Для найкращого досвіду роботи на веб-сайті
Цей сайт використовує cookies задля забезпечення найкращого досвіду від використання кінцевим відвідувачем. Продовжуючи, Ви погоджуєтесь із використанням наших cookies (необхідні cookies). Cookie-файли, які підлягають обов’язковому затвердженню із певною метою (аналітичною, функціональною, персоналізованою), вмикаються виключно після їхньої активації. Якщо Ви надаєте згоду на використання файлів cookies, то ідентифікаційні дані будуть оброблятись нашими партнерами (постачальниками файлів cookies та постачальниками інформаційно-технологічних послуг). Відповідальність за цей сайт та файли cookies несе Porsche Austria GmbH and Co. OG. Додаткову інформацію про використані файли cookie та їх дезактивацію можна знайти в нашій Політиці щодо захисту
Усі файли cookie активовані

Екстремальне водіння

Серфінг у пустелі

20.03.2019

/ SEAT Tarraco проходить випробування в ергу Шеббі на території Марокко, що належить до найбезжальніших місць планети

/ Дюни, що здіймаються на висоту храму Святого Сімейства, випробовують можливості таких систем допомоги водієві, як адаптивна підвіска (DCC) та система повного приводу 4Drive

/ Температури, що коливаються у діапазоні від 0 до 50 °С, і мінливий рельєф створюють значні труднощі при водінні

Марторель, 20.03.2019. - Поле дюн довжиною 22 кілометри і шириною 5 кілометрів з піщаними горами, мінливим рельєфом та екстремальними температурами. Саме такий виклик чекає на SEAT Tarraco у найбільшій пустелі Марокко.

 

Від 0 до 50 °С за лічені години

Ця пустеля належить до місць планети з найбільш радикальними коливаннями температури, яка вдень піднімається до 50 °С, а вночі опускається нижче нуля. Тому дуже важливо виключити можливість впливу зовнішньої температури на салон автомобіля чи водія. «Ідеальна комфортна температура становить 21,5 °C, і в режимі Auto система клімат-контролю автоматично регулює температуру в автомобілі», - пояснила Марія Гарсія (María García), інженер відділу розробок та аеродинаміки компанії SEAT. Тризональний клімат-контроль, керувати налаштуваннями якого можна також із другого ряду сидінь, забезпечує індивідуальний комфорт навіть у таких суворих умовах.

Пісок і не тільки

Маршрут подорожі в дюни пролягає кам'янистим нерівним ландшафтом, який постійно вимагає навичок точного водіння. Система управління адаптивною підвіскою Tarraco автоматично регулює жорсткість підвіски, змінюючи її характеристики відповідно до особливостей поверхні і стилю водіння. «Система здатна реагувати на нерівності поверхні протягом тисячних часток секунди, оптимізуючи свої характеристики, що значно полегшує поїздку в дюни», - пояснив Стефан Ілієвич (Stefan Ilijevic), керівник департаменту передпроектних досліджень, патентів та інновацій SEAT.

Дюни розміром з кафедральний собор

Особливістю ландшафту у цій місцевості є вражаючі дюни, висота яких може сягати 150 метрів, що майже дорівнює висоті храму Святого Сімейства у м. Барселоні. Підйом на піщану гору вимагає адаптації систем допомоги водієві. «Наприклад, перед виїздом на дюну слід відключити систему стабілізації, щоб колеса не блокувалися і могли вільно знаходити зчеплення з поверхнею», - рекомендує Стефан.

Від 60-літрового паливного бака Tarraco до 50 днів, протягом яких верблюд може рухатися без води

Пошук заправної станції у пустелі - практично нездійсненне завдання. І хоча автомобіль Tarraco обладнаний баком на 60 літрів, він все одно не здатен зрівнятися з верблюдом, який може рухатися без води протягом 50 днів. «Для поїздок у дюнах потрібна значна потужність, що призводить до збільшення витрати палива. На щастя, у нас є великий паливний бак», - сказав Стефан.

Повністю світлодіодна технологія

Протягом дня кольори пустелі змінюються з оранжево-червоних на блискучо-золотаві. Гребені і піки дюн відкидають тіні, що ускладнюють вибір напрямку, але повністю світлодіодні фари Tarraco забезпечують яскраву і чітку видимість ділянки попереду. «На етапі розробки такі компоненти, як фари і задні ліхтарі, до десяти днів перебували у кліматичній камері при екстремальних температурах від -40 до 90 °C для перевірки їх надійності, щоб гарантувати їх ефективність у вимогливих середовищах, таких як пустеля», - зазначив інженер SEAT.

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.