Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Активізація розвитку електромобільності майбутнього

SEAT об’єднує зусилля з Барселоною, щоб очолити роботу з розвитку міської мобільності в Європі

12.12.2018

/ Європейський Союз доручив розвиток Спільноти знань та інновацій із міської мобільності консорціуму, до складу якого ввійшли Барселона, SEAT і 46 інших міст, компаній та університетів

/ Лука де Мео: «Ця ініціатива дасть нам змогу активізувати розробку нової європейської моделі мобільності, яка стимулює до використання інновацій і конкурентної боротьби».

/ План діяльності Спільноти знань та інновацій передбачає залучення інвестицій на суму до 1,6 млрд євро й розрахований на термін від 7 до 15 років

Барселона, 12 грудня 2018 р. - Європейський Союз обрав консорціум MOBILus, до складу якого ввійшли Барселона, SEAT і 46 інших міст, компаній та університетів з 15 країн Європи, відповідальним за розвиток Спільноти знань та інновацій (Knowledge and Innovation Community, KIC) з питань міської мобільності. Ініціатива спрямована на розроблення інноваційних рішень для сфери міської мобільності в країнах Євросоюзу.

Спільнота знань та інновацій із питань міської мобільності діятиме від 7 до 15 років. Вона потребує фінансування на суму до 1,6 млрд євро: 400 млн складе внесок Євросоюзу, решту суми (до 1,2 млрд) повинні будуть виплатити партнери. Центральний офіс спільноти розташується в Барселоні, а чотири регіональні підрозділи працюватимуть у Копенгагені (Данія), Празі (Чеська Республіка), Мюнхені (Німеччина) та Гельмонді (Нідерланди).

«Цей проект підтверджує, що спільна робота органів державного управління, компаній, університетів, фінансових установ і громадських організацій здатна змінювати світ. Ця ініціатива дасть нам змогу активізувати розробку нової європейської моделі мобільності, яка стимулює до використання інновацій і конкурентної боротьби»

Перші загальні збори Європейського інституту з питань інновацій і технологій міської мобільності (European Institute of Innovation and Technology of Urban Mobility) відбулися сьогодні в Барселоні. На зборах були присутні мер міста Ада Колау (Ada Colau), уповноважений магістрату Барселони з питань економічного стимулювання Луїс Гомес (Lluís Gómez) і представники Політехнічного університету Каталонії.

Президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo), що представляв на прес-конференції Барселону як європейську столицю міської мобільності, наголосив: «Цей проект підтверджує, що спільна робота органів державного управління, компаній, університетів, фінансових установ і громадських організацій здатна змінювати світ. Ця ініціатива дасть нам змогу активізувати розробку нової європейської моделі мобільності, яка стимулює до використання інновацій і конкурентної боротьби».

Мета Спільноти знань та інновацій із питань міської мобільності полягає в стимулюванні конкурентної боротьби на теренах Європи, розвитку мобільності й підвищення привабливості міст за рахунок гуртування спільнот, заохочення до бізнес-інновацій та зміну іміджу громадських зон.

Вибір консорціуму MOBILus, до ключових членів якого належить SEAT, і визначення Барселони як столиці платформи інновацій у сфері міської мобільності матиме значний економічний вплив на місто й привабить нові інвестиції. На додачу до інших цілей очікується створення 180 пов'язаних з ініціативою стартапів, зменшення кількості транспорту на вулицях 90% міст-учасників, підготовка 1450 випускників за спеціальностями, що стосуються діяльності консорціуму, збільшення частки спільного користування автомобілями в усіх країнах-учасницях.

Погляд у майбутнє: «Промисловість 4.0»

За минулі 25 років виробничі процеси заводу дуже еволюціонували. У цьому контексті SEAT прагне перетворити завод у Марторелі на підприємство, побудоване за всіма канонами концепції «Промисловість 4.0». Кінцева мета - створити «розумний» завод із максимальним використанням цифрових технологій і мережевих можливостей, який би адаптувався до виробничих потреб і процесів, забезпечував підвищену ефективність управління ресурсами та обміном інформацією між окремими ділянками виробництва.

Серед прикладів такої трансформації 2000 роботів, які відіграють важливу роль у виробничих процесах. Вони без упину працюють, складаючи понад 3000 деталей, необхідних для кожного нового автомобіля. У майбутньому їхня роль тільки зростатиме. Усі ці нововведення «Промисловості 4.0» співіснують з 8000 робітників заводу, який щодня виготовляє 2400 автомобілів, або одне авто кожні 30 секунд.

Взірець ефективності інвестицій, кадрової політики й виробництва

У зв'язку з розширенням лінійки продукції SEAT протягом двох останніх років виникла потреба в рекордних інвестиціях і збільшенні витрат на дослідження й розробки. Так, торік ця сума сягнула 962 млн євро. Сьогодні на заводі виробляють Ibiza й Leon, вихід нового покоління якого запланований на 2019 рік, а також міський кросовер Arona. Крім того, нещодавно на складальних конвеєрах з'явилася модель Audi A1. Цей автомобіль виготовляють тільки на заводі SEAT. Звідси він надходить на всі ринки, де продають модель. Компанія Audi обрала місцем виготовлення завод у Марторелі після успішного виробництва Audi Q3, який випускали тільки на цьому підприємстві протягом трьох років.

У зв'язку зі збільшенням обсягів виробництва й кількості моделей, які виготовляють на заводі в Марторелі, запуском стратегічних проектів у сфері автомобільних комунікацій і цифровізації компанії й початком виробництва Tarraco кількість персоналу підприємства зросла й нині перевищує 15 000 фахівців. 12 500 співробітників працюють у Марторелі на складальному конвеєрі, у підрозділах централізованого обслуговування та в Технічному центрі SEAT, де проектують і розробляють усі моделі бренда. Тільки протягом 2018 року понад 500 співробітників приєдналися до компанії на умовах безстрокового трудового договору.

Відданість сталому розвитку

За минулі роки SEAT активізував роботу над своїми проектами із захисту довкілля, що охоплюють усю сферу діяльності компанії, і зокрема - напрями розробок і досліджень, виробництва, логістики й продажів.

У межах цієї діяльності на заводі в Марторелі з 2011 року впроваджують план «ECOMOTIVE FACTORY», мета якого - створити ефективні, сталі й орієнтовані на захист довкілля виробничі потужності. До 2025 року компанія планує зменшити свій негативний вплив на довкілля вдвічі (порівняно з 2010 роком). За останні 7 років SEAT уже зменшив свій вплив на довкілля на 35,5% завдяки низці ініціатив, як-от найбільша серед автовиробників Європи сонячна електростанція «SEAT al Sol», регенерація енергії сушильних печей і дорожнє покриття, що сприяє зменшенню забруднення повітря на 40%.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.