Шість головних відмінностей, якими позначилися 60 років з історії автомобілів

SEAT 600 та Mii

26.11.2017.

/       За 60 років, що минули з часу появи моделі 600, автомобілі подолали непростий шлях від відсутності ременів безпеки до оснащення подушками безпеки й відповідними електронними системами

/       Модель 600 та її наступник Mii показують еволюцію автомобілів за останні десятиліття

/       Виготовлення «м'ячика» тривало 40 годин, а сьогодні для цього потрібно лише 16 годин

 Обидві машини мають приблизно однакові розміри, належать до категорії міських утилітарних авто, у різні часи слугували для задоволення потреби в мобільності. Йдеться про SEAT Mii та модель 600, яка цьогоріч відзначає 60-літній ювілей. Ми розглянемо їхні особливості та шість основних відмінностей між двома епохами й двома стилями водіння:

1. Утричі більший об’єм багажного відсіку

Попри обмежений простір сім'я з п'яти осіб цілком могла вирушити в подорож із багажем на місяць. Хоча розташований у передній частині «600-го» багажник уміщував усього 68,5 л. Габаритами Mii не надто відрізняється від попередника, але його багажний відсік збільшився майже втричі (до 238 л) і розташований у задній частині, як у більшості сучасних авто.

2. Двері із задніми завісами

Однією з особливостей перших версій цього авто родом із 50-х років були двері із задніми завісами, що відкривалися назад. Ще одна унікальна риса - сидіння, які за дизайном і матеріалом оббивки нагадували диван.

3. Від відсутності ременів безпеки до найдосконаліших систем безпеки

Перші версії моделі 600 не мали ні ременів безпеки, ні підголівників, тож лише 40% тіла пасажира контактувало із сидінням. На додачу до цих елементів оснащення Mii включає чотири подушки безпеки та найдосконаліші асистенти й системи безпеки, про які півстоліття тому годі було й думати. Один із прикладів - функція автоматичного екстреного гальмування в місті, що виявляє перешкоди й запобігає зіткненням.

4. Кермо, що оберталося з неабияким зусиллям

Щоб припаркувати модель 600, потрібні були сильні руки. Це був виснажливий процес, особливо влітку, коли охолодити салон можна було, тільки відкривши вікна, щоб впустити всередину свіже повітря. На противагу цьому електрогідравлічний підсилювач керма Mii дає змогу керувати автомобілем легко й невимушено, а система кондиціювання повітря робить поїздки комфортнішими і приємнішими.

5. Скорочення тривалості виготовлення із 40 до 16 годин

 У період з 1957 до 1973 року виготовлено 800 000 одиниць моделі, загальновідомої як «м'ячик». З урахуванням шаленого попиту на цю модель 1958 року обсяги виробництва збільшили вшестеро. Складали один автомобіль понад 40 годин, тоді як зараз на виготовлення Mii або будь-якої іншої сучасної моделі, незважаючи на їхню вищу складність, потрібно в середньому лише 16 годин.

6. Від автомобіля, який посадив усю країну на колеса, до моделі для повсякденних потреб

SEAT 600, випускати який розпочали 1957 року, призвів до масового поширення автомобілів на території Іспанії і цілковито змінив уявлення середнього класу про мобільність, відкривши нові можливості для сімейних поїздок на відпочинок. Своєю чергою, SEAT Mii створений 2011 року як міський автомобіль, придатний для далеких подорожей. Порівняно з попередником він споживає майже вдвічі менше пального: середня витрата становить 4,5 л на 100 км, тоді як SEAT 600 витрачає на подолання такої самої відстані 7,8-8,0 л.