Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Перемикання передач

Від простого важеля до автоматичного перемикання

10.01.2019

/ Щоб вікна не запотівали, треба спрямувати дефлектори системи вентиляції на стекла й на деякий час увімкнути кондиціонер на повну потужність

/ Налаштування однакової температури в усьому салоні на рівні 21,5 °C - запорука безпеки й комфорту під час руху

/ На відміну від кондиціювання повітря, для підігріву салону не потрібне додаткове пальне або вода

Марторель, 10 січня 2019 року. - Температура нижче нуля, метр снігу на землі, вкриті льодом дороги, завивання полярних вітрів. Причиною цих явищ, а також запотівання вікон у наших автомобілях є холодний атмосферний фронт, що накрив значну частину Європи. Щоб підвищити комфорт і безпеку своїх подорожей у холодну погоду, візьміть до уваги наведені нижче поради й рекомендації:

- 50-ті роки:

Водії перемикали передачі важелем, прикріпленим до рульової колонки. «Саме такий був на моделях, як-от SEAT 1400, в основу якого лягли розробки американських автомобілебудівників. Положення важеля було не найзручнішим для водія, але в такому разі можна розмістити переднє сидіння для трьох людей», - коментує Ісідре Лопес (Isidre López), відповідальний за колекцію старовинних автомобілів SEAT.

- 60-ті роки:

Важіль із простим дизайном у формі льодяника на паличці розмістили між двома передніми сидіннями. «У SEAT 600 це була проста паличка з кулькою на кінці, якою вручну перемикали між чотирма передачами. Для запобігання перевищенню частоти обертів спідометр мав позначки у вигляді червоних ліній, які вказували, коли треба перемикатися», - говорить експерт.

- 70-ті:

У процесі розвитку важіль коробки передач ставав дедалі ергономічнішим, а кількість передач зростала, щоб продуктивніше використовувати потенціал двигуна під час руху. «SEAT 124 Sport 1600 - перший автомобіль бренда, який мав п'ять передач. У модифікації з кузовом типу «седан», що була дуже популярною серед представників середнього класу, важіль спершу був безпосередньо з'єднаний із коробкою передач і забезпечував швидшу та більш ефективну реакцію на перемикання», - пригадує Ісідре.

- 80-ті роки:

Ця декада позначилася зміщенням у бік ергономіки й комфорту. Деякі моделі вже оснащували підсилювачем рульового управління, а в конструкції використовували нові матеріали, що забезпечували більшу гнучкість під час перемикання передач. «У цьому контексті перший SEAT Ibiza - взірцева модель. Автомобіль отримав важіль удосконаленої конструкції, що був вище розташований і краще адаптований до руки водія», - додає експерт.

- Від 90-х до нашого часу:

Випускають перші моделі із 6-ступеневою коробкою передач, набуває популярності автоматична трансмісія. Завдяки їй водії попрощалися з педаллю зчеплення. А ще - автоматична коробка передач запобігає заглуханню двигуна й скочуванню назад на схилах. «Зараз такі моделі, як SEAT Tarraco, оснащують трансмісією DSG з подвійним зчепленням, яка поєднує комфорт автоматики з чутливістю механічної коробки», - пояснює Ісідре Лопес.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.