SEAT на Женевському автосалоні

Світова прем’єра SEAT Ibiza нового покоління

01.03.2017.

Марторель, 28 лютого 2017 р. - Женевський автосалон завжди був видатною подією для автомобільної галузі, а в 2017 році цей захід стане для SEAT дійсно неординарним. Особливість його полягає в тому, що у центрі уваги буде п'ята генерація нового SEAT Ibiza - справжнього бестселера іспанського бренда, продажі якого перевищили 5,4 мільйона екземплярів. «SEAT перебуває на етапі зміцнення та зростання, і ми працюємо над тим, щоб стати однією з найбільш динамічних організацій у нашій індустрії, - говорить голова Виконавчого комітету SEAT S.A. Лука де Мео (Luca de Meo). - Новий SEAT Ibiza стане справжнім проривом для бренда, а його вихід ознаменує собою поворотний момент для усього сегмента». Проте слід пам'ятати, що ця модель - лише черговий крок уперед у рамках наймасштабнішого розширення продуктової лінійки в історії SEAT. Його початок ознаменувався виходом першого іспанського кросовера - моделі Ateca, після чого компанія випустила оновлений Leon. А зараз настала черга нової Ibiza, поява якої має завершити зміцнення трьох основних «стовпів» бренда. Крім цього, планується вихід цілковито нових моделей, зокрема компактного кросовера Arona. З випуском нової Ibiza для SEAT настає незвичайний рік, у тому числі й у контексті комерційної діяльності. Уже п'ятий рік поспіль компанія розпочинає зі зростання продажів, зокрема, на 16,5% у січні.

До кінця року всі нові продукти дозволять значно збільшити охоплення європейських ринків. До того ж нова лінійка моделей включає комплектацію Xcellence, що є альтернативою версії FR. Комплектація Xcellence створювалась із прицілом на нових клієнтів, що віддають перевагу більш вишуканому та ефектному дизайну у поєднанні з підвищеним рівнем комфорту та високотехнологічним функціональним оснащенням.

Ключова модель

 

«Новий SEAT Ibiza є втіленням дизайнерської спадщини SEAT і гарантує фантастичний драйв, - говорить д-р Матіас Рабе (Dr. Matthias Rabe), віце-президент SEAT, відповідальний за дослідження і розробки. - З новою модульною платформою для SEAT Ibiza стали доступні технології зі старших сегментів. А говорячи про комфорт, варто відзначити ще просторіший салон та покращену практичність».

 

Народжений у Барселоні SEAT Ibiza п'ятого покоління являє собою вирішальний крок у майбутнє компанії. По-перше, він наочно демонструє можливості новітньої технології Volkswagen Group, відомої під назвою MQB-A0. Це свідчить про неабияке значення бренда SEAT у масштабах концерну, адже Ibiza - перше авто у своєму сегменті, створене на цій платформі. По-друге, автомобіль буквально по вінця наповнений сучасними технологіями, його динамізм просто вражає, а салон став ще просторішим. Таке поєднання вилилося у цілковито нову модель, що водночас зберегла традиційні риси - молодіжний дух, динаміку, функціональність та комфорт.Новий Ibiza оснащуватимуть системами підтримки водія, що вже відомі за моделями Leon та Ateca, проте аж ніяк не можуть вважатись традиційними для цього класу (зокрема, система контролю дистанції спереду Front Assist й адаптивний круїз-контроль). Крім цього, до списку обладнання автомобіля увійдуть бездротовий зарядний пристрій та підсилювач телефонного сигналу.

До того ж новий SEAT Ibiza буде на 100% «мережевим» завдяки підтримці трьох технологій - Apple Car Play, Android Auto та Mirror Link. Це яскраво свідчить про прагнення SEAT стати лідером у царині автомобільних комунікацій та в розробці нових рішень для забезпечення мобільності. Використання цих технологій стало можливим завдяки оснащенню автомобіля 8-дюймовим сенсорним екраном.

На додачу автомобіль отримав аудіосистему від компанії Beats - бренда, енергія та емоційність якого змінили підхід людей до прослуховування музики. «Серцем» системи є процесор цифрової обробки сигналу (DSP), а за передачу звуку на 6 преміальних динаміків та сабвуфер класу «high-end» відповідає 8-канальний підсилювач потужністю 300 Вт.

SEAT Leon CUPRA - найпотужніша модель за всю історію SEAT

 Наймолодший і найпотужніший представник сімейства CUPRA вдало поєднує енергійність, спортивні якості і динамізм з підвищеною практичністю та універсальністю.

 

Моделі CUPRA завжди вирізнялись чудовим балансом між пристрастю й почуттям здорового глузду. І нова модель являє собою небачену досі комбінацію спортивного дизайну, передових технологій, комфорту та незрівнянних динамічних характеристик.На стенді SEAT також з'явиться новий SEAT Leon CUPRA - найшвидша серійна модель в історії іспанського бренда. І хоча всі будуть захоплюватись 300-сильним двигуном (380 Н·м), головними родзинками Leon CUPRA є повний привод 4Drive, передбачена для «сімейної» моделі ST, та коробка передач DSG з подвійним зчепленням. Чимале зростання потужності, крутного моменту і поліпшена передача потужності свідчать про значне удосконалення динамічних характеристик. До того ж оснащення автомобіля включає повний комплекс систем безпеки, а також комунікаційних і мультимедійних технологій, якими комплектуються інші модифікації Leon.

Компанію 300-сильному Leon CUPRA складе ефектна модель з кузовом матово-сірого кольору, карбоновим оздобленням салону і мідними елементами декору всередині та ззовні. Звичайно ж, йдеться про новий SEAT Leon CUPRACER Evo 17 - гоночний автомобіль, створений для участі у міжнародній серії TCR. Leon CUPRACER Evo 17 випускається у двох версіях - з трансмісією DSG та з механічною коробкою передач з послідовним перемиканням. Автомобіль отримав той самий двигун, що й серійна версія, але тут він видає 350 к.с. (на 20 «конячок» більше, ніж версія 2016 року), а крутний момент сягає 420 Н·м.

Напередодні нового сезону конструкція автомобіля зазнала низки удосконалень. Зокрема, автомобіль отримав гальма з оновленою системою управління, а також удосконалені системи ABS та ESC. Це дозволило поліпшити керованість і відчуття зворотного зв'язку. SEAT Leon CUPRACER Evo 17 являє собою передньоприводну модель з муфтою міжколісного блокування. На передній осі встановлені дискові гальма діаметром 378 мм із 6-поршневими супортами, на задній - дискові гальма діаметром 272 мм. За необхідності автомобіль можна адаптувати до потреб водія чи особливостей гоночного треку. Зокрема, доступні налаштування балансу гальмівної системи та стабілізатора поперечної стійкості, а також кутів установки передніх коліс (спереду використовується підвіска типу McPherson), кута розвалу задніх коліс і висоти задньої багатоважільної підвіски.

 

Новий формат спілкування з пресою

 На стенді SEAT протягом дня декілька лекцій для преси прочитають члени ради директорів SEAT.

Так, Лука де Мео, голова Виконавчого комітету SEAT, розповість про поточний стан справ та інші корпоративні аспекти. Огляд комерційної діяльності компанії представить Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths), виконавчий віце-президент SEAT, відповідальний за продажі та маркетинг. Обговорення нового Ibiza та платформи MQB-A0 проведуть д-р Матіас Рабе, віце-президент SEAT, відповідальний за дослідження і розробки, та д-р Андреас Тостман (Dr. Andreas Tostmann), виконавчий віце-президент SEAT з питань виробництва. На завершення виступлять Алехандро Месонеро-Романос (Alejandro Mesonero-Romanos), головний дизайнер SEAT, та Хоакін Серра (Joaquin Serra), директор SEAT з питань якості. У своїх доповідях вони зосередяться на унікальному підході SEAT до дизайну та значенні якості.

Про час проведення лекцій буде оголошено заздалегідь. Лекції проводитимуться англійською, німецькою або іспанською мовами з використанням системи синхронного перекладу різними мовами. Задля максимальної наочності та доступності учасники супроводжуватимуть свої доповіді демонстрацією на 27-дюймових планшетах.