/ У січні компанія продала 44 500 автомобілів, завдяки чому початок цього року став найкращим за всю історію бренда
/ Німеччина, Велика Британія, Австрія, Італія та Алжир - країни, у яких зростання SEAT вимірюється двозначними числами
/ Продажі CUPRA в січні зросли втричі завдяки виходу на ринок нового CUPRA Ateca
/ Цього місяця в дилерські центри надійде Tarraco, який має стимулювати продажі 2019 року
Марторель, 07 лютого 2019 року. - Продажі SEAT у світі на початку 2019 року відповідають позитивній тенденції минулих років. У січні автовиробник поставив замовникам 44 500 автомобілів, що є найвищим результатом для цього місяця за всю історію компанії й на 14,2% перевищує рекордний показник січня 2018 року. Отже, SEAT починає новий рік зі зростання після найуспішнішого за обсягами продажів року за 68-річну історію компанії: 2018-го бренд продав 517 600 автомобілів (на 10,5% більше, ніж 2017 р.).
Позитивний внесок у результати січня зробив новий бренд CUPRA
Позитивний внесок у результати січня зробив новий бренд CUPRA*, адже його продажі порівняно з тим самим місяцем 2017 року потроїлися й становлять 1800 автомобілів (*примітка: цей результат включений у загальний обсяг продажів SEAT).
Віце-президент SEAT із продажів і маркетингу Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) підкреслив: «Стрімке зростання продажів у січні дає підстави для оптимізму щодо зростання продажів 2019 року. Як і 2018-й, цей рік буде сповнений викликів. Ми цілком упевнені як у чотирьох "стовпах" бренда (Ibiza, Arona, Leon та Ateca), так і в потенціалі новачка лінійки - моделі Tarraco, яка стане додатковим стимулом для збільшення продажів 2019 року. До головних чинників зростання цьогоріч належатиме також внесок CUPRA, і зокрема - CUPRA Ateca».
У січні на основних ринках SEAT зберігалася позитивна тенденція 2018 року
У січні на основних ринках SEAT зберігалася позитивна тенденція 2018 року. Найвищий результат показала Іспанія - тут замовникам поставили 8400 автомобілів (+4,3%), а SEAT залишається найкращим брендом за обсягами продажів. Зростання продажів SEAT вимірювалося двозначними числами в Німеччині (7800 автомобілів; +20,3%), Великій Британії (5500; +29,0%) та на інших важливих для бренда ринках, як-от Австрія (2300; +22,0%), Італія (1800; +12,9%), Нідерланди (1600; +72,2%), Польща (900; +12,6%) і Португалія (800; +25,7%).
SEAT також демонструє впевнене зростання у двох ключових для бренда країнах поза Європою. Так, продажі бренда в Алжирі в січні становлять 3100 автомобілів, що на 40,9% перевищує результат аналогічного місяця 2018 року. У Мексиці SEAT продав 2300 автомобілів, або на 23,4% більше, ніж у січні попереднього року.
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.