/ За перші два місяці року автовиробник продав 88 900 автомобілів, установивши новий рекорд
/ У лютому обсяги поставок зросли на 11,4% і перевищили 44 000 автомобілів
/ Велика Британія, Німеччина й Італія почали рік зі стрімкого зростання попиту
/ Зростання продажів CUPRA вимірюється тризначними цифрами
Женева, 04 березня 2016 року. - SEAT прибув на Женевський автосалон у чудовій формі. Глобальні продажі автовиробника за два перші місяці року зросли порівняно з попереднім роком на 12,8%, а кількість проданих автомобілів сягнула рекордних 88 900 одиниць. Цей показник перевищує значення, зафіксоване 2000 року (80 000 автомобілів). У лютому продажі SEAT продовжували зростати й сягнули 44 500 автомобілів, що на 11,4% більше, ніж у лютому 2018 року (39 900 одиниць). Цей результат перевищив показник 2000-го року (43 300 одиниць) і став новим рекордом компанії.
«Уже завтра на Женевському автосалоні ми покажемо майбутнє компанії на прикладі таких концепт-карів, як SEAT el-Born і CUPRA Formentor, що згодом увійдуть до нашого модельного ряду. Ми працюємо над майбутнім, отримуючи насолоду від чудових результатів сьогодення та встановлюючи нові рекорди щомісяця»
Продажі CUPRA* також зберігають тенденцію зростання, що вимірюється тризначними цифрами. За перші два місяці 2019 року бренд CUPRA продав 3600 автомобілів, що на 101.4% більше, ніж торік за аналогічний період.
*Результат урахований у загальні обсяги продажів SEAT.
Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу й генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) зазначив: «Уже завтра на Женевському автосалоні ми покажемо майбутнє компанії на прикладі таких концепт-карів, як SEAT el-Born і CUPRA Formentor, що згодом увійдуть до нашого модельного ряду. Ми працюємо над майбутнім, отримуючи насолоду від чудових результатів сьогодення та встановлюючи нові рекорди щомісяця».
Протягом двох перших місяців року SEAT продовжував демонструвати швидке зростання на основних ринках. Лідером поставок є Іспанія - тут продали 17 800 автомобілів (+4,0%), у Німеччині продажі зросли на 21,0% і становлять 16 600 одиниць. Завершує трійку лідерів Великобританія, де зростання становить понад 20%, а загалом продали 8100 автомобілів.
Видатні результати на початку року продемонстрували Франція й Італія, де зростання становило 12,1% (4800 автомобілів) та 19,3% (4400 автомобілів) відповідно. Значно зросли продажі в Австрії (4100; +17,1%), Нідерландах (2200; +25,3%), Португалії (1600; +22,5%). Поза Європою найкращі результати показали Алжир (6600; +40,0%) і Мексика (4300; +8,9%).
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У
трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona),
муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell),
виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській
Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у
Словаччині - Mii.
Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.