Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Як фарбуються автомобілі

Подорож у 1000 днів

17.01.2018
  • Мандрівка кожного кольору від створення до нанесення на автомобіль триває три роки
  •  Автомобілі фарбують 84 роботи, а рівномірність нанесення перевіряє сканер
  • Персоналізація - важливий тренд майбутнього: яскравим прикладом є SEAT Arona із 68 можливими комбінаціями кольорів

    Три роки досліджень і чуття, необхідне для оцінювання тенденцій ринку: «Створення кольору - глибоко внутрішня робота», - говорить Хорді Фонт (Jordi Font) із департаменту кольорів й оздоблення компанії SEAT. Його подорож починається з вивчення ринку й завершується фарбуванням автомобіля. У цьому процесі очевидним трендом є дедалі важливіша роль персоналізації. Ви дізнаєтеся, що відбувається протягом понад 1000 днів, необхідних для створення нової палітри барв:

1000 літрів фарби для симфонії кольорів

Спеціальна команда аналізує ринкові тенденції і пропонує палітру кольорів для моделей, які планується випустити на ринок. «Під час визначення нового відтінку недостатньо просто дотримуватися тенденцій, важливу роль відіграє інтуїція. Ти маєш відчувати пульс вулиці й рухатися в цьому ритмі», - запевняє Фонт. Щоб створити новий відтінок, потрібно загалом 1000 літрів фарби.

Наукова основа довідника кольорів Pantone: змішування відбувається в лабораторії, де створення нового кольору перетворюється на цілий курс хімічних дослідів. Зокрема, для SEAT Arona «ми змішали 50 різних пігментів і металевих часток. Створили майже 100 варіацій одного кольору, щоб на власні очі побачити, який відтінок підійде найкраще», - говорить Кароль Ґомес (Carol Gómez) із департаменту кольорів й оздоблення. «Щодня з'являються дедалі вишуканіші відтінки, а потреба в персоналізації тільки посилюється», - зазначає Фонт. Прикладом є новий SEAT Arona, власники якого можуть вибирати з понад 68 різних комбінацій барв.

Від математичних формул у реальне життя

Після визначення кольору його необхідно випробувати на металевій пластині, щоб перевірити якість нанесення й візуальний ефект, який він створює. «Ми перевіряємо глибину й витонченість відтінку, розміщуючи металеві пластини і на сонячному світлі, і в затінку, щоб переконатися, що фарба дає саме той колір, який ми розробили», -додає Хесус Ґузман (Jesús Guzmán) із департаменту кольорів й оздоблення.

Операційна, у якій «оперують» 84 роботи

У камерах автомобілі фарбують за температури від +21 до +45 градусів. 84 роботи в автоматичному режимі наносять на один автомобіль два з половиною кілограми фарби, процес триває шість годин. Фарбувальні камери оснащені системою вентиляції, подібною до тих, що в операційних. Завдяки цьому пил й інші забруднення не потрапляють до камер і не осідають на свіжу фарбу. Загалом сім шарів, кожен із яких - завтовшки з волосину, але міцний, як камінь, запікаються в печі за температури +140 градусів.

Всевидяче око CAT-сканера

Щоб перевірити, чи немає недоліків після фарбування, потрібно всього 43 секунди. Автомобілі проходять крізь сканер, який перевіряє якість поверхні й відсутність забруднень.