Кам'янистий ґрунт, дюни, пил і несприятливі погодні умови. SEAT Leon X-Perience Titan Desert подолав тисячі кілометрів в одному з найсуворіших куточків світу - у пустелі Сахара на межі Марокко й Алжиру.
Дюни завдовжки 22 000 метрів
Маршрут пролягав Ер-Рашидією через каміння, пісок і Ерг Шеббі. Дюни зі 150-метровими пагорбами простягаються на 22 кілометри завдовжки й на 5 кілометрів завширшки. Ерг є одним із найвідоміших місць Сахари.
Витримуючи перепади температур
Температура змінюється від нуля вночі до 50 градусів удень, а всередині автомобіль може розігріватися аж до 60 градусів. Важливо, щоб водій і пасажири не потерпали від холоду чи спеки в салоні.
Частки пилу, дрібніші за мікрометр
Південно-східний вітер сироко, що дме в цій місцевості, може переносити найдрібніші частки пилу розміром близько однієї тисячної міліметра. Перед початком продажів прототипи моделі SEAT випробують на водонепроникність і міцність салону. Адже на справжній дорозі, приміром у пустелі, жодна частка пилу не повинна потрапити до салону.
Несприятлива погода
Піщані бурі тут - звичне явище. Хоча минають вони швидко, досягаючи 75 км/год, не варто в цей час їхати пустелею. Коли насувається негода, потрібно зупинитися, розвернути автомобіль від вітру й перечекати.
Як подолати гору піску
Аби збільшити зчеплення з піском, слід зменшити тиск у шинах, стандартний для асфальтового покриття. Підніматися на дюну треба прямо й зі сталою швидкістю. Щоб зберегти контроль над автомобілем, не варто з'їжджати з пагорба на нейтральній передачі.