платформу MQB-A0. У 2016 році SEAT отримав рекордний прибуток від основної діяльності - 143 мільйони євро. Нині обсяги збуту продовжують зростати: із січня по квітень продано 158 700 автомобілів, а це на 14,5% більше за аналогічний період минулого року (138 600 одиниць).