/ Світова прем'єра надихаючої телевізійної реклами нового позашляховика SEAT
/ Кампанію розробила рекламна агенція C14torce, яка поновила свій контракт із SEAT на наступні три роки
Марторель, 13 лютого 2019 року. - Цього тижня SEAT починає ротацію свого рекламного ролика на світових телеканалах. Це буде частина комплексної рекламної кампанії нового позашляховика - довгоочікуваного Tarraco. Кампанія з ключовим гаслом «Why not now?» («Чому не зараз?») має заохотити людей до пошуку нових викликів і самовдосконалення, пропонує забути про виправдання, незважаючи на вік, і знайти для себе нові завдання й амбітні цілі.
«Випускаючи новий SEAT Tarraco, ми прагнули створити джерело натхнення й заохотити до подальшого розвитку всіх, хто вже був готовий здатися. Робити те, від чого наше життя стає повнішим, можна в будь-який час, не шукаючи виправдань на кшталт віку чи відстані. Tarraco як новий флагман SEAT - ідеальний супутник на шляху до цієї мети», - сказала директорка SEAT з маркетингу Сюзен Франц (Susanne Franz).
Майбутнє краще за минуле
У створеному компанією C14torce телевізійному рекламному ролику згадуються різні виправдання. А ми бачимо засніжений ліс, яким жінка в неопреновому костюмі їде до замерзлого озера, розбиває лід і стрибає в крижану воду, щоб зайнятися дайвінгом. Без жодних виправдань. У цьому контексті Tarraco зображений як вражаючий позашляховик, який везе нас до нових перемог.
Розгортання кампанії в міжнародних масштабах відбудеться в десяти країнах - Франції, Ірландії, Італії, Великій Британії, Німеччині, Іспанії, Португалії, Польщі, Швеції та Мексиці.
Телевізійній рекламі передувала тизерна кампанія в мережі Інтернет - надихаючі повідомлення, які мали допомогти людям забути про виправдання. «Вік - це число, а не виправдання» або «Ми старіємо не з роками, а з історіями» - саме такими закликами бренд залучає свою цільову аудиторію. А це чоловіки й жінки віком понад 40 років, які в змозі досягти поставлених перед собою цілей.
C14torce - стратегічний партнер
Це вже третя кампанія на честь виходу нового продукту, розроблена C14torce для SEAT, і перша, реалізована в межах нового контракту між обома компаніями, що домовилися співпрацювати ще три роки. Очолювана Аміром Кассеї (Amir Kassaei) і дуже зацікавлена у співпраці із SEAT агенція C14torce має у своєму портфоліо низку успішних кампаній. Вони були присвячені, зокрема, новому бренду CUPRA, моделям Arona й SEAT Ibiza. «Компанія C14torce вловила сутність SEAT і важливість нашої нової спрямованості, яка тісно пов'язана з комунікаційними технологіями, майбутнім та орієнтована на дедалі вимогливішу аудиторію молодих жителів міст. Наш девіз - "виклик традиціям", і C14torce допомагає нам втілювати його», - сказала Сюзен Франц.
Новий SEAT Tarraco, який розробили на потужностях SEAT у Марторелі, а виготовляють у м. Вольфсбург (Німеччина), довершує лінійку позашляховиків іспанського автовиробника, яка зараз включає моделі Ateca й Arona. Нова модель відкриває перед брендом можливості для розширення кола клієнтів і зміцнює імідж SEAT у секторі.
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.