/ SEAT отримав найвищий за весь час існування бренду прибуток після сплати податків, що склав приблизно 300 млн євро, а оборот компанії наблизився до 10 млрд євро і став найбільшим за її історію
/ У 2018 році інвестиції компанії та витрати на сферу досліджень і розробок перевищили 1,2 млрд євро, що стало рекордним показником
/ Новий CUPRA Formentor буде виготовлятися на заводі SEAT у м. Марторелі
/ Лука де Мео: «SEAT зараз може сміливо дивитися в майбутнє»
/ Д-р Герберт Дісс: «SEAT відіграє нову роль у складі Volkswagen Group, узявши на себе ще більшу відповідальність»
Марторель, 27 березня 2019 р. Сьогодні компанія SEAT представила свою електричну стратегію, яка передбачає випуск до початку 2021 року шести моделей з електричним приводом та гібридним приводом із заряджанням від електромережі. Електричні версії Mii та el-Born стануть першими повністю електричними моделями бренду, тоді як Leon нового покоління і Tarraco будуть випущені у версіях з гібридним приводом із заряджанням від електромережі. Крім того, CUPRA Leon і CUPRA Formentor також отримають версії з гібридним приводом із заряджанням від електромережі. У рамках щорічної прес-конференції Президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo) також оголосив, що представлений на Женевському автосалоні новий кросовер CUPRA Formentor буде виготовлятися на заводі в Марторелі.
«SEAT зараз має чітко визначену роль у складі Volkswagen Group, і завдяки досягнутим результатам ми отримали нову платформу для електричних автомобілів». «Технічний центр SEAT вперше займеться розробкою платформи, яку зможуть використовувати багато брендів у всьому світі»
Вперше в історії компанії SEAT у співпраці з брендом Volkswagen займеться розробкою нової платформи для автомобілів, що буде являти собою меншу версію модульної платформи Modular Electric Drive Toolkit (MEB). На її основі будуть виготовляти різні моделі довжиною приблизно чотири метри під різними брендами, до яких належить і SEAT. Призначення нової платформи полягає у розробці доступних електромобілів, ціна яких у мінімальній конфігурації буде становити менше ніж 20 000 євро. Над цим проектом в Іспанії працюватимуть понад 300 кваліфікованих інженерів.
У ході презентації результатів діяльності, що проходила у корпоративній штаб-квартирі SEAT у Мартурелі, генеральний директор компанії Лука де Мео зазначив: «SEAT зараз має чітко визначену роль у складі Volkswagen Group, і завдяки досягнутим результатам ми отримали нову платформу для електричних автомобілів». «Технічний центр SEAT вперше займеться розробкою платформи, яку зможуть використовувати багато брендів у всьому світі», - додав Лука.
Генеральний директор Volkswagen AG д-р Герберт Дісс (Dr. Herbert Diess), який також був присутній на презентації, підкреслив роль SEAT у складі Volkswagen Group: «SEAT відіграє нову роль у складі Volkswagen Group, узявши на себе ще більшу відповідальність. Цьогорічні досягнення чітко демонструють потенціал SEAT щодо використання можливостей для зростання та виходу на нові ринки». Д-р Дісс додав: «Проект малої електричної платформи - великий крок у напрямку до ще більш доступної електричної мобільності. SEAT реалізує проект першого електричного автомобіля, створеного спеціально для міських поїздок».
Кампанія з електрифікації не обмежується новими моделями і включає стратегію мікромобільності. Як заявив генеральний директор SEAT у ході виставки Mobile World Congress, компанія візьме на себе провідну роль з реалізації цієї стратегії в масштабах Volkswagen Group. Представлений нещодавно концепт-кар Minimó та електричний самокат SEAT eXS - два приклади рішень для сфери міської мікромобільності, які просуває компанія.
2018 - кращий рік в історії SEAT
У 2018 році компанія SEAT досягла кращих результатів за свою історію*. Прибутки після сплати податків зросли до 294 млн євро, що на 4,6 % більше, ніж у попередньому році (281 млн євро). Крім того, операційний прибуток збільшився на 93,2 % і склав 223 млн євро (у 2017 році - 116 млн євро), а оборот зріс до 9,991 млрд євро, що на 4,6 % перевищує результат 2017 року (9,552 млрд євро). За всіма показниками було встановлено історичні рекорди. Протягом останніх п'яти років оборот SEAT збільшився на 33 %.
Крім того, поставки продукції зросли до найвищого за майже семидесятилітню історію SEAT рівня, а завдяки обсягам продажів, що склали 517 600 автомобілів (на 10,5 % більше, ніж у 2017 році), у минулому році SEAT став брендом з найшвидшими темпами зростання у Європі. Продажі моделей з кращим значенням маржинального прибутку, важливу роль у яких зіграли Ateca й Arona, допомогли покращити показники прибутковості SEAT. Протягом першого року існування у якості незалежного бренду CUPRA, продажі якого зросли на 40 % і сягнули 14 400 одиниць, зробив вагомий внесок у збільшення підсумкових результатів компанії.
За словами Лука де Мео, «2018-й був кращим роком в історії SEAT. Ми вперше отримали чудові продукти в актуальних і найбільш прибуткових сегментах, завдяки чому вже протягом трьох років ми залишаємось одним із брендів з найшвидшими темпами зростання в Європі. Результати розширення лінійки позашляховиків, яке ми розпочали у 2016 році, перевищили наші найбільш оптимістичні сподівання, до цієї категорії належав кожен третій з проданих автомобілів. Зараз SEAT може сміливо дивитися в майбутнє».
Стійкий розвиток бізнесу дозволив SEAT активізувати свою програму інвестицій. Лише у 2018 році інвестиції компанії та витрати на сферу досліджень і розробок склали 1223 млн євро, або на 27,1 % більше порівняно з попереднім роком (962 млн євро), що стало найвищим показником в історії компанії. 656 млн євро з цієї суми склало адресне фінансування досліджень і розробок, що на 41,4 % перевищило результат минулого року (464 млн євро).
Віце-президент SEAT з фінансів, інформаційних технологій та організаційних питань Хольгер Кінчер (Holger Kintscher) підкреслив: «На сьогодні SEAT є, з фінансової точки зору, здоровою і стабільною компанією. Ми маємо ретельно продуману програму підвищення економічної ефективності та ресурси, необхідні для вирішення проблем, пов'язаних з технологічною трансформацією автомобільної промисловості. У майбутньому ми повинні залишатися прибутковими».
Бренд став ключовим індустріальним експортером країни
У 2018 році обсяги експортних операцій SEAT склали 80 % від економічної діяльності компанії і майже 3 % від сукупного обсягу експорту Іспанії, завдяки чому бренд став ключовим індустріальним експортером країни. Завдання на наступні роки полягає у нарощуванні темпів глобалізації компанії. З цією метою бренд працює над втіленням у життя амбітної стратегії зростання в Північній Африці, де він очолить діяльність з реалізації проекту зі складання автомобілів в Алжирі, маючи на меті розширити свою присутність у регіоні у середньостроковій перспективі. Ще одна територія з потенціалом для розширення - Латинська Америка: тут компанія планує у другій половині 2019 року розпочати діяльність у Чилі та зміцнити свої позиції у Колумбії. У Китаї SEAT приєднався до спільного підприємства JAC Volkswagen і готується до виходу на найбільший автомобільний ринок світу.
Якщо говорити про індустріальні аспекти діяльності, то в 2018 році SEAT розпочав випуск Audi A1 на заводі у Мартурелі. Ця модель, як і Ibiza та Arona, виготовляється на базі платформи MQB A0, яка сприяє генеруванню синергії та підвищенню ефективності виробництва. На сьогодні існуючі виробничі потужності заводу в Мартурелі завантажені більш ніж на 95 %, щодня з конвеєрів сходять понад 2300 автомобілів. Крім того, у 2018 році на головному заводі Volkswagen Group у м. Вольфсбурзі (Wolfsburg) розпочалось виробництво Tarraco.
Протягом трьох минулих років SEAT найняв приблизно 1500 працівників, і сьогодні загальна кількість персоналу компанії перевищує 15 000 фахівців. Крім того, згідно з умовами колективного трудового договору, 15 квітня у рамках участі працівників у розподілі прибутку компанії кожен співробітник отримає 1068 євро, що на 49,2 % більше, ніж у 2017 році.
SEAT готовий до майбутнього
Автомобільна промисловість переживає період трансформації, що створює виклики і в той же час відкриває можливості. До ключових проблем, які будуть впливати на автомобільну промисловість протягом наступних років, належать боротьба зі змінами клімату і зниження обсягів викидів, а також комунікаційні можливості і нові сервіси із забезпечення мобільності.
З огляду на це SEAT планує створити центр розробки програмного забезпечення, який дозволить отримати конкурентні переваги. Проект Metropolis:Lab Barcelona увійде до складу нового центру і буде продовжувати пошук інноваційних рішень для поліпшення мобільності. Інші незалежні компанії SEAT, такі як XMOBA, також будуть використовувати можливості розташованого у Барселоні нового центру, де працюватимуть 200 фахівців, для максимального використання ефекту синергії.
Кампанія з електрифікації, яка передбачає випуск до початку 2021 року шести моделей SEAT і CUPRA з електричним приводом та гібридним приводом із заряджанням від електромережі, також є частиною відповіді SEAT на ці виклики. Крім того, розробка нової електричної платформи для міських автомобілів у співпраці з брендом Volkswagen дозволить закласти підвалини для створення електромобілів, доступних кожному. Вони з'являться протягом найближчих трьох-чотирьох років і допоможуть демократизувати сферу електричної мобільності.