Світовий дебют на Кубку Іспанії з футболу "Copa del Rey"
/ Новий SEAT Ibiza презентує рекламний ролик із музикою The Black Eyed Peas та Серджіо Мендеса (Sergio Mendes).
/ «Назустріч мріям» - перша рекламна кампанія SEAT, організована креативним агентством C14TORCE.
Барселона, 25 травня 2017 року. - Під час фіналу іспанського Кубку короля відбудеться прем'єра нової телереклами славетного SEAT Ibiza п'ятого покоління з гаслом «Назустріч мріям». Найкраща в історії і повністю переобладнана Ibiza знаменує поворотний момент для SEAT. Задум реклами теж нестандартний: у кліпі автомобіль ніби танцює разом із 25 акторами.
Директор з міжнародного маркетингу SEAT Сьюзен Франц (Susanne Franz) зазначила, що «"Назустріч мріям" заохочує рухатися за покликом серця, не роздумувати, а діяти, кожним кроком наближуючи зміни». Кліп під керівництвом Начо Гаяна (Nacho Gayán) знімали в п'ятнадцяти мальовничих місцях Барселони, щоб, за словами Сьюзен Франц, «підкреслити міський характер нової Ibiza, покращений дизайн і новітні технології, створені для людей із молодечим запалом».
Саундтреком є хіт Серджіо Мендеса «Mas que nada» в обробці The Black Eyed Peas. Його запальні ритми змусять танцювати увесь стадіон. Хвилинний кліп показуватимуть перед фінальним матчем Кубку короля та після першого тайму.
«Назустріч мріям» - це перша співпраця SEAT із креативною агенцією C14TORCE, що входить до мережі DDB Worldwide. Із січня цього року C14TORCE є стратегічним партнером компанії, який розширює творчий потенціал SEAT і підтримує його цифрову стратегію. Головний художній директор C14TORCE Амір Кассаі (Amir Kassaei) наголошує, що «найближчими місяцями агентство проведе нетрадиційні рекламні кампанії SEAT на головних ринках, зокрема в Німеччині, Італії, Португалії, Мексиці та інших країнах, де є представництва компанії».
Вихід нового Ibiza - черговий етап найбільшого в історії бренда розширення модельного ряду, яке розпочалося торік із SEAT Ateca й оновленого Leon. П'ята генерація Ibiza розроблена в Барселоні і першою з-поміж компаній концерну Volkswagen отримала платформу MQB-A0. У 2016 році SEAT отримав рекордний прибуток від основної діяльності - 143 мільйони євро. Нині обсяги збуту продовжують зростати: із січня по квітень продано 158 700 автомобілів, а це на 14,5% більше за аналогічний період минулого року (138 600 одиниць).