Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Гіперпідключеність і любов до дизайну

Який автомобіль потрібен міленіалам?

12.11.2018

/ Нині покоління, народжене від початку 80-х і до середини 90-х років минулого століття, становить 12% від усіх покупців автомобілів у Європі

/ Дизайн автомобіля - головний мотиватор покупки для 40% цієї групи

/ Підключення до Інтернету, акустика й мультимедійне обладнання мають важливе значення для кожного третього міленіала

Це перше покоління, що виявляє інтерес до нових моделей мобільності, як-от спільне користування автомобілем

Марторель, 12 листопада 2018 року. - Раніше вони телефонували друзям із домашнього телефона, а зараз використовують мобільні пристрої останнього покоління. Вони починали слухати музику на касетних плеєрах, а зараз зберігають улюблені файли в хмарних сховищах. Це міленіали - покоління, що швидко адаптується до технічного прогресу. Сьогодні ця група становить 12% від усіх покупців автомобілів у Європі. Що ж саме цінує в автомобілях це свободолюбне й гіперпідключене покоління?

Дизайн - понад усе

- Дизайн - понад усе: за даними власного дослідження SEAT, для 40% сучасних покупців віком від 25 до 37 років однією з головних причин купівлі є екстер'єр авто. Крім того, під час дослідження з'ясувалося, що третина клієнтів віком до 30 років вважає автомобіль засобом вираження своєї унікальності й хоче, щоб він пасував до індивідуального стилю власника. Для кожного третього міленіала дуже важливі також можливість підключення до Інтернету, акустика й мультимедійне обладнання.

- Маленькі розміри й урбаністична спрямованість: ринок пропонує незліченні можливості, але це покоління має власні чіткі уявлення: 50% віддають перевагу компактним моделям, як-от SEAT Leon чи Ibiza. Велику популярність у 20% цієї групи мають позашляховики, причому відсоток прихильників цього сегмента зростає з віком респондентів. Проте лише кожен п'ятий міленіал може придбати автомобіль за власні кошти, тоді як для старших поколінь цей показник сягає 40%.

Актуальні дані одним натисканням на кнопку

- Актуальні дані одним натисканням на кнопку: міленіали належать до цифрового покоління, тому інформацію по конкретній моделі активно шукають в Інтернеті. За словами Енріке Пастора (Enrique Pastor), відповідального за маркетингові дослідження і стратегію розробки продуктів SEAT, «...щоб зважитися на покупку, їм потрібно в середньому дев'ять тижнів. Через потребу зібрати додаткову інформацію та меншу досвідченість у питаннях придбання автомобіля вони ухвалюють рішення повільніше». До основних джерел інформації міленіалів належать веб-сторінки виробників (50%) і спеціалізовані огляди (24%). Єдина відмінність від попередників у тому, що для цього покоління важливе значення мають рекомендації друзів і родичів. Перед покупкою 23% представників цієї групи звертаються за порадою до людей ближнього кола, тоді як у користувачів віком понад 40 років цей показник зменшується до 13%.

- Спільне користування як стиль життя: сучасні люди змінили підхід до використання автомобілів. За даними власних досліджень компанії, міленіали - перше покоління, яке цікавлять нові форми мобільності. Наприклад, 26% водіїв віком від 25 до 37 років обмірковують можливість спільно використовувати свій автомобіль з іншими людьми. Фактично спільне користування автомобілями - «...тенденція, яка в майбутньому тільки посилюватиметься: 2025 року приблизно 36 мільйонів користувачів в усьому світі вдаватимуться до послуг каршерінгу», - підсумовує Енріке.