/ З 1-го березня він замінить на цій посаді д-ра Матіаса Рабе, який після 8 років участі в роботі Виконавчого комітету SEAT очолить новий напрям технічного розвитку бренда Volkswagen
/ Новий віце-президент має майже 20-річний досвід роботи в Daimler
/ Він відповідатиме за підготовку SEAT до викликів майбутнього, пов'язаних насамперед з технологіями зв'язку, електрифікацією й новими рішеннями для сфери мобільності
Марторель, 28 лютого 2019 року. - Починаючи з 1 березня, Аксель Андорфф (Axel Andorff) виконуватиме обов'язки віце-президента SEAT з досліджень і розробок. Новий віце-президент, за плечима якого майже 20-річний досвід роботи в Daimler, стимулюватиме реалізацію інноваційних проектів компанії передусім щодо автомобільних комунікацій та електрифікації, а також розроблятиме рішення й нові форми мобільності.
Як віце-президент SEAT з досліджень і розробок пан Андорфф підпорядковуватиметься президентові компанії Лука де Мео (Luca de Meo) та ввійде до складу Виконавчого комітету. На цьому посту він замінить д-ра Матіаса Рабе (Dr. Matthias Rabe), який після 8 років участі в роботі іспанського автовиробника очолить новий напрям технічного розвитку бренда Volkswagen.
«Ми пам'ятатимемо про зміни, які приніс нашій компанії Матіас Рабе. Завдяки його роботі над продуктами ми вже кілька років є одним з автомобільних брендів з найшвидшими темпами зростання в Європі, а зараз переходимо на наступний рівень. Аксель Андорфф, якого я радий вітати, працюватиме над важливим завданням з консолідації орієнтованих на майбутнє поточних проектів і надалі підтримуватиме інновації, що є основою нашої трансформації та дадуть змогу SEAT уже сьогодні впевнено дивитися в майбутнє»
Продажі CUPRA* також зберігають тенденцію зростання, що вимірюється тризначними цифрами. За перші два місяці 2019 року бренд CUPRA продав 3600 автомобілів, що на 101.4% більше, ніж торік за аналогічний період.
*Результат урахований у загальні обсяги продажів SEAT.
Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу й генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) зазначив: «Уже завтра на Женевському автосалоні ми покажемо майбутнє компанії на прикладі таких концепт-карів, як SEAT el-Born і CUPRA Formentor, що згодом увійдуть до нашого модельного ряду. Ми працюємо над майбутнім, отримуючи насолоду від чудових результатів сьогодення та встановлюючи нові рекорди щомісяця».
Протягом двох перших місяців року SEAT продовжував демонструвати швидке зростання на основних ринках. Лідером поставок є Іспанія - тут продали 17 800 автомобілів (+4,0%), у Німеччині продажі зросли на 21,0% і становлять 16 600 одиниць. Завершує трійку лідерів Великобританія, де зростання становить понад 20%, а загалом продали 8100 автомобілів.
Видатні результати на початку року продемонстрували Франція й Італія, де зростання становило 12,1% (4800 автомобілів) та 19,3% (4400 автомобілів) відповідно. Значно зросли продажі в Австрії (4100; +17,1%), Нідерландах (2200; +25,3%), Португалії (1600; +22,5%). Поза Європою найкращі результати показали Алжир (6600; +40,0%) і Мексика (4300; +8,9%).
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.