Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

SEAT Leon X-Perience Titan Desert

Leon у пустелі

11.06.2017

Кам'янистий ґрунт, дюни, пил і несприятливі погодні умови. SEAT Leon X-Perience Titan Desert подолав тисячі кілометрів в одному з найсуворіших куточків світу - у пустелі Сахара на межі Марокко й Алжиру.

 

Дюни завдовжки 22 000 метрів

Маршрут пролягав Ер-Рашидією через каміння, пісок і Ерг Шеббі. Дюни зі 150-метровими пагорбами простягаються на 22 кілометри завдовжки й на 5 кілометрів завширшки. Ерг є одним із найвідоміших місць Сахари.

Витримуючи перепади температур

Температура змінюється від нуля вночі до 50 градусів удень, а всередині автомобіль може розігріватися аж до 60 градусів. Важливо, щоб водій і пасажири не потерпали від холоду чи спеки в салоні.

Частки пилу, дрібніші за мікрометр

Південно-східний вітер сироко, що дме в цій місцевості, може переносити найдрібніші частки пилу розміром близько однієї тисячної міліметра. Перед початком продажів прототипи моделі SEAT випробують на водонепроникність і міцність салону. Адже на справжній дорозі, приміром у пустелі, жодна частка пилу не повинна потрапити до салону.

Несприятлива погода

Піщані бурі тут - звичне явище. Хоча минають вони швидко, досягаючи 75 км/год, не варто в цей час їхати пустелею. Коли насувається негода, потрібно зупинитися, розвернути автомобіль від вітру й перечекати.

Як подолати гору піску

Аби збільшити зчеплення з піском, слід зменшити тиск у шинах, стандартний для асфальтового покриття. Підніматися на дюну треба прямо й зі сталою швидкістю. Щоб зберегти контроль над автомобілем, не варто з'їжджати з пагорба на нейтральній передачі.