Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

На честь першої річниці бренд представляє своє бачення майбутнього

CUPRA Formentor: незвичайний концепт-кар для особливого бренда

22.02.2019

/ CUPRA відзначає свою першу річницю презентацією концепт-кара CUPRA Formentor
/ Це перша модель, розроблена спеціально для бренда
/ Оснащення моделі включає передові технології, що забезпечать відмінний досвід керування, а джерелом енергії автомобіля є високопродуктивний гібридний привод із заряджанням від електромережі
/ Світовий дебют концепт-кара відбудеться на цьогорічному Женевському автосалоні

 CUPRA відзначає першу річницю з моменту створення бренда презентацією найбільш ефектного, динамічного та привабливого автомобіля - концепт-кара CUPRA Formentor.

Перший рік діяльності CUPRA підтвердив його потенціал на ринку, адже 2018 року продажі порівняно з попереднім роком зросли на 40%, а всього було продано 14 400 автомобілів. Після випуску першої моделі CUPRA Ateca плани бренда щодо подвоєння продажів протягом наступних трьох-п'яти років мають шанси на втілення в життя завдяки презентації CUPRA Formentor.

 

 «Нинішній успіх CUPRA чітко відображає популярність бренда на ринку»

Генеральний директор і член Ради директорів CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) підкреслив: «Нинішній успіх CUPRA чітко відображає популярність бренда на ринку». Гріффітс також зазначив: «Реакція на появу CUPRA перевершує всі наші сподівання. Ми хочемо й далі працювати над консолідацією цього особливого бренда, що приваблює увагу найпристрасніших ентузіастів. Час працювати над CUPRA, не шкодуючи сил».

Яскравий дизайн екстер'єру, що миттєво впадає в око; однаково комфортний для водія й пасажирів та оснащений за останнім словом техніки салон; а також силовий агрегат, який поєднує динаміку з турботою про довкілля: CUPRA Formentor - справжнє вікно в майбутнє динамічного бренда.

Автомобіль має переваги спорткара та якості позашляховика, що цілком доречно з огляду на тенденцію до зростання популярності сегмента компактних позашляховиків. Він демонструє амбітність, експресивність і натхнення, що є невід'ємними рисами марки, і підкреслює позиції CUPRA як високотехнологічного бренда, орієнтованого на майбутнє.

 

Створений, щоб бути помітним

Концепт-кар CUPRA Formentor випромінює емоції, його яскравий характер підкреслює різноманіття якостей і вишуканість автомобіля.

Приземкувата постава CUPRA Formentor вказує на спортивний потенціал. Візуальні акценти зміщені в задню частину автомобіля, що дало змогу виділити довжину капота й увиразнити динамізм пропорцій моделі.

«До сильних сторін дизайну CUPRA Formentor належать краса пропорцій, потужні лінії, досконалість поверхонь і бездоганна колірна концепція. Я переконаний, що CUPRA Formentor здатен викликати справжню пристрасть», - говорить головний дизайнер SEAT Алехандро Мезонеро-Романос (Alejandro Mesonero-Romanos).

Двоколірний кузов викликає асоціації з міцним автомобілем для бездоріжжя, проте завдяки використанню певних естетичних прийомів CUPRA Formentor на вигляд легший. Крім того, на противагу притаманному звичайним позашляховикам брутальному стилю в дизайні CUPRA Formentor переважають плавні лінії, що позитивно позначилося на якості екстер'єру.

 Відчуття цієї якості посилюють і сполучені суцільною смугою світлодіодів задні ліхтарі, які додають ефектності задній частині автомобіля. Загальну стилістику дизайну довершує ексклюзивний матовий колір кузова Petrol Blue.

Вишуканість інтер'єру

Салон Minimó -  це простір. Як для транспортного засобу, що за габаритами трохи більший за мотоцикл, він має привабливу кабіну максимально можливого розміру, що вражає кількістю світла.

Коли двері піднімаються вгору, пасажирів вітає приємний на дотик, чистий і комфортний салон з розташованими за схемою 1+1 посадковими місцями, у якому й водій, і пасажир можуть однаково насолоджуватися простором. Круговий панорамний огляд дає змогу пасажирам вільно милуватися оточенням. Відстань між точками стегон заднього пасажира й водія тут така сама, як і в SEAT Mii, а відстань до дверей більша, ніж у сучасної версії SEAT Ibiza.

Заднього пасажира оточують м'які на дотик і гладенькі матеріали, мінімалістична естетика й чуттєві лінії закритих дверей. Завдяки відмові від використання традиційного фіксованого сидіння задня частина забезпечує відчуття простору й підвищеного комфорту.

У разі використання Minimó в одномісному варіанті на задньому сидінні, що є невід'ємною частиною салону, можна розмістити чимало багажу. Таке практичне рішення вказує на можливі способи використання Minimó у сферах, не пов'язаних з перевезенням пасажирів.

Передня частина салону Minimó свідчить про орієнтованість передусім на потреби водія, тут сповна розкриваються переваги досвіду SEAT у забезпеченні першокласної динаміки й керованості. Квадроцикл побудований на жорсткому шасі з рознесеними по кутах 17-дюймовими колесами, а легкий і водночас міцний корпус гарантує видатні ходові якості. 

Транспортний засіб надає користувачам (як приватним власникам, так і клієнтам сервісів спільного використання) комплекс комунікаційних рішень для доступу до цифрових технологій зв'язку з використанням цифрового ключа та бездротової технології Android Auto. Розташований за кермом центральний цифровий дисплей виконує всі функції комбінації приладів і відображає цифровий вміст зі смартфона користувача з дотриманням необхідних під час руху заходів безпеки. Завдяки Google Помічнику на базі платформи Android Auto користувачі зможуть стежити за дорогою й тримати руки на кермі, використовуючи голосові команди для доступу до функцій зв'язку, пошукових запитів, календаря та управління відтворенням мультимедіа.

Крім того, платформа готова відкрити свої двері перед майбутніми розробками. Minimó готується до технологій автономного керування четвертого рівня, який передбачає можливість самостійно забирати користувача за його запитом, що є одним із найбільш проблемних моментів у сфері спільного користування транспортними засобами.

Спроектований із прицілом на майбутнє

Рішення, реалізовані в конструкції CUPRA Formentor, відкриють перед брендом дорогу в майбутнє. Автомобіль має одну з найдосконаліших систем привода, що забезпечує гідну емблеми CUPRA динаміку в поєднанні з турботою про довкілля. Джерело потужності CUPRA Formentor - високопродуктивний гібридний силовий агрегат із заряджанням від електромережі. Він відповідає сучасним вимогам до рівня динаміки та економічності й стане першим кроком до електрифікації бренда.

Завдяки поєднанню можливостей потужного бензинового двигуна й високотехнологічного гібридного привода із заряджанням від електромережі, електродвигун якого має високий крутний момент, CUPRA Formentor може перевершити сподівання водія щодо динамічних якостей.

За плавну передачу на колеса сукупної потужності 180 кВт/245 к.с. відповідає коробка передач DSG з двома зчепленнями. Адаптивна підвіска DCC з продуманими налаштуваннями й система імітації блокування диференціала гарантують взірцеву динаміку автомобіля незалежно від умов руху чи стилю водіння. А динамічне рульове управління забезпечує чудову керованість.

CUPRA Formentor створений для максимальної динаміки. Водночас комбінація двигуна внутрішнього згоряння й електричного привода сприяє зниженню витрати пального й дає змогу значно обмежити рівень викидів вуглецю. А завдяки перевагам великої інтегрованої акумуляторної батареї запас ходу CUPRA Formentor у режимі руху тільки з електроприводом сягає 50 км за нормами нового циклу WLTP, що відповідає приблизно 70 км за нормами циклу NEDC.

Світовий дебют CUPRA Formentor відбудеться на цьогорічному Женевському автосалоні. Його гості вперше побачать концепт-кар й оцінять майбутнє динамічного бренда.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.