/ Гонщик та експерт із водіння Хорді Жене пропонує корисні поради щодо безпечного водіння на снігу
/ Щоб підтримувати контроль над автомобілем, потрібно розуміти, що очікує попереду, і ставитися до цього простіше
/ Паркуючись на вулиці, піднімайте склоочисники, щоб щітки не примерзали до скла
Марторель- Негода, погана видимість і зимовий період загалом - умови, під час яких кожен водій мимоволі перевіряє свої навички. Та чи справді ми знаємо, як водити на снігу? В Інсбруку, столиці провінції Тіроль на заході Австрії, гонщик та експерт з водіння Хорді Жене (Jordi Gené) розповідає нам, як бути спокійним і впевненим у такій ситуації.
Золоте правило:
Безмежне покривало снігу простирається в далечінь скільки сягає око, а його товщина місцями сягає двох метрів. Настає ранок, сонце тільки-но визирнуло з-за гір. Сидячи за кермом SEAT Leon X-Perience із системою повного привода 4Drive, Жене радить: «Потрібно уявляти, що вас очікує попереду, і ставитися до цього простіше - ось головне правило під час руху в несприятливих умовах».
Як подолати гірський перевал?
«Тут не обійтися без гальмування двигуном. Спуск на нижчих передачах допоможе зберегти контроль над автомобілем і зменшити навантаження на гальма», - говорить Хорді, починаючи рух униз. Рекомендація стосується й зими, і літа, але особливо актуальна вона саме в холодну пору, адже за низьких температур зчеплення коліс із асфальтом погіршується.
Несподіванки, що приховуються в тіні
Під час руху по снігу зважайте на темні плями, які можуть бути ознакою чорного льоду: «Важливо зберігати спокій та уникати різких маневрів», - пояснює Хорді. «Потрібно плавно повертати кермо й злегка натискати на педаль гальма, доки пляма льоду не залишиться позаду й зчеплення коліс із поверхнею не відновиться», - зазначає він.
Умикайте протитуманні фари лише за екстремальних умов
День видався холодний, але сонячний. У таких випадках «...ми не використовуємо протитуманні фари. Їх можна вмикати лише в умовах поганої видимості». Ці фари покращують рівень освітленості й корисні в зливу або в густому тумані, але «...у разі неправильного використання можуть сліпити водіїв зустрічного транспорту», - попереджає Хорді.
Найкращий спосіб паркуватися на вулиці:
Хорді також нагадує про необхідність переводити важіль селектора в положення «Р» в автомобілях з автоматичною коробкою передач або обирати нейтральне положення чи вмикати першу передачу, якщо коробка передач механічна. Якщо ваш автомобіль стоїть на вулиці, «...варто підняти склоочисники догори, щоб щітки не примерзли до скла під час снігопаду або внаслідок різкого зниження температури», - говорить він, піднімаючи склоочисники.
Перевірка автомобіля, наявність дозволених для використання ланцюгів протиковзання та збільшення дистанції під час руху - ці додаткові рекомендації теж допоможуть зробити ваші зимові подорожі безпечнішими.
Від глини до дорожньої версії
Карлос Аркос говорить про різні моделі SEAT так, наче це його власні діти. Він бачить результати своєї роботи в кожній лінії Tarraco. «Ти знаєш, що в усіх вигинах є часточка тебе самого. Коли бачу цей автомобіль на дорозі, я пишаюся своїм внеском», - підсумовує він.
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.