Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Новий асистент SEAT Tarraco

Автомобіль, що стежить за велосипедистами

10.12.2018

/ Новий позашляховик оснащений асистентом, який виявляє велосипедистів, що є винуватцями 8% від усіх ДТП в Європі

Автомобіль попереджає водія звуковими й візуальними сигналами, а за потреби навіть автоматично гальмує

Під час руху на швидкості 72 км/год автомобіль починає гальмувати за 20 м до можливого зіткнення з велосипедистом, що їде в попутному напрямку

Марторель, 10 грудня 2018 року. - Інженер SEAT із двома друзями-велосипедистами виїжджає на дорогу, щоб показати, як новий асистент SEAT Tarraco захищає велосипедистів - категорію учасників дорожнього руху, що є винуватцями 8% дорожньо-транспортних пригод у Європі. Ось як це працює:

Автомобіль, який розпізнає велосипеди

SEAT розпочав рік із найкращими у своїй історії результатами: 2017 року прибуток після сплати податків становив 281 млн євро, продажі сягнули 470 000 автомобілів, а оборот перевищив 9,5 млрд євро. Аж до вересня фінансові результати підтверджували цей позитивний тренд. Крім того, компанія розраховує закрити рік із найкращими у своїй історії показниками продажів, адже результати усього попереднього року були перевищені вже в листопаді, коли кількість відвантажених автомобілів сягнула 492 300 одиниць.

02 - слава Tarraco!

SEAT представив громадськості довгоочікуваний Tarraco - найбільший позашляховик і водночас новий флагман модельного ряду компанії, що завдячує своєю назвою місту Таррагона (Tarragona). Назву нової моделі вперше обрали всенародним голосуванням, учасниками якого стали понад 146 000 прихильників бренда, що долучилися до фінального етапу ініціативи #SEATseekingName. Tarraco доповнив лінійку позашляховиків компанії, приєднавшись до моделей Ateca й Arona, а виробництво нової моделі розпочалось у жовтні на заводі у Вольфсбурзі. Перші екземпляри будуть продані на початку 2019 року.

03 - CUPRA: народження унікального бренда

CUPRA, що є абсолютним вираженням спортивних якостей SEAT, був представлений як новий бренд із неповторним характером, покликаний приваблювати справжніх ентузіастів і всіх тих, кому потрібна оригінальна, вишукана, сповнена пристрасті й водночас спортивна марка. Перша модель під назвою CUPRA Ateca надійшла в дилерську мережу в жовтні, а гоночна модифікація eTCR з електроприводом закладає підвалини для нового мультибрендового чемпіонату в класі «туринг», старт якого запланований на 2020 рік.

04 - Зміцнення вищої керівної ланки

У червні голова Ради директорів Volkswagen Group доктор Герберт Дісс (Dr. Herbert Diess) був призначений головою Ради директорів SEAT. Крім того, у липні президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo) зайняв посаду голови Ради директорів Volkswagen Group España Distribución, ставши найвищим представником Volkswagen Group в Іспанії.

1200 тестів у процесі розроблення

- 1200 тестів у процесі розроблення: саме стільки разів перевіряють цього асистента, відтворюючи 450  ситуацій, які можуть трапитися на дорозі. «Випробування проводять у різноманітних реальних ситуаціях. Для цього використовують конструкції, що відтворюють характеристики пішоходів чи велосипедистів і дають змогу перевірити реакцію автомобіля в кожній ситуації», - пояснює інженер.

- Головну відповідальність несе водій: Алькантара погоджується, що асистенти водія дуже допомагають за кермом: «Системи активної безпеки відіграють дедалі важливішу роль у забезпеченні захисту учасників дорожнього руху та в деяких випадках здатні запобігти зіткненням або мінімізувати їхні наслідки». Проте, зазначає експерт, головну відповідальність завжди несе той, хто керує автомобілем. «Асистенти такого типу в жодному разі не знімають із водія обов'язку залишатися пильним, дотримуватися правил дорожнього руху, зменшувати швидкість і підтримувати безпечну дистанцію під час обгону велосипедистів», - говорить він. Своєю чергою, велосипедисти повинні рухатися вздовж правого узбіччя, одягати шоломи в населених пунктах і не мають права їздити групами.

- Переймаємося безпекою кожного: «Захист водіїв та інших учасників дорожнього руху належить до важливих напрямів роботи науково-дослідного центру SEAT», - говорить Естебан. До нього приєднується дизайнер компанії і велосипедист-любитель Тоні Галлардо (Tony Gallardo), який наголошує: «Дедалі більше людей захоплюються цим видом спорту, тому ми повинні активно пропагувати важливість правильної поведінки на дорозі задля загальної безпеки».

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.