Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

SEAT CUPRA

На рокіт моторів

10.09.2017

Інженери SEAT втілили свій революційний задум - створили серійне авто зі спортивними характеристиками. Нещодавно компанія оголосила про випуск нового SEAT Leon CUPRA R із 310-сильним мотором, найпотужнішим в історії бренда. А ми пригадаємо, якими були попередні CUPRA.

17 років і понад 100 кінських сил

Cаме стільки розділяє першу й останню версії Leon CUPRA. Лінійка розпочалась у 2000 році з автомобіля потужністю понад 200 «конячок». А презентована цього березня модифікація перевершує своїх попередників, адже видає 300 сил і розганяється з місця до 100 км/год менш як за п'ять секунд. Більше потужності має тільки CUPRA R.

Від початку з повним приводом

Перша модель мала атмосферний двигун V6 і шестиступеневу коробку передач. Водночас вона була повноприводна, як і новий CUPRA 300. Новітня версія має низку сучасних технологій, серед яких система розпізнавання пішоходів із підтримкою екстреного гальмування.

Жага швидкості

«Цивільний» SEAT Leon CUPRA є старшим братом спортивного Leon Cup Racer, учасника перегонів TCR International Series. Для останнього інженери SEAT Sport модернізували двигун 2.0 TSI Сupra, посиливши його потенціал до 345 кінських сил і 420 Н×м крутного моменту.

Машини-переможці

У 2014 році Leon CUPRA, керований Хорді Жене (Jordi Gené), подолав трасу Нюрбургринг за 7.58 хвилин і став найшвидшим передньоприводним серійним авто. За рік універсал Leon ST CUPRA переміг на треку Нордшляйфе (7'58.12).

Сенсація у світі мотоспорту

Leon CUPRA 300 є спонсором команди Ducati на мотоперегонах Moto GP й автомобілем безпеки на велочемпіонаті Superbikes World Championship. Авто вперше в такій ролі на міжнародних змаганнях.

Хорхе Лоренцо й Андреа Довіціозо за кермом CUPRA

Триразовий чемпіон світу MotoGP Хорхе Лоренцо (Jorge Lorenzo) і чемпіон у класі 125 см3 Андреа Довіціозо (Andrea Dovizioso) керуватимуть 300-сильним SEAT Leon CUPRA як посланці бренда. Всесвітньо відомі спортсмени захоплюються його динамікою і потужністю.

У першій п'ятірці Європи

 Торік компанія продала 9000 автомобілів CUPRA, з яких 8300 - на європейському ринку. Тож CUPRA став одним із п'яти найпопулярніших «заряджених» авто Європи.

 

Прем'єра у Франкфурті

Найпотужніша модель іспанського бренда - 310-сильний Leon CUPRA R - дебютує на міжнародному автосалоні.