Kickstart Challenge

Під хеш-тегом #SEATSeeking компанія шукає «любителя техніки», «цифрового ніндзю» або «генія бізнесу»

05.31.2019

/ Компанія пропонує студентам останніх курсів та аспірантам продемонструвати свої таланти за допомогою ініціативи Kickstart Challenge

/ Понад 120 учасників демонструють свої вміння для того, щоб приєднатися до програми компанії

/ Кандидати, що пройдуть відбір, проведуть від 6 до 12 місяців у різних підрозділах SEAT

/ За допомогою цього надихаючого заходу SEAT зміцнює свої позиції інноваційного взірцевого роботодавця

Барселона, 31 травня 2019 року. Сьогодні SEAT провів свій захід Kickstart Challenge, у рамках якого компанія надала студентам останніх курсів та аспірантам шанс продемонструвати свої таланти, щоб відібрати професіоналів для участі в програмі Kickstart. Понад 120 молодих людей із більш ніж 360, які виявили інтерес до заходу, демонстрували свої вміння, виконуючи різні динамічні завдання та розв'язуючи пов'язані з мобільністю майбутнього специфічні задачі у сфері технологій, бізнесу і цифрового світу.

Ініціатива Kickstart Challenge задумувалася як спосіб практичного оцінювання талантів за новітньою методологією, яка дає певні переваги кандидатам і наставникам SEAT та дозволяє виявляти таланти за допомогою унікального методу в революційному форматі. Відібрані кандидати будуть змагатися за місце в програмі Kickstart, що розрахована на студентів бакалаврату і магістратури та передбачає стажування протягом 6-12 місяців у різних підрозділах SEAT.

За допомогою Kickstart Challenge SEAT прагне виявляти майбутніх лідерів мобільності на різних напрямах підготовки з цінним та унікальним мультидисциплінарним потенціалом. Для цього компанія проводить відбір за профілями «Любитель техніки» (орієнтований на студентів, що вивчають інженерні науки, технології, природничі науки, математику чи подібні дисципліни), «Цифровий ніндзя» (зі знаннями у сфері великих даних, методів аналізу та обробки даних, розробки засобів відображення інформації для користувача, цифрового маркетингу) та «Геній бізнесу» (для студентів, що вивчають ділове адміністрування, економіку чи пов'язані дисципліни). Групи для участі в Kickstart Challenge формувалися з урахуванням профілів кандидатів, щоб вони змогли працювати над реальними випадками, адаптованими до їхнього рівня підготовки.

Керівник підрозділу SEAT із залучення талантів Олівія Пуппель (Oliwia Puppel) зазначила: «Автомобільна індустрія переживає трансформацію і потребує фахівців широкого профілю з акцентом на нові технології. Ініціативи на кшталт цієї дозволяють нам знаходити різні підходи до нових талантів. Тільки наявність професіоналів з найвищим рівнем підготовки і мотивації дозволить нам впевнено дивитися в майбутнє, справитися з трансформацією сектору і зберегти позиції взірцевого роботодавця».

 

Захід у революційному надихаючому форматі

За допомогою цього надихаючого заходу SEAT прагне зміцнити свої позиції інноваційного взірцевого роботодавця, адже ініціатива Kickstart Challenge не обмежується суто залученням талантів і дозволяє отримати багатий практичний досвід у ході спілкування. Цей захід був організований спільно з TRIVU - екосистемою талантів, з якою SEAT уже має досвід співпраці в рамках інших інноваційних ініціатив, пов'язаних з людськими ресурсами. За словами засновника і генерального директора TRIVU Пабло Гонсалеса (Pablo González), «мотивація талантів у наш час дуже важлива. В Іспанії ми маємо чудових професіоналів і цілі покоління сповнених енергії та знань молодих людей, у яких ми можемо багато чому навчитися, адже вони успішно ведуть нас крізь цю цифрову трансформацію. Такі бренди, як SEAT, допомагають об'єднувати традиційні компанії і нові таланти, і Kickstart Challenge є одним із прикладів досягнення цієї мети».

Захід був поділений на чотири основні частини. У ході першої частини під назвою «Бачення і доповіді» проходили презентації, які дозволили ознайомитися з досвідом інших учасників програми й останніми тенденціями у сфері технологій і мали на меті надихнути кандидатів на розробку інноваційних рішень.

Ще одним елементом програми став проведений уперше захід під назвою «Швидке знайомство», в рамках якого всі 120 учасників одночасно проходили почергові співбесіди, щоб надати можливість наставникам і представникам відділу кадрів SEAT познайомитися з ними. Ці співбесіди були ключовим моментом заходу, спрямованим на формування атмосфери довіри, сприятливої для співпраці.

Ще одним з ключових аспектів Kickstart Challenge є семінари під спільною назвою #StopsOfTheFuture з різних тем, пов'язаних з мобільністю майбутнього. Тематика цих семінарів відображає деякі з напрямів роботи відібраних за допомогою проекту Kickstart кандидатів під час стажування в SEAT, що будуть обиратися з урахуванням профілю кожного кандидата і його уподобань: управління проектами, підключений автомобіль, продажі, інтернет-торгівля, Завод 4.0, бізнес, Інтернет речей або люди. Кожен семінар передбачає розв'язання завдань, зосереджених довкола викликів, пов'язаних з напрямами спеціалізації, а також динамічне формування команди з метою оцінки соціальних навичок кандидатів разом з технічними знаннями.

За допомогою подібних ініціатив SEAT посилює свої зусилля, спрямовані на працевлаштування молоді та підготовку майбутніх професіоналів, щоб вони могли успішно долати виклики робочого середовища.

 

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.