/ За перші дев'ять місяців року компанія продала 415 600 автомобілів, перевищивши показники 2000 року
/ Автовиробник установив рекорди на ринках Німеччини, Великобританії, Австрії й Швейцарії
/ Після зростання в липні й серпні поставки зменшились у вересні через вплив стандарту WLTP
Марторель, 11 жовтня 2018 року - Світові продажі SEAT до вересня встановили новий рекорд. Із січня компанія поставила 415 600 автомобілів проти 354 900 за той самий період минулого року (+17,1%). Цей показник найкращий в історії SEAT. Попередній рекорд продажів із січня до вересня становив 394 400 проданих автомобілів і тримався з 2000 року. Продажі бренда зросли на 40% у липні й серпні, а минулого місяця знизилися на 20,6% (31 600 одиниць), оскільки з першого вересня набув чинності стандарт WLTP.
«Рекордні продажі SEAT до вересня доводять, що показники зростання нашого бренда найбільші в Європі»
Віце-президент SEAT із продажів і маркетингу Уейн Ґріффітс (Wayne Griffiths) пояснив: «Рекордні продажі SEAT до вересня доводять, що показники зростання нашого бренда найбільші в Європі. Стандарт WLTP, що набув чинності 1 вересня, вплинув на стрімке зростання продажів у літні місяці й спад на початку осені. Остання чверть року буде непростою для всіх автовиробників, адже WLTP вплине на кількість автомобілів, зареєстрованих у Європі. Хоч лишається ще три місяці, цьогоріч очікуємо найбільших продажів в історії SEAT».
Поставки іспанського бренда зросли із січня до вересня як результат загального зростання на головних європейських ринках
Поставки іспанського бренда зросли із січня до вересня як результат загального зростання на головних європейських ринках. Найбільше автомобілів SEAT купили в Німеччині (+22,8%; 90 400). Друге місце посідає іспанський ринок (+16,5%; 85 900). Трійку замикає Великобританія (+14,1%; 50 500). Іспанія очолює список брендів і зареєстрованих автомобілів із Leon та Ibiza на першому й другому місцях.
Чудові результати перших дев'яти місяців SEAT має у Франції (+27,7%; 23 400), Австрії (+16,8%; 16 000), Швейцарії (+11,7%; 8400), Польщі (+24,2%; 10 300), Бельгії (+37,2%; 8000) і Португалії (+23,7%; 7900). В Алжирі компанія продала 15 800 автомобілів, а це вп'ятеро більше проти такого самого періоду 2017 року (3100 одиниць). Продажі із січня до вересня є рекордними на британському, німецькому, австрійському й швейцарському ринках.
SEAT готовий до подальшого зростання
Нещодавно SEAT презентував два нових автомобілі, які сприятимуть зростанню 2019 року: Tarraco - третій кросовер бренда поруч із Arona й Ateca; модель Arona TGI - перший у сегменті кросовер із двигуном на стиснутому природному газі. Обидві моделі надійдуть у продаж до кінця року. До них приєднається CUPRA Ateca - новий спортивний кросовер, перша модель бренда CUPRA. Автомобіль приємний у керуванні й зручний для щоденних поїздок. Продажі CUPRA Ateca стартують за кілька тижнів.
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.