/ SEAT підняв завісу над міською мобільністю майбутнього, продемонструвавши
свій концепт-кар Minimó
/ Повністю електричний транспортний засіб, що поєднує в собі найкращі
якості автомобілів і мотоциклів, покликаний зменшити транспортне навантаження на
міста
/ Квадроцикл - це комбінація футуристичної конструкції, маневреності й
практичності, яка відкриває нові перспективи для міської мобільності з нульовими
викидами й готова до безпілотного майбутнього
/ SEAT Minimó - перший транспортний засіб, спроектований спеціально для
сервісів спільного користування
/ Завдяки рішенням на кшталт інноваційної системи заміни батарей SEAT
Minimó може забезпечити майже 50-відсоткове зниження експлуатаційних витрат
сервісів спільного користування електромобілями
Марторель, 25 лютого 2019 року. - На цьогорічній виставці Mobile World Congress у Барселоні SEAT представив своє бачення міської мобільності майбутнього, продемонструвавши концепт-кар Minimó. Квадроцикл із повністю електричним приводом створили, щоб допомогти у вирішенні багатьох проблем з переміщенням вулицями міст. Це, зокрема, дедалі жорсткіші обмеження щодо типів транспортних засобів, які можуть в'їжджати в місто, зростання втоми від заторів, нестача місць для паркування.
Minimó поєднує переваги компактних габаритів мотоцикла з безпекою й комфортом великого легкового автомобіля, зводячи до мінімуму причини невдоволення через переміщення вулицями наших міст.
«Індустрія адаптується до змін у ставленні клієнтів до особистого транспорту. За допомогою Minimó, нашого першого створеного з цією метою продукту, SEAT прагне сприяти вирішенню цих проблем, поєднуючи технології автономного керування із системами електропривода для створення міської мобільності майбутнього»
«Індустрія адаптується до змін у ставленні клієнтів до особистого транспорту. За допомогою Minimó, нашого першого створеного з цією метою продукту, SEAT прагне сприяти вирішенню цих проблем, поєднуючи технології автономного керування із системами електропривода для створення міської мобільності майбутнього», - сказав президент SEAT Лука де Мео (Luca De Meo).
Невелика ширина транспортного засобу забезпечить належну маневреність і полегшить рух у містах. А закритий практичний корпус сприяє підвищенню безпеки й задовольнить потреби різних категорій водіїв.
Повністю електричний силовий агрегат з нульовим рівнем викидів означає, що в'їзд у центри міст із найжорсткішим екологічним законодавством більше не буде проблемою. Ще одна перевага - можливість заміняти акумуляторні батареї для швидкого й ефективного відновлення запасу енергії транспортного засобу. Це значно скоротить час заряджання для приватних власників та експлуатаційні витрати для міських сервісів зі спільного користування електромобілями.
Дизайн, створений для життя
Гібридна сутність Minimó, який має якості легкового автомобіля й мотоцикла, підкреслює його основне призначення - комфортне перевезення двох осіб у мінімально можливому форм-факторі.
Концепт-кар, довжина якого 2,5 м, а ширина - 1,24 м, достатньо компактний, щоб подолати найбільш завантажені міські вулиці й поміститися на найменшому майданчику для паркування. Завдяки цьому транспортний засіб займає площу всього 3,1 м2, а звичайний міський автомобіль приблизно 7,2 м2. До того ж, на відміну від інших міських транспортних засобів, великі відкриті колеса діаметром 17" забезпечують непідробне задоволення від керування, підвищений комфорт і високу посадку, наче в позашляховика, а пасажир може насолоджуватися незрівнянним відчуттям простору. Водночас за рівнем маневреності на міських вулицях квадроцикл не має собі рівних.
Закрита конструкція, що вирізняється легкою й простою естетикою технічної досконалості, оберігає пасажирів від примх погоди, водночас забезпечує підвищений рівень безпеки. Тому цей транспортний засіб за будь-яких умов - цілком практичний варіант для поїздок містом.
Фара нагадує мотоциклетну, а дизайн заднього ліхтаря має багато спільного з авіаційною сферою, підкреслюючи маневреність транспортного засобу. Проте дизайн Minimó не лише енергійний, а й практичний.
Асиметричні двері на завісах відкриваються навіть в умовах дуже обмеженої площі. Розташовані з лівого боку дещо менші двері водія дали змогу збільшити площу засклення, що позитивно вплинуло на рівень оглядовості, а більші праві пасажирські двері полегшують посадку й висадку.
«Дизайн Minimó відображає наше розуміння міської мобільності: ефективність, висока споживча цінність та економія коштів у поєднанні з яскравим дизайном. Наш Minimó демонструє, що у сфері електромобілів і транспортних засобів для спільного користування є місце для задоволення й стилю. Дизайн тут важливий, як ніколи», - прокоментував головний дизайнер SEAT Алехандро Мезонеро (Alejandro Mesonero).
Щоб задовольнити потреби міської спільноти, людям необхідно дати можливість пересуватися без обмежень. Енергоефективний комплект батарей Minimó забезпечує користувачам запас ходу понад 100 км на одному заряді. Але завдяки інноваційному дизайну більше не потрібно годинами чекати на перезаряджання батареї після вичерпання енергії.
Батарею, розташовану в зручному кріпленні під підлогою, можна за кілька секунд із найменшими зусиллями замінити на заряджену, тож квадроцикл повернеться на дорогу значно швидше, ніж інші автомобілі.
Зручність і комфорт для водія й пасажира
Салон Minimó - це простір. Як для транспортного засобу, що за габаритами трохи більший за мотоцикл, він має привабливу кабіну максимально можливого розміру, що вражає кількістю світла.
Коли двері піднімаються вгору, пасажирів вітає приємний на дотик, чистий і комфортний салон з розташованими за схемою 1+1 посадковими місцями, у якому й водій, і пасажир можуть однаково насолоджуватися простором. Круговий панорамний огляд дає змогу пасажирам вільно милуватися оточенням. Відстань між точками стегон заднього пасажира й водія тут така сама, як і в SEAT Mii, а відстань до дверей більша, ніж у сучасної версії SEAT Ibiza.
Заднього пасажира оточують м'які на дотик і гладенькі матеріали, мінімалістична естетика й чуттєві лінії закритих дверей. Завдяки відмові від використання традиційного фіксованого сидіння задня частина забезпечує відчуття простору й підвищеного комфорту.
У разі використання Minimó в одномісному варіанті на задньому сидінні, що є невід'ємною частиною салону, можна розмістити чимало багажу. Таке практичне рішення вказує на можливі способи використання Minimó у сферах, не пов'язаних з перевезенням пасажирів.
Передня частина салону Minimó свідчить про орієнтованість передусім на потреби водія, тут сповна розкриваються переваги досвіду SEAT у забезпеченні першокласної динаміки й керованості. Квадроцикл побудований на жорсткому шасі з рознесеними по кутах 17-дюймовими колесами, а легкий і водночас міцний корпус гарантує видатні ходові якості.
Транспортний засіб надає користувачам (як приватним власникам, так і клієнтам сервісів спільного використання) комплекс комунікаційних рішень для доступу до цифрових технологій зв'язку з використанням цифрового ключа та бездротової технології Android Auto™. Розташований за кермом центральний цифровий дисплей виконує всі функції комбінації приладів і відображає цифровий вміст зі смартфона користувача з дотриманням необхідних під час руху заходів безпеки. Завдяки Google Помічнику на базі платформи Android Auto користувачі зможуть стежити за дорогою й тримати руки на кермі, використовуючи голосові команди для доступу до функцій зв'язку, пошукових запитів, календаря та управління відтворенням мультимедіа.
Крім того, платформа готова відкрити свої двері перед майбутніми розробками. Minimó готується до технологій автономного керування четвертого рівня, який передбачає можливість самостійно забирати користувача за його запитом, що є одним із найбільш проблемних моментів у сфері спільного користування транспортними засобами.
Синтез рішень
Міста ростуть і стають дедалі велелюднішими, тож надзвичайно важливі й нові підходи до забезпечення мобільності. Водіння традиційних автомобілів стає більш обтяжливим, тому потрібно розробляти інноваційні й ретельно продумані рішення.
Концепція Minimó має викликати революцію у сфері міської мобільності. Переваги легкового автомобіля, серед яких безпека, комфорт і практичність, він комбінує з притаманними тільки мотоциклам компактністю й маневреністю, доповнюючи їх новими можливостями електричного привода й бездоганно інтегрованих цифрових технологій.
Результатом став вузький і маневрений, але водночас закритий і зручний транспортний засіб, який має зменшити експлуатаційні витрати операторів сервісів спільного використання й запропонувати реалістичний шлях до задоволення сучасних потреб мобільності.
Світовий дебют концепт-кара Minimó відбудеться на виставці Mobile World Congress 2019 у Барселоні, а після цього він відправиться на Женевський міжнародний автосалон, запланований на березень.
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.