/ Нині покоління, народжене від початку 80-х і до середини 90-х років минулого століття, становить 12% від усіх покупців автомобілів у Європі
/ Дизайн автомобіля - головний мотиватор покупки для 40% цієї групи
/ Підключення до Інтернету, акустика й мультимедійне обладнання мають важливе значення для кожного третього міленіала
/ Це перше покоління, що виявляє інтерес до нових моделей мобільності, як-от спільне користування автомобілем
Марторель, 12 листопада 2018 року. - Раніше вони телефонували друзям із домашнього телефона, а зараз використовують мобільні пристрої останнього покоління. Вони починали слухати музику на касетних плеєрах, а зараз зберігають улюблені файли в хмарних сховищах. Це міленіали - покоління, що швидко адаптується до технічного прогресу. Сьогодні ця група становить 12% від усіх покупців автомобілів у Європі. Що ж саме цінує в автомобілях це свободолюбне й гіперпідключене покоління?
Дизайн - понад усе
- Дизайн - понад усе: за даними власного дослідження SEAT, для 40% сучасних покупців віком від 25 до 37 років однією з головних причин купівлі є екстер'єр авто. Крім того, під час дослідження з'ясувалося, що третина клієнтів віком до 30 років вважає автомобіль засобом вираження своєї унікальності й хоче, щоб він пасував до індивідуального стилю власника. Для кожного третього міленіала дуже важливі також можливість підключення до Інтернету, акустика й мультимедійне обладнання.
- Маленькі розміри й урбаністична спрямованість: ринок пропонує незліченні можливості, але це покоління має власні чіткі уявлення: 50% віддають перевагу компактним моделям, як-от SEAT Leon чи Ibiza. Велику популярність у 20% цієї групи мають позашляховики, причому відсоток прихильників цього сегмента зростає з віком респондентів. Проте лише кожен п'ятий міленіал може придбати автомобіль за власні кошти, тоді як для старших поколінь цей показник сягає 40%.
Актуальні дані одним натисканням на кнопку
- Актуальні дані одним натисканням на кнопку: міленіали належать до цифрового покоління, тому інформацію по конкретній моделі активно шукають в Інтернеті. За словами Енріке Пастора (Enrique Pastor), відповідального за маркетингові дослідження і стратегію розробки продуктів SEAT, «...щоб зважитися на покупку, їм потрібно в середньому дев'ять тижнів. Через потребу зібрати додаткову інформацію та меншу досвідченість у питаннях придбання автомобіля вони ухвалюють рішення повільніше». До основних джерел інформації міленіалів належать веб-сторінки виробників (50%) і спеціалізовані огляди (24%). Єдина відмінність від попередників у тому, що для цього покоління важливе значення мають рекомендації друзів і родичів. Перед покупкою 23% представників цієї групи звертаються за порадою до людей ближнього кола, тоді як у користувачів віком понад 40 років цей показник зменшується до 13%.
- Спільне користування як стиль життя: сучасні люди змінили підхід до використання автомобілів. За даними власних досліджень компанії, міленіали - перше покоління, яке цікавлять нові форми мобільності. Наприклад, 26% водіїв віком від 25 до 37 років обмірковують можливість спільно використовувати свій автомобіль з іншими людьми. Фактично спільне користування автомобілями - «...тенденція, яка в майбутньому тільки посилюватиметься: 2025 року приблизно 36 мільйонів користувачів в усьому світі вдаватимуться до послуг каршерінгу», - підсумовує Енріке.