Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG.
Усі файли cookie активовані

Творчий процес, з якого народжується концепт-кар

Створення першої моделі CUPRA у три етапи

14.03.2019

/ Сотні ескізів, віртуальна реальність і понад шість місяців роботи знадобилося для створення CUPRA Formentor

/ Поєднання технології та витонченого образу, пріоритет дизайнерів

/ Віртуальна реальність дозволяє підтвердити 75 % спроектованої моделі, перш ніж створювати справжню модель

Марторель, 14.03.2019. - Прямі лінії чи вигини? Плаваючий екран чи екран, інтегрований у панель інструментів? Процес втілення в життя концепт-кару - спроби створення дизайну, які формують керівництво для майбутніх розробок, породжують сотні запитань та вимагають безліч годин малювання ескізів, переробок, змін ідей та нових розробок з нуля. В загальному знадобилося шість місяців роботи, що проходила у три етапи, над створенням зірки під назвою CUPRA Formentor.

 

«Автомобіль, по якому хочеться провести рукою»

1 - Втілення ідей у малюнки: «Автомобіль, по якому хочеться провести рукою». Саме так описував своє творіння Альберто Торрекіллас (Alberto Torrecillas), розробник дизайну екстер'єру, коли починав роботу над ескізами. «Робота над дизайном концепт-кару дає нам більше творчої свободи. Спочатку ми переносимо ідеї на папір. Деякі дизайнери полюбляють починати малювати на графічному планшеті, але я надаю перевагу намальованим від руки ескізам на папері. Я люблю створювати декілька варіантів». Ідеї виражаються у формі ескізів, дюжин малюнків, які зображують автомобілі реальних розмірів та створюють враження, що автомобіль рухається, навіть коли стоїть.

У той же час команда «Кольори та оздоблення» особливу увагу приділяє відчуттям на дотик та кольорам. Ось тут останні технології зустрічаються з майстерністю. Потрібно обрати тканини та матеріали, а також створити кольори інтер'єру та екстер'єру. Для цієї моделі було обрано концепт «спортивний шик». Саме так його описує дизайнер команди Аманда Гомес (Amanda Gómez): «Шкіра, помітні шви, алюмінієва текстура та колір Petrol Blue, які ми створили спеціально для цього концепт-кару, - нагадують про автогараж любителя».

Головне - не допустити погіршення дизайну чи роботи електричної системи

2 - CUPRA на вулицях Барселони ще до виробництва на заводі. Після закінчення створення дизайну настає час моделювати автомобіль, і ось на цьому етапі у гру вступають технології. Дизайнери, які конструюють за допомогою комп'ютерів, перетворюють малюнки на 3D-графіку, щоб розпочати моделювання точних форм автомобіля та створення всіх його функцій і елементів. На цьому етапі проводиться перевірка для того, щоб переконатися, що виробництво автомобіля відповідатиме всім необхідним технічним вимогам.

Завдяки віртуальній реальності диво-автомобіль можна побачити на проспекті Діагональ у Барселоні. При цьому виглядає авто як справжнє. «Ми можемо підтвердити 75 % дизайну у двовимірних моделях у той час, як тривимірна модель забезпечує 100 % підтвердження», - пояснив Манель Гарсез (Manel Garcés), співробітник відділу візуалізації.

Цей процес відбувається під час розробки як екстер'єру, так і інтер'єру автомобіля. Протягом останніх років підхід до створення дизайну інтер'єру радикально змінився. «Раніше ми створювали дизайн повного пакету, а наостанок вирішували, де розмістити радіо, кнопки… Сьогодні ми починаємо роботу з розташування екрана та обираємо для нього дисплей, а потім зосереджуємося на всьому іншому», - зазначив Джом Сала (Jaume Sala), відповідальний за дизайн інтер'єру в SEAT.

Для того щоб пристосуватися до подібних змін, у SEAT створили Цифрову лабораторію дизайну, де визначаються поняття цифрової взаємодії. Серед пріоритетних завдань лабораторії можна визначити спрощення взаємодії водія з автомобілем та доступність якомога більшої кількості інформації при виконанні якомога меншої кількості кроків. У випадку CUPRA Formentor співробітникам лабораторії знадобилося два роки тестування за допомогою моделюючого пристрою та понад 3000 значків для розробки цифрової панелі інструментів на 10-дюймовому екрані.

Модель із глини

3- Модель із глини. Команда з розробки моделі використовувала 700 кілограмів глини для втілення у життя моделі CUPRA Formentor, щоб її можна було побачити та доторкнутися до неї - як зовні, так і зсередини. «У процесі створення концепт-кару дизайнери постійно вносять зміни, а ми не відстаємо від їхніх темпів. Цей синтетичний промисловий матеріал дозволяє вносити зміни на ходу. По завершенню робіт ніхто не скаже, що цей автомобіль створено з глини», - заявив Карлос Аркос (Carlos Arcos), відповідальний за моделювання екстер'єру.

Концепт-кар в цифрах

500 ескізів

100 зображень

700 кілограмів глини для кожної моделі

1800 значків на екрані та 1300 - на панелі інструментів

1 кілометр нитки

Понад 50 пробних кольорів

CUPRA

CUPRA - ексклюзивний бренд для унікальних людей, створений для того, щоб приваблювати клієнтів та відповідати очікуванням щодо унікальності, витонченості та ходових характеристик усіх любителів автомобілів. У перший рік існування CUPRA продажі автомобіля у 2018 році збільшилися на 40 % порівняно з минулим роком, сягнувши 14 400 одиниць. Разом із запуском нових моделей CUPRA також підтримуватиме дух автоспорту та перегонів, беручи участь у міжнародній серії перегонів TCR. Світ CUPRA живий. Він готовий підкорювати нові групи ентузіастів у 280 спеціалізованих відділеннях та магазинах по всьому світі.