Для адаптації до ваших потреб цей веб-сайт використовує Cookies. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви підтверджуєте свою згоду на використання Cookies
Прийняти та продовжити

Бренд створив мережу з 210 «куточків» CUPRA

CUPRA підсилює команду, щоб зміцнити позиції в Європі

02.04.2019

/ CUPRA зміцнила структуру, розширивши штат на 50 %

/ У 2018 році компанія найкраще проявила себе у Німеччині, Іспанії та Великобританії

/ 2019 рік почався для CUPRA потроєнням продажів і досягненням показника 3600 одиниць

Марторель, 02.04.2019. Зачарувавши автолюбителів з усього світу прем'єрою CUPRA Formentor на Женевському автосалоні 2019, бренд CUPRA повернувся до майстерні, щоб офіційно представити групу менеджерів.

Команда CUPRA, якою керує президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo), доповнюється генеральним директором CUPRA Вейном Гріффісом (Wayne Griffiths), директором зі стратегії, розвитку бізнесу та роботи Антоніно Лабате (Antonino Labate), директором CUPRA з питань перегонів Жеймом П'югом (Jaime Puig), директором з питань дизайну Алехандро Месонеро-Романос (Alejandro Mesonero-Romanos), директором відділу контролю виробництва Мауро Піралліні (Mauro Pierallini); директором з питань продажів та маркетингу Халедом Суссі (Khaled Soussi) та головою відділу розробки гоночних автомобілів Хав'єром Серрою (Xavier Serra).

«Хоча ми плануємо, що Німеччина, Іспанія та Великобританія залишаться нашими основними ринками у 2019 році, ми розширюємо свої межі в Європі завдяки випуску CUPRA Ateca і ефектному виходу Leon CUPRA, які допоможуть значно збільшити популярність моделі у Франції, Швейцарії та Австрії. Окрім того, ми розширимо присутність CUPRA у стратегічних для нас закордонних регіонах, таких як Північна Африка та Латинська Америка»

Через рік після створення CUPRA зміцнив свою структуру та розширив штат на 50 %, до 70 відданих членів команди. Бренд перевищив всі прогнози у 2018 році, продемонструвавши збільшення продажів на 40 % порівняно з попереднім роком і досягнувши позначки у 14 400 одиниць. Першу позицію рейтингів з продажів займає Німеччина з 6000 проданих одиниць, Іспанія та Великобританія займають друге та третє місця на п'єдесталі, адже їхні показники перевищили 1500 проданих одиниць.

Хоча серед цілей бренду CUPRA на 2019 рік є посилення позицій модельного ряду CUPRA на ринку, завершення впровадження мережі дистрибуції та продовження навчання спеціалістів CUPRA, бренд також прагне впевнено заявити про себе в Європі.

Цього року CUPRA має на меті покращити результати, яких бренд досяг у перший рік своєї роботи: «Хоча ми плануємо, що Німеччина, Іспанія та Великобританія залишаться нашими основними ринками у 2019 році, ми розширюємо свої межі в Європі завдяки випуску CUPRA Ateca і ефектному виходу Leon CUPRA, які допоможуть значно збільшити популярність моделі у Франції, Швейцарії та Австрії. Окрім того, ми розширимо присутність CUPRA у стратегічних для нас закордонних регіонах, таких як Північна Африка та Латинська Америка», - заявив генеральний директор CUPRA Вейн Гріффіс.

Мережа спеціалістів

Для того щоб реалізувати цілі з розширення, бренд розвиває мережу дистрибуції обраних точок продажу та спеціалістів з питань CUPRA. Ми вже зарезервували окреме місце для CUPRA у 210 дилерів SEAT по всьому світу і розширимо охоплення до кінця року. Ці місця під назвою «куточки CUPRA» мають власний дизайн, який підкреслює сучасну унікальність бренду і є новітнім витонченим переосмисленням простору автосалону. Окрім того, у CUPRA будуть власні флагманські магазини у відомих місцях по всьому світу.

Мережа CUPRA матиме особливі частини та аксесуари для клієнтів CUPRA з детально обраними опціями, створеними спеціально для кожної моделі. Ексклюзивна повсякденна колекція, курси водіння та особливі події також стануть частиною світу CUPRA. Бренд навчив більше 240 спеціалістів CUPRA, які повинні передати досвід CUPRA клієнтам.

 

На правильному шляху

Початок 2019 року підтвердив, що минулого року компанія обрала правильний напрямок розвитку. За перші два місяці року CUPRA доставила 3600 автомобілів, що на 101,4 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. На додачу до тризначного зростання бренд оголосив про розробку своєї першої моделі - CUPRA Formentor. Концепт-кар - це маніфест бренду; він є справжнім уособленням CUPRA. Модель буде випущена на ринок у 2020 році.

Разом з CUPRA Formentor під час Женевського автосалону 2019 бренд також представив CUPRA Ateca Special Edition, підкресливши свою продуктивність та витонченість. Окрім CUPRA Ateca і CUPRA Formentor бренд планує представити чотири нові моделі до 2020 року, щоб подвоїти продажі у наступні 3-5 років.

CUPRA

 CUPRA - ексклюзивний бренд для унікальних людей, створений для того, щоб приваблювати клієнтів та відповідати очікуванням щодо унікальності, витонченості та ходових характеристик усіх любителів автомобілів. У перший рік існування CUPRA продажі автомобіля у 2018 році збільшилися на 40 % порівняно з минулим роком, сягнувши 14 400 одиниць. Разом із запуском нових моделей CUPRA також підтримуватиме дух автоспорту та перегонів, беручи участь у міжнародній серії перегонів TCR. Світ CUPRA живий. Він готовий підкорювати нові групи ентузіастів у 280 спеціалізованих відділеннях та магазинах по всьому світі.