Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG.
Усі файли cookie активовані

Лімітована серія

Які відчуття дарує керування CUPRA R?

04.01.2018

/         Водій SEAT і амбасадор бренда Хорді Жене ділиться першими враженнями від поїздки за кермом нового Leon CUPRA R

/         Автомобіль, капот якого приховує 310 «конячок», є найпотужнішою серійною моделлю бренда й вирізняється винятковою жвавістю, динамікою та рівнем безпеки

/         Нові деталі й компоненти з вуглецевого волокна дали змогу підвищити притискну силу на 12,5%

 Ревіння двигуна пронизує вранішню тишу. Звивистою дорогою, рух якою перекрито, мчить новий SEAT Leon CUPRA R - найпотужніша модель бренда. За кермом Хорді Жене (Jordi Gené). Гонщик ділиться своїми враженнями:

У режимі CUPRA

З огляду на прискорення від 0 до 100 км/год за 5,7 секунди перше, що відчуваєш за кермом, це «жвавість, динаміка й безпека», говорить водій SEAT і посланець бренда. Перш ніж увімкнути запалювання, Жене обирає в системі управління динамікою руху (SEAT Drive Profile) новий режим CUPRA, що дає змогу поліпшити враження від керування: «У цьому режимі двигун реагує швидше, оберти зростають із 800 до 1000 об/хв, а рульове управління стає жорсткішим».

Новий рівень потужності

SEAT Leon CUPRA R, потужність якого у версії з механічною КП становить 310 к.с. - найпотужніша серійна модель бренда, що за своїми динамічними характеристиками залишає позаду попередника - версію CUPRA 300. З моменту запуску лінійки 2000 року не лише зросла потужність усіх п'яти моделей, що входять до її складу - поліпшилися також показники безпеки, комунікаційні можливості, технологічний рівень і дизайн.

Краще зчеплення з поверхнею в поворотах

На думку Жене, одна з особливостей моделі - легкість входження в повороти і «здатність тримати визначений курс» під час їхнього долання. «Це стало можливим завдяки використанню муфти міжколісного блокування (VAQ), що передає до 100% доступного крутного моменту на одне колесо. Крім того, вона повністю нівелює негативний вплив на реакцію рульового управління під час прискорення на виході з крутих поворотів», - пояснює він.

«Сліпа» довіра

 «За кермом цього автомобіля почуваєшся в безпеці», - запевняє експерт із перегонів. SEAT Leon CUPRA R отримав унікальний аеродинамічний пакет, до складу якого входять деталі кузова з вуглецевого волокна й нові спойлери. Реальна притискна сила зросла на 12,5%, що «сприяє поліпшенню економічності, динаміки й безпеки».

В усій красі

«На мою думку, автомобіль унікальний і щодо динаміки, і щодо дизайну», - додає Жене. Усього випустять 799 одиниць цієї версії. Її характерними рисами є 19-дюймові колісні диски з ексклюзивним дизайном, індивідуальний мідний декор зовнішніх дзеркал заднього виду, керма й решітки радіатора. Крім того, автомобіль уперше буде доступний у кольорі Matt Pyrenees Grey. У салоні про належність до лімітованої серії нагадуватиме лазерне гравіювання на центральній консолі.