ІСТОРІЇ ТА ІНТЕРВ’Ю

ДОСВІД ЯК ОСНОВА УСПІХУ

Досвід має ключове значення, тож SEAT враховує думку й особливо виділяє професіоналів своєї справи, які роблять важливий внесок у розвиток та постійне удосконалення компанії.

Дорожня карта бренда

Автомобільна промисловість у 2025 році дуже відрізнятиметься від сучасної. Справитися з цими стрімкими змінами компанії SEAT допоможуть сильні сторони її сценарію зростання та новий стратегічний план.

Постійно «підключені» водії

Компанія працює над подальшим впровадженням інновацій у комунікаційній сфері, орієнтуючись як на потреби користувачів, так і на актуальні тенденції на ринку.

SEAT: конструюємо автомобілі разом

Засоби емпіричних досліджень дозволяють аналізувати нематеріальні чинники, такі як корпоративна культура компанії чи ставлення працівників до робочого середовища. Це дозволяє визначити напрямки подальшого удосконалення та зміцнення команди.

Клієнтоорієнтованість

Згідно зі стратегією на 2020-2025 роки задоволення потреб клієнта - один з чотирьох ключових напрямків зосередження зусиль компанії в усіх галузях.

Формула успіху

SEAT продовжує нарощувати успіхи кількох останніх років, нині зростання продажів за період з 2012 року сягає 25%. Успішна реалізація програми корпоративних парків - один із ключових чинників для досягнення гарних результатів.