SEAT знижає обсяги відходів

Компанія SEAT знизила обсяги відходів на 34 % і до 2025 року розраховує досягти його зниження на 60%

05.16.2019

/ У поточному році компанія впроваджує заходи, спрямовані на зниження обсягів згенерованих відходів та підвищення ефективності обробки всіх відходів, що утворюються в результаті діяльності

/ З 2010 року компанія SEAT на 34 % зменшила свій негативний вплив на довкілля, пов'язаний з виробництвом, за допомогою заходів, спрямованих на зниження викидів СО2 та обмеження обсягів летких органічних сполук, зменшення обсягів відходів та зниження споживання води й енергії

/ Наступна ціль полягає у зниженні негативного впливу на довкілля на 50 % до 2025 року

/ У минулому році компанія інвестувала в екологічні ініціативи 16 млн євро

Марторель, 16 травня 2019 р. З нагоди Всесвітнього дня вторинної переробки, який відзначають 17 травня, компанія SEAT оголосила, що цього року вона планує зосередити свої зусилля на захисті довкілля, зокрема на обмеженні кількості відходів. За останні 8 років компанія SEAT змогла на 34 % знизити обсяги відходів, що генеруються на її підприємствах, а протягом кількох наступних місяців планує впровадити заходи, що дозволять на 60 % зменшити генерування відходів протягом найближчих шести років.

На додачу до інших ініціатив SEAT планує запобігати генеруванню відходів та оптимізувати сортування сміття, щоб підвищити обсяги переробки та повторного використання виробничих відходів. Компанія також планує забезпечити додаткову утилізацію відходів, що генеруються на різних етапах виробничого процесу (зокрема, фарби та рідких відходів герметика).

Протягом останніх 8 років компанія успішно знизила свій негативний вплив на довкілля у середньому на 34 %. З 2010 року, коли компанія SEAT почала реалізацію стратегії Ecomotive Factory, рівень споживання енергії та води знизився на 21,6 % і 30,9 % відповідно. Крім того, компанія зменшила обсяги викидів СО2 та летких органічних сполук на 63,3 % і 21,4 % відповідно, а обсяги відходів - на 34,2 %.

Віце-президент SEAT з виробництва і логістики д-р Крістіан Вольмер (Christian Vollmer) зазначив: «Ми плануємо продовжувати удосконалення, щоб перетворитись на взірцеву компанію з будь‑якої точки зору: як за рівнем якості та ефективності виробництва на наших заводах, так і  за пошуком рішень для зміни парадигми, з якою стикнулися компанії і суспільство, адже повторна переробка, зниження викидів і турбота про довкілля стають дедалі важливішими». У 2018 році компанія SEAT інвестувала 16 млн євро в екологічні ініціативи у регіонах, де здійснюється виробництво.

 

З прицілом на 2025

Наступна віха стратегії захисту довкілля SEAT полягає у покращенні показників на 50 % до 2025 року. Компанія вже працює над додатковими системами, такими як установка, що регенерує тепло димарів заводу в Мартурелі. Це дозволить забезпечити економію енергії, еквівалентну річному споживанню 760 домогосподарствами, а зниження викидів СО2 дорівнюватиме поглинальній здібності 250 000 дерев.

Крім того, SEAT планує розширити використання фарби на водяній основі на всіх етапах процесу фарбування, включаючи нанесення ґрунтовки. Ця ініціатива дозволить запобігти викидам летких органічних сполук в об'ємі, еквівалентному кількості фарби на основі розчинника, необхідної для фарбування 38 000 автомобілів.

Унікальні ініціативи

До видатних ініціатив SEAT із захисту довкілля належить розташована на дахах заводу в Мартурелі сонячна електростанція SEAT al Sol, що є найбільшою установкою такого типу в Європі та однією з найбільших у світовій автомобільній індустрії. За допомогою 53 000 сонячних панелей, площа яких еквівалентна сукупній площі 40 футбольних полів, SEAT генерує 17 млн кВт·год енергії щороку - кількість, достатню для заряджання трьох мільйонів мобільних телефонів щодня.

 

З метою зниження обсягів викидів летких органічних сполук у 2018 році на заводі SEAT у Мартурелі встановили нову високоефективну систему нанесення фарби. Ця інновація дозволила знизити викиди летких органічних сполук у процесі фарбування на 40 % (або на 10 тонн) щороку. Крім того, у фарбувальному цеху в 2018 році встановили нову фарбувальну камеру для фарбування двоколірних кузовів SEAT Arona та Audi A1. До того ж завдяки повній автоматизації однієї з трьох ліній максимальна продуктивність фарбувального цеху зросла з 2300 до 2400 автомобілів на день. Компанія інвестувала у ці нововведення 23 млн євро.

 

Відданість принципам сталого розвитку

Розрахована на період до 2025 року амбітна стратегія захисту довкілля SEAT відповідає зобов'язанням компанії та Volkswagen Group щодо дотримання цільових показників захисту довкілля, викладених у Паризькій угоді. Відповідно до цієї мети SEAT планує впровадити заходи, які дозволять забезпечити до 2050 року нейтральний баланс СО2 в межах усього технологічного ланцюжка, пов'язаного з автомобілями, та в усіх підрозділах компанії.

 

SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

 

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.